Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Hunedoara / Deva

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-07, 04:00   #1246
fratzika


Stage 5
 
fratzika's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,135
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Azi am vazut prima Supra....aici in state(in aproape 4 luni)...e belea masina cum arata....se pare ca e raritate si pe aici.....e misto...imi pare rau ca nu am avut o camera foto la mine(
__________________

My favorite car, Z350.
fratzika is offline   Reply With Quote
Old 14-09-07, 10:25   #1247
Marius3k
Ford Driver

Stage 5
 
Marius3k's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,226
Member of:
[FORD]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by GYM View Post
N-a inteles, n-a inteles......
In mod sigur nu. Cu ocazi asta, am invatat locatia unor gropi de care nu stiam/nu le observam de prin zona. Chiar asa de tare te scutura suspensia aia???
__________________
Resoftari GPS si harti. Navi pe telefoane cu Symbian si windows mobile

Diagnoza auto, piese noi la cele mai bune preturi.

Detailing profesional la Xpunkt detailing
Marius3k is offline   Reply With Quote
Old 14-09-07, 15:24   #1248
GYM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 933
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Scutura...sincer m-am saturat, defapt m-am obisnuit cu ideea )
GYM is offline   Reply With Quote
Old 14-09-07, 15:41   #1249
Marius3k
Ford Driver

Stage 5
 
Marius3k's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,226
Member of:
[FORD]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Condoleante, ce sa zic. Numai rinichii tai si lonjeroanele masinii stiu cum e

Next time, cand te blitzuie Micra, stii cine e
Marius3k is offline   Reply With Quote
Old 21-09-07, 13:14   #1250
F.R.Sonic


Stage 5
 
F.R.Sonic's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,074
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[4Tuning International]
[Opel]
[SUBARU]
Talking Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

FIA WTCC: Premiera tehnologica la Anderstorp

SEAT prezinta primul Diesel ce va concura intr-o competitie FIA


In Suedia, Jordi Gene si Yvan Muller au pilotat un Leon WTCC echipat cu motor diesel de 280 CP, derivat din versiunea de doi litri si 170 CP de pe modelul de serie Leon FR

Pentru prima data, un constructor a aliniat pe grila de start un automobil diesel intr-o cursa FIA WTCC.

SEAT a adus pe circuitul suedez de la Anderstorp doua masini echipate cu motoare TDI. Aceste motoare au fost derivate din motorul de doi litri si 170 CP montat pe versiunea de serie a modelului Leon FR si este rezultatul muncii inginerilor SEAT din ultimele luni. Dupa o lunga serie de teste, proiectul isi va face debutul la urmatoarea cursa WTCC. Jordi Gene si Yvan Muller au avut posibilitatea de a pilota cele doua masini cu motoare diesel datorita exceptiei din regulamentul campionatului.




Jaime Puig, Director SEAT Sport: „Regulamentul ne permite sa introducem in campionat o masina echipata cu motor diesel si am dorit sa incercam aceasta provocare. Suntem satisfacuti de rezultatele din teste si credem ca Leon TDI WTCC poate deveni o masina foarte competitiva. Pentru moment, va fi pilotata de Jordi Gene, pilotul desemnat sa se ocupe de dezvoltarea acestui model, si Yvan Muller. Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro si Michel Jourdain vor continua sa piloteze modelul normal”.

Benoit Bagur, inginer sef SEAT Sport: „De cand FIA a facut posibila inscrierea unui motor diesel in competitie, am inceput sa studiem daca acest lucru este viabil. Proiectul a luat amploare acum cateva luni.

Baza este motorul de doi litri si 170 CP montat pe modelul Leon FR. Am pastrat blocul motor si capetele de cilindri de la modelul de serie, dar am modificat turbocompresorul si cutia de viteze. De asemenea, a trebuit sa modificam partea frontala pentru a monta intercooler-ul si noile prize de aer. Motorul diesel este cu 35 kg mai greu decat versiunea pe benzina, asa ca a trebuit sa redistribuim greutatea. Dupa cateva teste satisfacatoare, abia asteptam sa vedem potentialul acestei masini in conditii de cursa”.

In cele doua curse automobilele s-au comportat multumitor, Yvan Muller reusind prin pozitia a sasea o clasare in puncte. A fost un experiment care a aratat potetialul acestei solutii tehnologice si a motorizarilor diesel in astfel de competii.

SEAT Leon TDI WTCC Date tehnice

Model de baza
SEAT León, 2.0 TDI FR

Motor
Turboalimentat; 4-cilindri in linie, transversal; distributie: doua axe cu came, 16 supape.
Capacitate cilindrica: 2.000 cmc.
Cursa x alezaj: 81x95,5 mm.
Putere maxima: 280 CP / 4.000 rpm.
Cuplu maxim: 450 Nm / 2.500 rpm.
Lubrifiere: sistem clasic.
Filtru de particule: DOW

Transmisie
Tractiune fata; cutie de viteze: Hewland 6-trepte, secventiala.
Ambreiaj: disc dublu.
Diferential: mecanic autoblocant.

Sasiu
Suspensie fata: McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Suspensie spate: multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Directie: asistata hidraulica.

Frane
Circuit dual neasistat
Frane fata: etriere cu 4 pistoane, discuri de otel ventilate de 332 mm.
Frane spate: etriere cu 2 pistoane, discuri de otel de 280 mm.

Dimensiuni
Lungime: 4.330 mm.
Latime: 1.849 mm.
Ampatament: 2.600 mm.
Greutate minima: 1.170 kg cu pilot.


Circuitul Anderstorp
Amplasat la 160 km sud-est de Göteborg, in regiunea Jonkoping, circuitul de la Anderstorp a gazduit sase curse de Forumula 1 (1974-197 si este relativ plat si lat, cu multe zone de esapare. Are trei linii drepte lungi, dintre care una, Flight Straight, face parte dintr-o pista de aterizare. Virajele sunt lungi si multe dintre ele inclinate. In mod neobisnuit, linia de start/sosire nu este amplasata langa standuri.


Date circuit
Cursa: Rundele 13/14 2007 FIA WTCC
Locatie: Anderstrop, Suedia
Lungime tur: 4.025km
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Leon_WTCC_1.jpg
Views:	60
Size:	88.3 KB
ID:	350074   Click image for larger version

Name:	Seat Leon WTCC 1024x768 1.jpg
Views:	68
Size:	280.6 KB
ID:	350075   Click image for larger version

Name:	parisleon1.jpg
Views:	58
Size:	108.8 KB
ID:	350076  

__________________

F.R.Sonic is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 07:53   #1251
fratzika


Stage 5
 
fratzika's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,135
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by fast_racer_sonik View Post
FIA WTCC: Premiera tehnologica la Anderstorp

SEAT prezinta primul Diesel ce va concura intr-o competitie FIA


In Suedia, Jordi Gene si Yvan Muller au pilotat un Leon WTCC echipat cu motor diesel de 280 CP, derivat din versiunea de doi litri si 170 CP de pe modelul de serie Leon FR

Pentru prima data, un constructor a aliniat pe grila de start un automobil diesel intr-o cursa FIA WTCC.

SEAT a adus pe circuitul suedez de la Anderstorp doua masini echipate cu motoare TDI. Aceste motoare au fost derivate din motorul de doi litri si 170 CP montat pe versiunea de serie a modelului Leon FR si este rezultatul muncii inginerilor SEAT din ultimele luni. Dupa o lunga serie de teste, proiectul isi va face debutul la urmatoarea cursa WTCC. Jordi Gene si Yvan Muller au avut posibilitatea de a pilota cele doua masini cu motoare diesel datorita exceptiei din regulamentul campionatului.




Jaime Puig, Director SEAT Sport: „Regulamentul ne permite sa introducem in campionat o masina echipata cu motor diesel si am dorit sa incercam aceasta provocare. Suntem satisfacuti de rezultatele din teste si credem ca Leon TDI WTCC poate deveni o masina foarte competitiva. Pentru moment, va fi pilotata de Jordi Gene, pilotul desemnat sa se ocupe de dezvoltarea acestui model, si Yvan Muller. Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro si Michel Jourdain vor continua sa piloteze modelul normal”.

Benoit Bagur, inginer sef SEAT Sport: „De cand FIA a facut posibila inscrierea unui motor diesel in competitie, am inceput sa studiem daca acest lucru este viabil. Proiectul a luat amploare acum cateva luni.

Baza este motorul de doi litri si 170 CP montat pe modelul Leon FR. Am pastrat blocul motor si capetele de cilindri de la modelul de serie, dar am modificat turbocompresorul si cutia de viteze. De asemenea, a trebuit sa modificam partea frontala pentru a monta intercooler-ul si noile prize de aer. Motorul diesel este cu 35 kg mai greu decat versiunea pe benzina, asa ca a trebuit sa redistribuim greutatea. Dupa cateva teste satisfacatoare, abia asteptam sa vedem potentialul acestei masini in conditii de cursa”.

In cele doua curse automobilele s-au comportat multumitor, Yvan Muller reusind prin pozitia a sasea o clasare in puncte. A fost un experiment care a aratat potetialul acestei solutii tehnologice si a motorizarilor diesel in astfel de competii.

SEAT Leon TDI WTCC Date tehnice

Model de baza
SEAT León, 2.0 TDI FR

Motor
Turboalimentat; 4-cilindri in linie, transversal; distributie: doua axe cu came, 16 supape.
Capacitate cilindrica: 2.000 cmc.
Cursa x alezaj: 81x95,5 mm.
Putere maxima: 280 CP / 4.000 rpm.
Cuplu maxim: 450 Nm / 2.500 rpm.
Lubrifiere: sistem clasic.
Filtru de particule: DOW

Transmisie
Tractiune fata; cutie de viteze: Hewland 6-trepte, secventiala.
Ambreiaj: disc dublu.
Diferential: mecanic autoblocant.

Sasiu
Suspensie fata: McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Suspensie spate: multi-link, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bara anti-ruliu.
Directie: asistata hidraulica.

Frane
Circuit dual neasistat
Frane fata: etriere cu 4 pistoane, discuri de otel ventilate de 332 mm.
Frane spate: etriere cu 2 pistoane, discuri de otel de 280 mm.

Dimensiuni
Lungime: 4.330 mm.
Latime: 1.849 mm.
Ampatament: 2.600 mm.
Greutate minima: 1.170 kg cu pilot.


Circuitul Anderstorp
Amplasat la 160 km sud-est de Göteborg, in regiunea Jonkoping, circuitul de la Anderstorp a gazduit sase curse de Forumula 1 (1974-197 si este relativ plat si lat, cu multe zone de esapare. Are trei linii drepte lungi, dintre care una, Flight Straight, face parte dintr-o pista de aterizare. Virajele sunt lungi si multe dintre ele inclinate. In mod neobisnuit, linia de start/sosire nu este amplasata langa standuri.


Date circuit
Cursa: Rundele 13/14 2007 FIA WTCC
Locatie: Anderstrop, Suedia
Lungime tur: 4.025km
....se pare ca nu numai ei, incearca sa introduca diesel-ul in competitii sportive auto....adu-ti aminte ca si cei de la Peugeot(parca), au facut un diesel pt FIA GT....sper sa nu ma insel....oricum suna bine...motor de 2000, TDI, 280 horsi )...
fratzika is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 09:19   #1252
BAD-GUY

Stage 5
 
BAD-GUY's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by fratzika View Post
....se pare ca nu numai ei, incearca sa introduca diesel-ul in competitii sportive auto....adu-ti aminte ca si cei de la Peugeot(parca), au facut un diesel pt FIA GT....sper sa nu ma insel....oricum suna bine...motor de 2000, TDI, 280 horsi )...
De vreme ce nu renunta la modelul pe benzina inseamna ca eventual vor sa demonstreze ca poate tzine pasul motorul TDI...in nici un caz sa castige sau sa termine intre primi 6 .
__________________
I shall not fear death when it finally greets me.

Last edited by BAD-GUY; 24-09-07 at 09:22.
BAD-GUY is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 11:11   #1253
HD-21-ARD

Stage 4
 
HD-21-ARD's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 270
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

gresesti....
chiar ieri am vazut o cursa
leon tdi in primi 4
si din ce zicea comentatoru anu asta au o cursa castigata
deci....
apropo I HATE DIESEL.......
HD-21-ARD is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 17:28   #1254
F.R.Sonic


Stage 5
 
F.R.Sonic's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,074
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[4Tuning International]
[Opel]
[SUBARU]
Cool Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

I Hate diesel engines 2 my brother


PS: Fratzika ....Wazaaaaaaap !! Ce faci ba?? long time no talking to iu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Diesel-model.jpg
Views:	68
Size:	23.4 KB
ID:	352879  
F.R.Sonic is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 20:27   #1255
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

TDI-ul ala e mai mult de jumatate Common Rail, curand ii vor pune cruce si vor trece si ei la CR.
I'ma gettin a diesel
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 20:35   #1256
BAD-GUY

Stage 5
 
BAD-GUY's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
TDI-ul ala e mai mult de jumatate Common Rail, curand ii vor pune cruce si vor trece si ei la CR.
I'ma gettin a diesel
Vezi ca si Bargau cauta unu ,am gasit ceva in targ motor de 2000 137 de cai fabrica,cu un chip la motor ajungi la 170-180 .

A da era Bmw avea un super pretz dar nu degeaba...

Deci nu l-a luat pana la urma.

Dadi ai grija la preturi,ocazile sunt rare...bine poate dincolo mai dese,dar totusi.
BAD-GUY is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 21:12   #1257
BAD-GUY

Stage 5
 
BAD-GUY's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by fratzika View Post
....se pare ca nu numai ei, incearca sa introduca diesel-ul in competitii sportive auto....adu-ti aminte ca si cei de la Peugeot(parca), au facut un diesel pt FIA GT....sper sa nu ma insel....oricum suna bine...motor de 2000, TDI, 280 horsi )...
Ala a si castigat cursa de anduranta de 24H de la Le Mans.
BAD-GUY is offline   Reply With Quote
Old 24-09-07, 22:38   #1258
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by BAD-GUY View Post
Ala a si castigat cursa de anduranta de 24H de la Le Mans.
Pejou a facut tot un HDI si a iesit pe locul 2 la Le Mans, TDI-u are motor V12 din cate stiu.
Adi, sunt slabe sanse sa iau de aici masina, doar daca o sa-mi convina pretul si o sa-mi puna totul pe masa exact cum am facut si cu corsa. Sunt multe BMW-uri cu volan de cauciuc ca M3-ul din filmulet, iar chilipirurile nu ma mai atrag. Era unul si in targ, unul negru model 2002
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 00:21   #1259
BAD-GUY

Stage 5
 
BAD-GUY's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 774
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Pejou a facut tot un HDI si a iesit pe locul 2 la Le Mans, TDI-u are motor V12 din cate stiu.
Adi, sunt slabe sanse sa iau de aici masina, doar daca o sa-mi convina pretul si o sa-mi puna totul pe masa exact cum am facut si cu corsa. Sunt multe BMW-uri cu volan de cauciuc ca M3-ul din filmulet, iar chilipirurile nu ma mai atrag. Era unul si in targ, unul negru model 2002
Dadi si dincolo gasesti cioace,daca mergi dupa preturi mici,asta gasesti si din pct de vede al calitatii,o masina corecta costa foarte mult dincolo.
BAD-GUY is offline   Reply With Quote
Old 25-09-07, 00:39   #1260
puiu
AfterDark Racing Member

Stage 5
 
puiu's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 389
Member of:
[AfterDark Racing]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Discutzii...povesti, noutatzi din zona HD/DEVA

ati auzit de mertzu ala 700 F parca....cu compresie variabila motor Diesel-Otto de 1.8?
puiu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -