Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > 4Tuning International

Reply
 
Thread Tools
Old 06-09-06, 20:11   #1
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

Sintem cu totii pe acest forum, deoarece avem cu totii o mare pasiune:masinile.
Si cum dorim cu totii sa ne personalizam "odoarele",multi am facut-o deja sau o vom face ,este interesant de vazut cum au evoluat aceste transformari pe plan legislativ/legal pe toate meridianele lumii,dar si costurile legate de modificari in totalitatea lor.Evident trebuiesc specificate si "urmarile" in cazul in care copoii se leaga de viata ta si nu ai aprobarile necesare.
Aici trebuie sa se reflecte partea nevazuta a tuningului.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 22:34   #2
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

gogule la america nu se pune problema de asa ceva ma atata timp cat ai frane licence plate si stopuri pe spate masina e ok nu conteaza ca arata ca batmobilu sau ca o caruta chestia cu omologatu e valabila pentru io stiu rumania tzara de [...] sau poate si la tine in talia nu stiu sigur dar prin partile civilizate ale lumii nu se pune problema de asa ceva

Last edited by CJ-01-WOB; 06-09-06 at 22:38.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 23:00   #3
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
... la america nu se pune problema de asa ceva ma atata timp cat ai frane licence plate si stopuri pe spate masina e ok...


Mda....emigrarea in punctul urmator ,mi se apropie vazind cu ochii.
Pai sa incep eu mai cu precizie,desi de la rindurile lui @draculas ,mi s-a taiat chefu' ,ca maioneza.
In Italia ;caci pe forumu mare si gros am pus aceasta intrebare si a ramas la nivel de intelegere cu organu';orice pui suplimentar pe masina trebuie sa fie omologat si trecut prin furcile claudine.
Daca in RO ,Garcea se uita la foliile pe geamuri,in IT se uita la ce jante ai pe masina.Daca nu le ai pe talon scrise ,te costa 140 de euro amenda,talonu' ridicat si vreo doua zile pierdute sa-l recuperezi.
Nu demult am montat niste jante de 17' pe un Corrado.Astea sint singurele omologate.L-a costa 130 euro proiectul (!!!) ,facut de un inginer autorizat ( ?!?!?!?!) si 150 euro taxa.
Usile lambo style ,spoilerele, prizele de aer ,esapamentul dublu,au ramas sa fie pe riscul lui, cind iese la plimbare.3 luni am muncit pe vechitura aia.
Deci ,aici in tara asta trebuie sa-ti omologhezi pina si un gainatz de pasarica aparut inopinat pe capota ca altfel esti belit.Si sa nu credeti ca poti cadea la mica intelegere cu "organu".Sint care au incercat si au simtit teava rece a pistolului la cap.Sint de-a dreptul dementi carabinierii astia din nord.
Din cite masini am tunat anul trecut,doar doua au plecat cu dosarelul la omologare ,celelalte au iesit pe strada la risc.Baiul este ca acest risc poate merge pina la confiscarea masinii.
Singurul lucru bun este ca la astia nu conteaza culoarea masini...asa ca la anu' (ca anu asta e aproape gata si nu mai am timp) ,am sa ma razbun.Scot afara o masina atit de pictata ,sa nu mai recunoasca nimeni nici macar marca.
@draculas,nu-ti mai explic ce bataie de cap ai daca iti schimbi frinele.Eu am montat o serie TAR OX 12 ,si ala dupa 5 luni inca nu are aprobarile.
Mor, cind vad la voi masini fara capote si tevi de esapament scoase pe unde vrei.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 23:13   #4
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

GOGULE DACA TE PRICEPI ASA BINE LA TUNING HAI LA SUA SA FACEM CEVA CASA ITI DAU EU SI UN LOC DE MUNCA SA MUNCESTI CU MINE SA FACEM MASINUTE AICI NU-I TREABA DE OMOLOGAT ) si alte proastii de astea aici se fac bani din modificari nu acolo la italy
auzi ba aici mai ales in arizona so dat liber la modificari cica acu vre-o 15 ani deci orice iti trece prin cap la o masina poti sa o faci si sa iesi cu ia pe strada pe nimeni nu intereseaza ce masina ai tu si cum ti-ai facut-o

Last edited by draculas; 06-09-06 at 23:16.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 23:25   #5
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
...pe nimeni nu intereseaza ce masina ai tu si cum ti-ai facut-o


esti in rai si nu-ti dai seama?
In privinta tuningului .europenii sint paranoici.

ps.io nu-s gogu.Incearca la alta usa.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 06-09-06, 23:31   #6
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

bine gigele cum spui tu hai si tu in rai daca poti si te duc sa vezi masini nu balari de europa !
draculas is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 04:07   #7
BogdanNZ
Toyota Driver


Stage 5
 
BogdanNZ's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
[Toyota]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

La noi nu sunt asa de stricti ca si in Eu dar nici chiar atat de non-salanti ca si in SUA.Poti sa-ti pui orice atata timp cat are cod si serie aprobata de oarecare agentie internationala de standarde...
Probleme apar daca lasi prea jos masina prin urmarea a modificari DIY(cu flexu' ) si de asemenea nu ai voie sa bagi jenti mai mari de 2" peste marimea standard, dar sincer nu cred ca se prea aplica legea asta.
In rest folii e voie dar sa nu fie foarte inchise, nu mai stiu cat la suta...
Modificari radicale la motor se pot face oricate, atata timp cat ramane motorul original pe masina cu aceeasi serie ca in acte, daca se face transplant trebuie urmata calea "birocrata"...
In rest sincer habar nu am pt ca multi isi modifica masinile la extrem si nimeni pare sa nu le aiba treaba atata timp cat conduc civilizat si in normele legii...
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
BogdanNZ is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 04:16   #8
frozzen
BMW Driver

Stage 5
 
frozzen's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 409
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

da asa e!! in america poti sa faci si avion din masina aia!!nu degeaba e emblema libertatii!! precum in romania vad ca nu mai ai voie nici parasolare sa pui pe masina -cica perturba vizibilatatea.sunt senili rau de tot!!eu sunt curios daca o sa se ia de mine cand o sa pun roti pe 15" si eu am maxim 14" acceptat!
__________________
frozzen is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 04:21   #9
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

ba voi sunteti fraieri in locu vostru i-as trata pe militieni de romania cu o scarba de nici nu-i drept , am facut-o cand am fost in ro in vara asta si foarte ofuscati erau organele dar mi so rupt ca nu aveau ce sa-mi faca era masina inchiriata si m-am pisat pe iei , o faza mo luat radaru prin moldova si dupa bunu obicei m-au oprit sa ma taxeze i-am deschis geamu la masina asa cat sa incapa o tigara si l-am intrebat ce vrea si el o inceput sa se ratzoiasca sa dau gramu jos la care eu i-am replicat ca-mi iasa aeru conditionat pe geam si transpir asa ca i-am dar boletinu si permisu si am inchis geamu si am dat drumu la muzica asa sa auda si mi-am vazut de ale mele o vrut el sa mai zica ceva da jaba o mers mi-o dat numa avertisment ori so fi sperita baiatu ori n-am avut viteza asa mare
draculas is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 04:22   #10
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

apropo voi astia de la romania nu mai tineti minte prastiile cu bile de rulment ? daca da folositile pe loganurile de politie sa vedem ce o sa zica fraieri cand se trezesc fara jamuri in timp ce merg cu girofarurile prin cartiere
draculas is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 09:39   #11
Al3xxx

Stage 5
 
Al3xxx's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,670
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

bah da tu esti zmeu mare din cate citesc eu pe aici ...
Al3xxx is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 12:48   #12
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

al3xxx cand eu participam la curse tu iti bagai furnici in nas asa shht ca faci curent , apropo tu ce conduci masina lu taticu ?
draculas is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 12:58   #13
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

Si inca ceva nu esti ba cu mine ca nu ne-=am batut valizele in gara impreuna pustiulica ia vezi ti so uscat cerneala pe permisu de conducere sau nici nu il ai dar esti "expert" in masini ca majoritatea putzoilor de pe forumu asta , te sfatuiesc sa lasi masinile si sa te ocupi de telefoane ca din cate am vazut la aia esti expert si poate iti strangi si tu bani pentru o dacie nova sa ai si tu maisna tare ,in alta ordine de idei esti un pampas si nu te mai baga in discutiile oamenilor mari ca te faci de rusine !
draculas is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 16:36   #14
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

AL3xxx si draculas PLEASE BEHAVE !
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 09-09-06, 06:11   #15
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Omologarile tuning,ce,cum si mai ales CIT ?

Dupa parerea mea in fiecare tara exista o limita.....k eu sincer nu am vazut masina pt drag de 2000 cai sa aibe numar de inmatriculare...nici chiar in america....problema este ca in europa incearca sa reduca numarul de curse stradale si considera ca tot ce e mica modificare e un prim pas spre asta! Ati vazut Getaway In Stockholm??? Escort care sa prinda 315....si fugeau de politie pe strazi.....

Si apoi ai reguli de toate macaroanele in romania care practic cer shpaga! Crede-ti k daca nu mai au voie baietii sa umble la masini vor scade numarul de accidente?
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -