Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SKODA > Masina mea Skoda

Reply
 
Thread Tools
Old 10-01-08, 20:49   #46
kriu

Stage 2
 
kriu's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 68
Default Re: Kriu & investitiile lui

poate o vand si ne apukam sa o tunam pe urmatoarea....alta satisfactie nu???
kriu is offline   Reply With Quote
Old 10-01-08, 20:51   #47
kriu

Stage 2
 
kriu's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 68
Default Re: Kriu & investitiile lui

Quote:
Originally Posted by cristisiflory View Post
misto masina sa ai grija de ea.
ms mult pt apreciare...
pt stock arata destul de bine ''superba''...cel putin interiorul e super...bafta in continuare...
kriu is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 10:19   #48
Leon_Xeigen

Stage 3
 
Leon_Xeigen's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 85
Default Re: Kriu & investitiile lui

Oricand cu cea mai mare placere...ne vom apuca si de urmatoarea ta masina....oricare ar fie ea.....putem sa o facem iar "capul de afis" de la noi din oras....spun asta pt ca m-am convins de potentialul tau de a modifica o masina .....cat si de idei.....
Leon_Xeigen is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 16:04   #49
kriu

Stage 2
 
kriu's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 68
Default Re: Kriu & investitiile lui

Quote:
Originally Posted by Leon_Xeigen View Post
Oricand cu cea mai mare placere...ne vom apuca si de urmatoarea ta masina....oricare ar fie ea.....putem sa o facem iar "capul de afis" de la noi din oras....spun asta pt ca m-am convins de potentialul tau de a modifica o masina .....cat si de idei.....
vezi ce scrii k poate te invidiaza lumea... ...ms pt apreciere...
kriu is offline   Reply With Quote
Old 12-01-08, 19:51   #50
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Kriu & investitiile lui

Quote:
Originally Posted by Leon_Xeigen View Post
Dupa...s-a pus problema performantei......S-a ales un soft, un up-grade pana la 140CP oficial.....neoficial s-ar putea sa fie mai mult. Acum toti caii astia trebuiau sa respire mai bine.....si bineinteles numai prin intermediul unei evacuari pe 63mm....Asta n-a fost nici o problema....s-a rezolvat in cca 3 ore de lucru.....Dar se mai vroia ceva.....SUPAPA BLOW OFF....ceea ce se poate prescurta BOV (Blow Off Valve). Iar acum....ca am vazut mai sus niste chestii...o supapa BOV nu este numai pt sunet. Supapa BOV mareste fiabilitatea turbinei in timp...si sa va si explic de ce : in momentul maxim al sarcinii turbina poate crea (mai ales la motoarele cu soft) o supra-presiune, atunci rolul BOV-ului este acela de a descarca mai repede presiunea din turbina pt ca aceasta sa nu crape.......
Scuze dar va tre sa te contrazic in legatura cu bov-ul. Ce stii tu e valabil pt un turbo pe benzina. Un turbodiesel nu are clapeta de acceleratie...deci nu face suprapresiune pe galeria de admisie ca la benzina. De aceea comanda bov la diesel se face luand info de la senzorul pozitiei pedalei de acceleratie(vezi forge) in timp ce la benzina comanda se face prin vacum-ul din spatele clapetei de acceleratie. La diesel singura clapeta de pe admisie e cea care ajuta la oprirea motorului si aceea are 2 pozitii clare..deschis(motor pornit) si inchis(motor oprit). Asa ca rolul ei la diesel este doar pt sunet(si ce sunet frumos)...felicitari pt masina..arata f bine.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 09:55   #51
Leon_Xeigen

Stage 3
 
Leon_Xeigen's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 85
Default Re: Kriu & investitiile lui

Bravo..*****ie o brosura....
Leon_Xeigen is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 10:02   #52
Leon_Xeigen

Stage 3
 
Leon_Xeigen's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 85
Default Re: Kriu & investitiile lui

Bravo...*****ie o brosura....
Leon_Xeigen is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 19:01   #53
Leon_Xeigen

Stage 3
 
Leon_Xeigen's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 85
Default Re: Kriu & investitiile lui

"AVIONU"....cred ca va trebui sa te contrazic eu...si sa iti explic si de ce.....Deci...am zis ca supapa blow off....mareste fiabilitatea turbinei in timp si nu are numai rolul de a face zgomot la un motor diesel....Masina asta este softata....daca stii atunci cand softezi o masina turbo...ii cresti presiunea la nivelul turbo-suflantei....deci in concluzie.....sa iti explic "babeste"...cu presiune mai mare in turbo....in overboost...risti sa strici turbina...Blow-off-ul degaja presiunea acumulata mai rapid....deci mareste fiabilitatea turbinei...
NU VREA SA CREZI CA SUNT RAUTACIOS (caci multe pe forumul asta se inteleg gresit).....dar nu fac afirmatii niciodata fara sa am vreo convingere....si sincer m-am documentat si eu in stanga si in dreapta .....si am aflat si chestia asta cu marirea fiabilitatii turbinei.....
Leon_Xeigen is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 19:11   #54
kriu

Stage 2
 
kriu's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 68
Default Re: Kriu & investitiile lui

Quote:
Originally Posted by Leon_Xeigen View Post
"AVIONU"....cred ca va trebui sa te contrazic eu...si sa iti explic si de ce.....Deci...am zis ca supapa blow off....mareste fiabilitatea turbinei in timp si nu are numai rolul de a face zgomot la un motor diesel....Masina asta este softata....daca stii atunci cand softezi o masina turbo...ii cresti presiunea la nivelul turbo-suflantei....deci in concluzie.....sa iti explic "babeste"...cu presiune mai mare in turbo....in overboost...risti sa strici turbina...Blow-off-ul degaja presiunea acumulata mai rapid....deci mareste fiabilitatea turbinei...
NU VREA SA CREZI CA SUNT RAUTACIOS (caci multe pe forumul asta se inteleg gresit).....dar nu fac afirmatii niciodata fara sa am vreo convingere....si sincer m-am documentat si eu in stanga si in dreapta .....si am aflat si chestia asta cu marirea fiabilitatii turbinei.....
...ai dreptate....asa esthe....
kriu is offline   Reply With Quote
Old 13-01-08, 22:17   #55
naiman
Subaru Driver

Stage 5
 
naiman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of:
[SUBARU]
[SKODA]
Wink Re: Kriu & investitiile lui

cat tea costat BOV si evacuarea? k mar interesa si pe mine
naiman is offline   Reply With Quote
Old 14-01-08, 19:41   #56
kriu

Stage 2
 
kriu's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 68
Default Re: Kriu & investitiile lui

Quote:
Originally Posted by naiman View Post
cat tea costat BOV si evacuarea? k mar interesa si pe mine
BOV...55O euro , iar evacuarea ....in jur de 250 euro
kriu is offline   Reply With Quote
Old 14-01-08, 21:04   #57
naiman
Subaru Driver

Stage 5
 
naiman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of:
[SUBARU]
[SKODA]
Default Re: Kriu & investitiile lui

si evacuarea de unde ai luat-o ca mar interesa si pe mine
naiman is offline   Reply With Quote
Old 14-01-08, 21:12   #58
naiman
Subaru Driver

Stage 5
 
naiman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 766
Member of:
[SUBARU]
[SKODA]
Default Re: Kriu & investitiile lui

si triplele cum leai facut fumurii cu folie sau ionizat?
naiman is offline   Reply With Quote
Old 14-01-08, 22:44   #59
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: Kriu & investitiile lui

Quote:
Originally Posted by Leon_Xeigen View Post
"AVIONU"....cred ca va trebui sa te contrazic eu...si sa iti explic si de ce.....Deci...am zis ca supapa blow off....mareste fiabilitatea turbinei in timp si nu are numai rolul de a face zgomot la un motor diesel....Masina asta este softata....daca stii atunci cand softezi o masina turbo...ii cresti presiunea la nivelul turbo-suflantei....deci in concluzie.....sa iti explic "babeste"...cu presiune mai mare in turbo....in overboost...risti sa strici turbina...Blow-off-ul degaja presiunea acumulata mai rapid....deci mareste fiabilitatea turbinei...
NU VREA SA CREZI CA SUNT RAUTACIOS (caci multe pe forumul asta se inteleg gresit).....dar nu fac afirmatii niciodata fara sa am vreo convingere....si sincer m-am documentat si eu in stanga si in dreapta .....si am aflat si chestia asta cu marirea fiabilitatii turbinei.....
Hai sa-ti explic eu babeste de ce nu-si are rostul BOV-ul la turbodiesel. Neavand clapeta de acceleratie toata suprapresiunea de care vb tu ajunge direct in cilindrii si iese pe evacuare.Rotatia motorului si capacitatea cilindrica e mai mult decat suficient sa-ti elimine toata suprapresiunea dupa admisie....e chiar logica treaba. Tot diesel am si eu, si am urmarit evolutia presiunii in turbo si nu se creaza nici un fel de suprapresiune pe galerie care sa-mi incetineasca turatia turbinei...iar turbina face 1.65 in overboost

Last edited by Avionu; 14-01-08 at 22:49.
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 14-01-08, 23:30   #60
marius1308

Stage 2
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 42
Default Re: Kriu & investitiile lui

Salutare!Super masina.As vrea sa te intreb daca stii cumva de unde sa imi iau si eu embleme de RS cea din fata si cea din spate .Ai idee??Bafta la tuning
marius1308 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -