Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
28-11-07, 10:59
|
#181
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 976
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
john33 exe parerea mea e ca te duci prea departe cu gandul.
|
|
|
30-11-07, 13:51
|
#182
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
caut variante, pentru ca o modificare a cutiei actuale, si am gasit asa ceva - kermatdi.com, implica interventie asupra acesteia, iar la noi (romania) e destul de greu sa gasesti meseriasi pe acest segment. ar fi reprezentanta vw dar nu sunt sigur ca se baga la asa ceva.
|
|
|
05-12-07, 03:38
|
#183
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
de ce vrei 6 trepte neaparat?
|
|
|
05-12-07, 06:50
|
#184
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Quote:
Originally Posted by bloodfart
de ce vrei 6 trepte neaparat?
|
1 sa consume mai putin
2 sa aiba viteza maxima si de croaziera mai mare
|
|
|
05-12-07, 07:35
|
#185
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
da, man!
si mai e si problema cuplului.
apropo, exista undeva informatii referitoare la cuplul maxim suportat de cutiile de viteza de pe motorizarile tdi golf 4?
|
|
|
05-12-07, 15:01
|
#186
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Quote:
Originally Posted by john33exe
da, man!
si mai e si problema cuplului.
apropo, exista undeva informatii referitoare la cuplul maxim suportat de cutiile de viteza de pe motorizarile tdi golf 4?
|
cat timp nu iti patineaja ambreiajul stoc nu ai probleme la cutie, si cat poti sa scoti din alh tine cutia in 5 cu siguranta.
daca tot pui cutie in 6 pune una de 4motion, cu punte spate si tot tacamu.
(adica iti trebuie un golf 4motion busit )
o singura data am mers cu o bora tdi 150 4motion si e senzationala
|
|
|
06-12-07, 11:17
|
#187
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Quote:
Originally Posted by beck
cat timp nu iti patineaja ambreiajul stoc nu ai probleme la cutie, si cat poti sa scoti din alh tine cutia in 5 cu siguranta.
daca tot pui cutie in 6 pune una de 4motion, cu punte spate si tot tacamu.
(adica iti trebuie un golf 4motion busit )
o singura data am mers cu o bora tdi 150 4motion si e senzationala
|
ce repartitie are 4motion pe punti?
un posesor de golf 5 r32 zicea ca pe spate ar fi doar 10%.
|
|
|
06-12-07, 13:30
|
#188
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
cred ca suntem cam OT..dar repartia nu este permanenta la fel. in functie de nevoie..se muta pe spate. sau mai exact sa formulez: SI pe spate. oricum nu f mult.
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
11-02-08, 05:01
|
#189
|
Stock
Join Date: Feb 2008
Posts: 2
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
sal... sunt shi eu kurios kum skot 250cp dintr-o celica gt(2000+) 1.8 147cp stock... benzinar... se shtie... dar sa nu imi sparg motoru in paishpe ... sincer... nu prea le am delok ku mekanica... so... p indelete shi ku rabdare... ms
|
|
|
11-02-08, 09:34
|
#190
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 976
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Scoti cu multi bani si un kit de supraalimentare (turbo)
|
|
|
14-02-08, 12:25
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 976
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Pentru partea de modificare a electronii iti putem recomanda sa ii contactezi pe cei de la SKN . In ceea ce priveste alte modificari mai bine te abtii nu de alta dar mare lucru nu o sa scoti din masina.
Ca idee daca tot ai de gand sa mergi multisor cu "casa " in spate poate ar fi bine sa te gandesti la starea ambreiajului nu de alta dar sa nu te trezesti ca te lasa cand iti e lumea mai draga.
|
|
|
19-02-08, 18:22
|
#193
|
Stock
Join Date: Feb 2008
Posts: 1
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Salut ,
Am si eu un Mitsubishi Eclips 1992 si nu stiu unde sa-i fac un control computerizat
|
|
|
22-02-08, 06:40
|
#194
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Quote:
Originally Posted by RacingNick
Pentru partea de modificare a electronii iti putem recomanda sa ii contactezi pe cei de la SKN . In ceea ce priveste alte modificari mai bine te abtii nu de alta dar mare lucru nu o sa scoti din masina.
Ca idee daca tot ai de gand sa mergi multisor cu "casa " in spate poate ar fi bine sa te gandesti la starea ambreiajului nu de alta dar sa nu te trezesti ca te lasa cand iti e lumea mai draga.
|
Artur iti este usor sa spui asta?
Eu cred ca skn este una din cele mai scumpe si proaste solutii de resoftare.
Oricum cred ca omul vroia o diagnoza nu un soft de 1000euro sau mai mult.
|
|
|
22-02-08, 09:29
|
#195
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT
Am un evo 8 care nu prea mergea cum trebuie deoarece consuma mult si nu avea putere deloc, l-am dus la SKN zilele trecute iar cei de acolo mi-au reglat masina cum trebuie si masina mea trage foarte tare acum.
PS. Multumesc SKN, o sa va recomand tuturor.
|
|
|
|
|