Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 19-10-07, 22:33   #166
peugeot107

Stock
 
peugeot107's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 9
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

Quote:
Originally Posted by peugeot107 View Post
Salut tuturor! Imi poate spune cineva ce modificari pot face la un peugeot 107. motor 998cm, facut de toyota, pe benzina. Multumesc anticipat.
chiar nu-mi poate da nimeni niste sfaturi utile? poate ma ajuti tu, racingnick!
peugeot107 is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 13:09   #167
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Question Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

cat de mult influenteaza grosimea strut bar -ului comportamentul masinii?
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 15:37   #168
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,078
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

as dori sa stiu si eu cat costa kitul de frane brembo pt logan
SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 31-10-07, 20:42   #169
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

Quote:
Originally Posted by john33exe View Post
cat de mult influenteaza grosimea strut bar -ului comportamentul masinii?
foarte putin, la majoritatea masinilor nici nu simti diferenta... ce vrei tu sunt anti-swaybars aka swaybars aka bare de stabilizare... alea fac o diferenta uriasa... aia de pe face produce mai mult understeer, si aia de pe spate produce mai mult oversteer... in afara cazurilor cand vrei sa drift numai, e bine sa pui bari si pe fata si pe spate, ca sa nu strici echilibrul masinii... daca vrei ca masina sa mearga ca pe shine, atunci cumpara cele mai mari bare care le gasesti pentru masina ta, si pregatestete sa fi uimit
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 01-11-07, 07:13   #170
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

bloodfart - m-am referit exact la ce am scris: strut bar, adica asta din poza.
stiu si ce sunt sway bars si stiu ca la alea grosimea conteaza...
ideea e ca am vazut strut bars de diferite grosimi si de aceea am postat intrebarea.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	wiechers%20strut%20bar%201.jpg
Views:	109
Size:	672.7 KB
ID:	381291  
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 01-11-07, 07:14   #171
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

am uitat "anti"-le de la "sway bar".....
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 01-11-07, 15:54   #172
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

Quote:
Originally Posted by john33exe View Post
bloodfart - m-am referit exact la ce am scris: strut bar, adica asta din poza.
stiu si ce sunt sway bars si stiu ca la alea grosimea conteaza...
ideea e ca am vazut strut bars de diferite grosimi si de aceea am postat intrebarea.
si ti-am raspuns, nu face mai nici o diferenta... strutbar-urile, nu fac o diferenta simtibila decat daca masina a venit cu suspensie proasta de tot de la inceput... la prima masina care am avut-o am mers cu cel mai smecher, si nu am simtit nici o diferenta, asa ca le-am vandut, am luat unele ieftine de tot si cu crom pe afara ca sa arate putin mai bine sub capota si masina s-a simtit tot la fel deci alea pe fata, nu-ti lua decat daca gasesti unele ieftine de tot, si ca sa-ti arate mai bine cand ridici capota... alea din spate, fac o mica diferenta, si la una dintre masinile de acum am una pe spate...

era un motiv de ce strutbar-urile pe fata nu ajuta la o gramada de masini.... din cate imi amintesc, la o gramada de masini, bara vine foarte aproape de unde se termina capota si incepe parbrizul... zona aia este deja foarte rigida, si o bara in plus nu o sa faca mare diferenta, pentru ca nu o sa ajute la rigiditate, si nici nu o sa ajute la transferul de greutate.... nu mai stiu exact teoretic de ce, poate ca cineva poate sa vine sa explice, sau poate intrebi in alta parte, dar stiu sigur ca in viata reala fac o diferenta mult prea mica, mai ales cand compari cu diferenta care o fac arcuri, amortizoare, si barele de stabilizare... strutbarurile sunt mai mult pentru incepatori si aia fara bani, ca sa zica si ei ca au facut ceva la masina...
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 02-11-07, 06:46   #173
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

mersi de rapsuns.
dupa ce am montat strut bar-ul s-a simtit o diferenta in mersul masinii in sensul ca la trecerea peste denivelari puntea din fata a devenit mai rigida si efectul de barca (stanga-dreapta) s-a diminuat simtitor. am si suspensii sport pe masina montate dupa strut bar si impreuna fac mare diferenta.
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 02-11-07, 06:59   #174
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

monteaza si pe spate sus. a.i sa nu ii cresti efectul subvirator si mare atentie pe denivelari in curba !
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 02-11-07, 07:17   #175
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

se simte si acum efectul rigidizarii suspensiei in curbele care au denivelari dar masina nu sare ca nebuna si este sub control. cred ca acest efect poate fi diminuat prin folosirea unei suspensii care are amortizoare cu cursa ascendenta mai "moale".
NT33EXE is offline   Reply With Quote
Old 02-11-07, 08:18   #176
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

mai bravo, daca la tine se simte, atunci foarte bine! cred ca o sa fi foarte fericit cand instalezi alea de stabilizare. Au acelasi efect ca cel care il simti de la strutbar-uri, numai ca mult mult mai simtibil. nu o sa-to mai recunosti masina... iale pe cele mai mari care poti, si daca trebuie sa strangi un pic mai multi bani, mai bine mai astepti putin, ca merita fiecare cent. tinene la curent
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 11-11-07, 20:36   #177
Dj Nuca

Stage 2
 
Dj Nuca's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 67
Cool Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

Salutare am si eu un astra h 1,9 cdti si vreau sa ii montez bov, am inteles ca ar fi indicat sa montez si un bust controller. Avetzi vre=o idee ingenioasa referitoare la ce ash putea sa fac motorului asta inainte de cip???
Dj Nuca is offline   Reply With Quote
Old 23-11-07, 16:45   #178
SirNenea

Stage 5
 
SirNenea's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,078
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[DACIA]
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

sal
ma intereseaza si pe mine o evacuare ca coada pt un opel astra f din 97 motor 1.6 8v si 2 discuri de frana sport pt logan 1.6 8v din 04
multumesc anticipat
__________________
NU FURAȚI, GUVERNUL URĂȘTE COMPETIȚIA!!!


SirNenea is offline   Reply With Quote
Old 26-11-07, 13:22   #179
RacingNick

Stage 5
 
RacingNick's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 976
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

Se pare ca unii confunda acest topic cu unul de vanzari ! Pentru preturi folositi pm , mail sau topicurile specifice de la rubrica promotii.
RacingNick is offline   Reply With Quote
Old 28-11-07, 10:05   #180
NT33EXE

Stage 5
 
NT33EXE's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 959
Default Re: SFATURI UTILE TUNING&MOTORSORT

adaptarea unei cutii de viteze in 6 rapoarte de pe golful 4 tdi de 150 cp la ALH ce alte schimbari mai implica?
NT33EXE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -