Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 23-08-10, 22:48   #16
ApocalypseXL

Stage 3
 
ApocalypseXL's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 112
Member of:
[Honda]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by mafiozzo View Post
la 1600 iti da 2 cai , la 1800 maxim 6
Bineînțeles depinde de ce motor e vorba . Nu poți compara un B18C de la Honda cu un Ecotec de la Opel .
ApocalypseXL is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 22:57   #17
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by ApocalypseXL View Post
Bineînțeles depinde de ce motor e vorba . Nu poți compara un B18C de la Honda cu un Ecotec de la Opel .
Era la misto...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 23:14   #18
sergiu_evo

Stage 5
 
sergiu_evo's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of:
[Honda]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
E vb de motoare de motocicleta nu?!
De ce nu preferi ceva cat de cat mai intreg cum ar fi unul de 2000cmc?(putin sub).....ca tot in zona de impozit mic e, ca asta-l arde pe roman cel mai tare!
Vrei tuning? Iti dau eu solutia cea mai simpla:
Cumparati un urs cupe de 2.0, cu motorul obosit de preferinta ca sa fie cat mai ieftin, apoi tranteste-i mecanica de M(directie, suspensii, bari, frane, brate, etc) si motorul de M5 E34 de 3.8 si 315Cai(eventual ii mai bagi si un nos mic sa o duci pana in 400cai), refa-i caroseria(pt ca garantez ca macar in Romania nu exista urs neintretinut sau slab intretinut fara rugina) eventual din fibra sa nu mai ai probleme cu rugina in veci, pune-i niste jante pe 17 sau 18 cu gume 275 sau 265 pe spate si 215 sau 225 pe fatza, si ai o masina demna de invidiat.

Altfel la un 1.6 obosit de 100cai numai din cipuire ii dai max 6 cai frumosi, si in rest gaze incomplet arse si consum de S55Amg
pe lumea asta numa bmw exista?la ce ai zis tu acolo cam cat costa asa aproximativ? app iei un 1.6 de la honda "obosit" de 160 sau 185 cai cu soft bati 2.5 de la bmw(dacai cel de 160 cai) si cu cel de 185 bati multe bmw-uri))
__________________
sergiu_evo is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 23:18   #19
o_kh3

Stage 5
 
o_kh3's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of:
[VW]
Default Re: 1600 vs 1800

dar la 1700cmc? cam cati cai?
o_kh3 is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 18:00   #20
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by sergiu_evo View Post
pe lumea asta numa bmw exista?la ce ai zis tu acolo cam cat costa asa aproximativ? app iei un 1.6 de la honda "obosit" de 160 sau 185 cai cu soft bati 2.5 de la bmw(dacai cel de 160 cai) si cu cel de 185 bati multe bmw-uri))
Ba mai exista si Mercedes-Benz E190 da e ceva mai scump(masinile cu FWD nu intra in discutie :P).....si oricum tu crezi ca iesi mai ieftin cu japonisele??!!! Veac, mia ales daca se nimereste, si garantat se nimereste sa-ti mai trebuiasca si o piesa pe care nu o gasesti nicaeri, si tre sa o comanzi de la mama ei din Japan de-acasa de noua!

Pe sistemul asta cu motoare stresate, mai bine atunci iei cu 1000E 2 motoare de Yamaha FZR 1000 cum am eu moto de 290 cai ambele, si pui unu sa traga fatza si altul spatele.....astfel garantat bati orice BMW stock .....da si la consum ca o sa iti ia minim 20% pe orice caroserie, daca mie pe motocicleta un singur motor imi ia 7-8%
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 18:06   #21
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: 1600 vs 1800

sigur ca da..si cum pui un motor pe fata si unul pe spate>? pe ce "caroserie" le pui? bati orice BMW stock ? si M6 E60?
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 18:07   #22
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by golf3diesel View Post
sigur ca da..si cum pui un motor pe fata si unul pe spate>? pe ce "caroserie" le pui? bati orice BMW stock ? si M6 E60?
M-urile nu intra la stock :P
PS: Numai M5 poate fi E60.....M6 e E63

Last edited by Gixer; 25-08-10 at 18:10.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 25-08-10, 18:14   #23
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: 1600 vs 1800

scuze ma gandeam la M5..nu ca ar fi foarte mare diferenta intre ele
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 26-08-10, 12:06   #24
shadow

Presedinte AfterDark Racing

Stage 5
 
shadow's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Pe sistemul asta cu motoare stresate, mai bine atunci iei cu 1000E 2 motoare de Yamaha FZR 1000 cum am eu moto de 290 cai ambele, si pui unu sa traga fatza si altul spatele.....astfel garantat bati orice BMW stock .....da si la consum ca o sa iti ia minim 20% pe orice caroserie, daca mie pe motocicleta un singur motor imi ia 7-8%
Motoare stresate....CLAR... exact de asta sunt printre cele mai fiabile motoare
Si culmea ca Type-Rul meu consuma in oras cat un 1.6 aspirat...
shadow is offline   Reply With Quote
Old 26-08-10, 21:02   #25
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by shadow View Post
Motoare stresate....CLAR... exact de asta sunt printre cele mai fiabile motoare
Si culmea ca Type-Rul meu consuma in oras cat un 1.6 aspirat...
Da, daca schimbi uleiul la termen de motocicleta, si anume 3-4mii maxim
......dada, pe sistemul asta si 2.5-ul meu consum 5% in oras .....de cat e motorul tau? 2000cc?

Last edited by Gixer; 26-08-10 at 21:07.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 00:10   #26
ApocalypseXL

Stage 3
 
ApocalypseXL's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 112
Member of:
[Honda]
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Era la misto...
Tzzz , mai omule eu iti dau credibilitate si tu o strici
ApocalypseXL is offline   Reply With Quote
Old 14-11-10, 22:40   #27
D-I-U

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 254
Member of:
[VW]
Default Re: 1600 vs 1800

Vb de 1.6vs1.8,.eu am vrut sami schimb mazda de 1.6 16v DOHC 120cp pe un 318 IS tot DOHC de 140cp si am ramas prost impresionat mergand eu cu bmw-u si respectivu cu mazda,sa remarc ca ala tot in urma mea a fost oricat iam dat in gura la bmw,la urma nam mai facut niciun schimb.parerea mea ca nu avea rost
D-I-U is offline   Reply With Quote
Old 15-11-10, 01:22   #28
FXA-

Stage 5
 
FXA-'s Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 301
Default Re: 1600 vs 1800

Quote:
Originally Posted by mafiozzo View Post
la 1600 iti da 2 cai , la 1800 maxim 6
Dar frumosi...
FXA- is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -