nu vreau (si sper) sa nu supar pe nimeni, dar, revenind la intrebarea initiala, as zice ultima varianta. Valoarea trebuie sa vina dinauntru, nu din afara. Else, ajungem iarasi la ceea ce romanii stiu sa faca cel mai bine: sa para nush cat de tari, dar defapt sa fie nimic. Exemplul cel mai perfect e dat de turma de dieseluri cu jante, aripioare, abtipilduri si mai ales tobe cu 4 evacuari (la un 1.9/2.5 tdi e esential!) care nu fac nici partz cand e vorba de ceva serios. Dc intotdeauna e vorba de a arata mai mult decat sintem? Hai sa fim mai mult decat aratam! (a mea arata de park ar fi un rahat de 530d, dar numai asta nu e hehe > ) In .de si in general in vest se practica, gen esti cu un a6 4.2, iti pui sigla de 2.4. Numai la noi gasesti sigle de M pe toate harburile posibile si imposibile...
CJ-01-WOB, ma bucur ca esti "de-ameu", dar sincer cred ca eforturile tale ar fi mult mai rasplatite daca banii pe care-i dai s-ar duce dupa formula <>. rili, fara ironii. numai bine!
Nu stiu in ce parte a DE ai fost tu da eu am vazut multe "tiganii" pe acolo, gen golfuri 3, 2, pisicute, ursi cu tobe, bari, praguri aruncate aiurea, iar treaba cu sigla de 2.4 pe 4.2 este o alta nota de "smecherie" care stiam eu ca se practica pe la curse, ilegale. Bafta!
LSD mi se par cele mai tari,dar in ultimul timp si cele suicide au luat amploare
cele suicide sunt specifice hot rod-urilor,dar si masinile de lux au asa cv: ex rolls royce. drophead coupe asta nou are usi sinucigase si mi se par destul de misto,dau senzatia de lux,da preferatele mele raman LSD
Astea da, intr-adevar ceva special. Da mai mult pentru lux si exclusivism. Eu zic Lambo sau Butterfly.
EU SANT SIGUR CA PENTRU JAPONEZE LAMBO SANT CELE MAI BUNE SOLUTII.DOVADA CA EU DEJA MI-AM PUS PE ECLIPSE.SI CRED CA SANT CHIAR INTERESANTE.
Este Masina Mea.si Chiar Sant Mandru Ca Am Reusit Sa Imi Fac O Masina Cu Lambo.era Visul Meu,pe Langa Celelalte Modificari Majore.asa Ca,parerea Mea Este Ca Daca Iti Pui Pe Una Sport Lambo Este Ok,pe O Masina La 4 Usi Nu Da Bine Deloc.dar Fiecare Cu Gusturile Lui.
Eu sunt foarte curios cum monteaza cineva Gullwing pe o masina fara rama la usi ? Parerea mea e ca ,la o masina ii sta bine asa cum a facut producatorul usile , in rest chiar daca arata bine sunt kitchoase . Si bibelourile bunicii din sufragerie arata bine , sunt frumos colorate dar tot kitchioase sunt .
lambo style ... un pic incomode , se potrivesc cel mai bine pe o masina sport..dar cred k o sa-i fac un upgrade..gt-style doors,cu ridicare la 90 grade,pt confort,la cele actuale de pe masina intri si iesi cam chinuit,pe o parte...si dak te ingrasi nu mai iesi deloc..
Parerea mea lambo sau butterfly depinde de la masina la masina.singura problema care asi vedea-o e slabirea de la gropi si drumurile "bune" din Romania
nu vreau (si sper) sa nu supar pe nimeni, dar, revenind la intrebarea initiala, as zice ultima varianta. Valoarea trebuie sa vina dinauntru, nu din afara. Else, ajungem iarasi la ceea ce romanii stiu sa faca cel mai bine: sa para nush cat de tari, dar defapt sa fie nimic. Exemplul cel mai perfect e dat de turma de dieseluri cu jante, aripioare, abtipilduri si mai ales tobe cu 4 evacuari (la un 1.9/2.5 tdi e esential!) care nu fac nici partz cand e vorba de ceva serios. Dc intotdeauna e vorba de a arata mai mult decat sintem? Hai sa fim mai mult decat aratam! (a mea arata de park ar fi un rahat de 530d, dar numai asta nu e hehe > ) In .de si in general in vest se practica, gen esti cu un a6 4.2, iti pui sigla de 2.4. Numai la noi gasesti sigle de M pe toate harburile posibile si imposibile...
CJ-01-WOB, ma bucur ca esti "de-ameu", dar sincer cred ca eforturile tale ar fi mult mai rasplatite daca banii pe care-i dai s-ar duce dupa formula <>. rili, fara ironii. numai bine!
Chestiile cu abtipilduri,tobe si aripioare afara nu mai este de actualitate,in Romania deacord,dar noi vorbim de proiecte,iar tuning nu inseamna puterea unui motor,este tuning audio,tuning estetic(la care facem referire),tuning motor,daca nu ai bani sau nu esti pasionat nu trebuie sa le faci pe toate.