14-09-07, 04:00
|
#1246
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,135
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Azi am vazut prima Supra....aici in state(in aproape 4 luni)...e belea masina cum arata....se pare ca e raritate si pe aici.....e misto...imi pare rau ca nu am avut o camera foto la mine (
__________________
My favorite car, Z350.
|
|
|
14-09-07, 10:25
|
#1247
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,226
Member of: [FORD]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by GYM
N-a inteles, n-a inteles......
|
In mod sigur nu. Cu ocazi asta, am invatat locatia unor gropi de care nu stiam/nu le observam de prin zona. Chiar asa de tare te scutura suspensia aia???
|
|
|
14-09-07, 15:24
|
#1248
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 933
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Scutura...sincer m-am saturat, defapt m-am obisnuit cu ideea )
|
|
|
14-09-07, 15:41
|
#1249
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,226
Member of: [FORD]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Condoleante, ce sa zic. Numai rinichii tai si lonjeroanele masinii stiu cum e
Next time, cand te blitzuie Micra, stii cine e
|
|
|
21-09-07, 13:14
|
#1250
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,074
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [4Tuning International] [Opel] [SUBARU]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
FIA WTCC: Premiera tehnologica la Anderstorp
SEAT prezinta primul Diesel ce va concura intr-o competitie FIA
In Suedia, Jordi Gene si Yvan Muller au pilotat un Leon WTCC echipat cu motor diesel de 280 CP, derivat din versiunea de doi litri si 170 CP de pe modelul de serie Leon FR
Pentru prima data, un constructor a aliniat pe grila de start un automobil diesel intr-o cursa FIA WTCC.
SEAT a adus pe circuitul suedez de la Anderstorp doua masini echipate cu motoare TDI. Aceste motoare au fost derivate din motorul de doi litri si 170 CP montat pe versiunea de serie a modelului Leon FR si este rezultatul muncii inginerilor SEAT din ultimele luni. Dupa o lunga serie de teste, proiectul isi va face debutul la urmatoarea cursa WTCC. Jordi Gene si Yvan Muller au avut posibilitatea de a pilota cele doua masini cu motoare diesel datorita exceptiei din regulamentul campionatului.
Jaime Puig, Director SEAT Sport: „Regulamentul ne permite sa introducem in campionat o masina echipata cu motor diesel si am dorit sa incercam aceasta provocare. Suntem satisfacuti de rezultatele din teste si credem ca Leon TDI WTCC poate deveni o masina foarte competitiva. Pentru moment, va fi pilotata de Jordi Gene, pilotul desemnat sa se ocupe de dezvoltarea acestui model, si Yvan Muller. Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro si Michel Jourdain vor continua sa piloteze modelul normal”.
Benoit Bagur, inginer sef SEAT Sport: „De cand FIA a facut posibila inscrierea unui motor diesel in competitie, am inceput sa studiem daca acest lucru este viabil. Proiectul a luat amploare acum cateva luni.
Baza este motorul de doi litri si 170 CP montat pe modelul Leon FR. Am pastrat blocul motor si capetele de cilindri de la modelul de serie, dar am modificat turbocompresorul si cutia de viteze. De asemenea, a trebuit sa modificam partea frontala pentru a monta intercooler-ul si noile prize de aer. Motorul diesel este cu 35 kg mai greu decat versiunea pe benzina, asa ca a trebuit sa redistribuim greutatea. Dupa cateva teste satisfacatoare, abia asteptam sa vedem potentialul acestei masini in conditii de cursa”.
In cele doua curse automobilele s-au comportat multumitor, Yvan Muller reusind prin pozitia a sasea o clasare in puncte. A fost un experiment care a aratat potetialul acestei solutii tehnologice si a motorizarilor diesel in astfel de competii.
SEAT Leon TDI WTCC Date tehnice
Model de baza
SEAT León, 2.0 TDI FR
Motor
Turboalimentat; 4-cilindri in linie, transversal; distributie: doua axe cu came, 16 supape.
Capacitate cilindrica: 2.000 cmc.
Cursa x alezaj: 81x95,5 mm.
Putere maxima: 280 CP / 4.000 rpm.
Cuplu maxim: 450 Nm / 2.500 rpm.
Lubrifiere: sistem clasic.
Filtru de particule: DOW
Transmisie
Tractiune fata; cutie de viteze: Hewland 6-trepte, secventiala.
Ambreiaj: disc dublu.
Diferential: mecanic autoblocant.
Sasiu
Suspensie fata: McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Suspensie spate: multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Directie: asistata hidraulica.
Frane
Circuit dual neasistat
Frane fata: etriere cu 4 pistoane, discuri de otel ventilate de 332 mm.
Frane spate: etriere cu 2 pistoane, discuri de otel de 280 mm.
Dimensiuni
Lungime: 4.330 mm.
Latime: 1.849 mm.
Ampatament: 2.600 mm.
Greutate minima: 1.170 kg cu pilot.
Circuitul Anderstorp
Amplasat la 160 km sud-est de Göteborg, in regiunea Jonkoping, circuitul de la Anderstorp a gazduit sase curse de Forumula 1 (1974-197 si este relativ plat si lat, cu multe zone de esapare. Are trei linii drepte lungi, dintre care una, Flight Straight, face parte dintr-o pista de aterizare. Virajele sunt lungi si multe dintre ele inclinate. In mod neobisnuit, linia de start/sosire nu este amplasata langa standuri.
Date circuit
Cursa: Rundele 13/14 2007 FIA WTCC
Locatie: Anderstrop, Suedia
Lungime tur: 4.025km
__________________
|
|
|
24-09-07, 07:53
|
#1251
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,135
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by fast_racer_sonik
FIA WTCC: Premiera tehnologica la Anderstorp
SEAT prezinta primul Diesel ce va concura intr-o competitie FIA
In Suedia, Jordi Gene si Yvan Muller au pilotat un Leon WTCC echipat cu motor diesel de 280 CP, derivat din versiunea de doi litri si 170 CP de pe modelul de serie Leon FR
Pentru prima data, un constructor a aliniat pe grila de start un automobil diesel intr-o cursa FIA WTCC.
SEAT a adus pe circuitul suedez de la Anderstorp doua masini echipate cu motoare TDI. Aceste motoare au fost derivate din motorul de doi litri si 170 CP montat pe versiunea de serie a modelului Leon FR si este rezultatul muncii inginerilor SEAT din ultimele luni. Dupa o lunga serie de teste, proiectul isi va face debutul la urmatoarea cursa WTCC. Jordi Gene si Yvan Muller au avut posibilitatea de a pilota cele doua masini cu motoare diesel datorita exceptiei din regulamentul campionatului.
Jaime Puig, Director SEAT Sport: Regulamentul ne permite sa introducem in campionat o masina echipata cu motor diesel si am dorit sa incercam aceasta provocare. Suntem satisfacuti de rezultatele din teste si credem ca Leon TDI WTCC poate deveni o masina foarte competitiva. Pentru moment, va fi pilotata de Jordi Gene, pilotul desemnat sa se ocupe de dezvoltarea acestui model, si Yvan Muller. Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro si Michel Jourdain vor continua sa piloteze modelul normal.
Benoit Bagur, inginer sef SEAT Sport: De cand FIA a facut posibila inscrierea unui motor diesel in competitie, am inceput sa studiem daca acest lucru este viabil. Proiectul a luat amploare acum cateva luni.
Baza este motorul de doi litri si 170 CP montat pe modelul Leon FR. Am pastrat blocul motor si capetele de cilindri de la modelul de serie, dar am modificat turbocompresorul si cutia de viteze. De asemenea, a trebuit sa modificam partea frontala pentru a monta intercooler-ul si noile prize de aer. Motorul diesel este cu 35 kg mai greu decat versiunea pe benzina, asa ca a trebuit sa redistribuim greutatea. Dupa cateva teste satisfacatoare, abia asteptam sa vedem potentialul acestei masini in conditii de cursa.
In cele doua curse automobilele s-au comportat multumitor, Yvan Muller reusind prin pozitia a sasea o clasare in puncte. A fost un experiment care a aratat potetialul acestei solutii tehnologice si a motorizarilor diesel in astfel de competii.
SEAT Leon TDI WTCC Date tehnice
Model de baza
SEAT León, 2.0 TDI FR
Motor
Turboalimentat; 4-cilindri in linie, transversal; distributie: doua axe cu came, 16 supape.
Capacitate cilindrica: 2.000 cmc.
Cursa x alezaj: 81x95,5 mm.
Putere maxima: 280 CP / 4.000 rpm.
Cuplu maxim: 450 Nm / 2.500 rpm.
Lubrifiere: sistem clasic.
Filtru de particule: DOW
Transmisie
Tractiune fata; cutie de viteze: Hewland 6-trepte, secventiala.
Ambreiaj: disc dublu.
Diferential: mecanic autoblocant.
Sasiu
Suspensie fata: McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Suspensie spate: multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Directie: asistata hidraulica.
Frane
Circuit dual neasistat
Frane fata: etriere cu 4 pistoane, discuri de otel ventilate de 332 mm.
Frane spate: etriere cu 2 pistoane, discuri de otel de 280 mm.
Dimensiuni
Lungime: 4.330 mm.
Latime: 1.849 mm.
Ampatament: 2.600 mm.
Greutate minima: 1.170 kg cu pilot.
Circuitul Anderstorp
Amplasat la 160 km sud-est de Göteborg, in regiunea Jonkoping, circuitul de la Anderstorp a gazduit sase curse de Forumula 1 (1974-197 si este relativ plat si lat, cu multe zone de esapare. Are trei linii drepte lungi, dintre care una, Flight Straight, face parte dintr-o pista de aterizare. Virajele sunt lungi si multe dintre ele inclinate. In mod neobisnuit, linia de start/sosire nu este amplasata langa standuri.
Date circuit
Cursa: Rundele 13/14 2007 FIA WTCC
Locatie: Anderstrop, Suedia
Lungime tur: 4.025km
|
....se pare ca nu numai ei, incearca sa introduca diesel-ul in competitii sportive auto....adu-ti aminte ca si cei de la Peugeot(parca), au facut un diesel pt FIA GT....sper sa nu ma insel....oricum suna bine...motor de 2000, TDI, 280 horsi )...
|
|
|
24-09-07, 09:19
|
#1252
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by fratzika
....se pare ca nu numai ei, incearca sa introduca diesel-ul in competitii sportive auto....adu-ti aminte ca si cei de la Peugeot(parca), au facut un diesel pt FIA GT....sper sa nu ma insel....oricum suna bine...motor de 2000, TDI, 280 horsi )...
|
De vreme ce nu renunta la modelul pe benzina inseamna ca eventual vor sa demonstreze ca poate tzine pasul motorul TDI...in nici un caz sa castige sau sa termine intre primi 6 .
__________________
I shall not fear death when it finally greets me.
Last edited by BAD-GUY; 24-09-07 at 09:22.
|
|
|
24-09-07, 11:11
|
#1253
|
Stage 4
Join Date: Jan 2006
Posts: 270
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
gresesti....
chiar ieri am vazut o cursa
leon tdi in primi 4
si din ce zicea comentatoru anu asta au o cursa castigata
deci....
apropo I HATE DIESEL.......
|
|
|
24-09-07, 17:28
|
#1254
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,074
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [4Tuning International] [Opel] [SUBARU]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
I Hate diesel engines 2 my brother
PS: Fratzika ....Wazaaaaaaap !! Ce faci ba?? long time no talking to iu
|
|
|
24-09-07, 20:27
|
#1255
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
TDI-ul ala e mai mult de jumatate Common Rail, curand ii vor pune cruce si vor trece si ei la CR.
I'ma gettin a diesel
|
|
|
24-09-07, 20:35
|
#1256
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
TDI-ul ala e mai mult de jumatate Common Rail, curand ii vor pune cruce si vor trece si ei la CR.
I'ma gettin a diesel
|
Vezi ca si Bargau cauta unu ,am gasit ceva in targ motor de 2000 137 de cai fabrica,cu un chip la motor ajungi la 170-180 .
A da era Bmw avea un super pretz dar nu degeaba...
Deci nu l-a luat pana la urma.
Dadi ai grija la preturi,ocazile sunt rare...bine poate dincolo mai dese,dar totusi.
|
|
|
24-09-07, 21:12
|
#1257
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by fratzika
....se pare ca nu numai ei, incearca sa introduca diesel-ul in competitii sportive auto....adu-ti aminte ca si cei de la Peugeot(parca), au facut un diesel pt FIA GT....sper sa nu ma insel....oricum suna bine...motor de 2000, TDI, 280 horsi )...
|
Ala a si castigat cursa de anduranta de 24H de la Le Mans.
|
|
|
24-09-07, 22:38
|
#1258
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by BAD-GUY
Ala a si castigat cursa de anduranta de 24H de la Le Mans.
|
Pejou a facut tot un HDI si a iesit pe locul 2 la Le Mans, TDI-u are motor V12 din cate stiu.
Adi, sunt slabe sanse sa iau de aici masina, doar daca o sa-mi convina pretul si o sa-mi puna totul pe masa exact cum am facut si cu corsa. Sunt multe BMW-uri cu volan de cauciuc ca M3-ul din filmulet, iar chilipirurile nu ma mai atrag. Era unul si in targ, unul negru model 2002
|
|
|
25-09-07, 00:21
|
#1259
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
Pejou a facut tot un HDI si a iesit pe locul 2 la Le Mans, TDI-u are motor V12 din cate stiu.
Adi, sunt slabe sanse sa iau de aici masina, doar daca o sa-mi convina pretul si o sa-mi puna totul pe masa exact cum am facut si cu corsa. Sunt multe BMW-uri cu volan de cauciuc ca M3-ul din filmulet, iar chilipirurile nu ma mai atrag. Era unul si in targ, unul negru model 2002
|
Dadi si dincolo gasesti cioace,daca mergi dupa preturi mici,asta gasesti si din pct de vede al calitatii,o masina corecta costa foarte mult dincolo.
|
|
|
25-09-07, 00:39
|
#1260
|
AfterDark Racing Member
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 389
Member of: [AfterDark Racing] [Opel] [2 Roti]
|
Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA
ati auzit de mertzu ala 700 F parca....cu compresie variabila motor Diesel-Otto de 1.8?
|
|
|
|
|