Quote:
Originally Posted by EyeKyu
nu vreau sa ii pun un turbo mare ca am nevoie de putere si la rotatii mici. E masina cu care ma duc peste tot deci vreau ceva rapid dar sa fie si buna pt condusul de zi cu zi. Si nu am sa il rebuilduiesc turbo-ul am sa cumpar altul tot 16G dar cred ca am sa cumpar un EVO3 16G e mai ieftin si e mai usor. ac pt presiunea uleiului am stock ma gandeam sa ii pun un air/fuel ratio gauge.
|
chestia cu turatiile mici e doar ceva pentru cei care nu au avut turbine mari... cei care au mai avut turbouri mari, nu-i deranjeaza...
eu chiar sunt fericit ca la masina de zi cu zi am un turbo mic... ca macar nu-mi aprind cauciucurile imediat... din contra, pana in a treia (inclusiv) scartai cauciucurile de pe la vreo 3500 de turatii pana la linia rosie (6500), dupa ce se presurizeaza la maxim
pe cauciucuri de iarna, nici nu pot sa o calc pana in a treia...
iti zic eu, turbo mare nu e deloc o problema... doar ca nu e presurizat la maxim, nu inseamna ca nu baga putere pana atunci.. si cand chiar ajungi la full boost, atunci o sa recuperezi si o sa zbori pe langa celalt, daca a reusit sa se tina pana atunci...
Eclipse-urile au foarte mult potential in motor, si sunt foarte rapide de pe loc si cu turbine uriase...