Merci baietii. Nu de mult am achizitionat-o. Sta pe drum foarte misto si trage superb chiar si in 6, iar dual vvti e aproape identic ca feeling cu vtecul classic de la honda.
Yula stiu de mastile respective, dar aia ar insemna sa ma apuc iarasi de mods si chiar nu vreau, imi place asa cum e acum, 100% stock. Am trecut pe la TRD NZ si au o gramada de accesorii si kituri si alte tampenii, dar nu vreau sa mai investesc, mi-am facut damblaua cu 'ludeul.
Masina asta am vazut-o prima data aparuta intr-o revista in UK prin 2000, si m-am indragostit de ea (aveam vreo 15-16 ani
). Uite ca aproape 10 ani mai tarziu am ajuns sa o si am, deci copii ai forumului tineti-va de carte si munciti mult si totul e posibil
.
Cat despre stopuri, sunt ceva unic la acest model la vremea respectiva, cu el a inceput toata nebunia clear/altezza/lexus lights deci masina are un loc aparte in istoria tuningului, chiar daca dupa 10 ani au inceput sa nu mai fie la moda.
Alte optiuni ar fi fost BMW 320-323 dar intretinerea la europene aici e foarte scumpa si sunt convins ca bat 320ul lejer sau Accord EuroR dar nu sunt nici pe-aproape la fel de elegante sau confortabile cum e Altezza.
Desi o am de doar cateva zile, impresiile sunt numai pozitive, se pare ca am facut o alegere buna, masina e polivalenta, le face pe toate bine confort, putin lux (deh e Lexus totusi), practicabilitate (aveam nevoie de 4 usi si portbagaj mare), consum si performante cand e nevoie, fara a excela la un capitol anume.
Cat despre RWD, nu am reusit sa o pun sideways inca si mi se pare chiar dificil de a reusi un drift avand in vedere stabilitatea...astept sa inceapa ploiile, traction control off si poate poate