Cu ajutorul acestui forum, tin sa salut toti posesorii de SKODA, indiferent de model. Cititnd de mult timp randurile scrise de alti posesori Skoda, am hotarat sa imi prezint si eu masina mea, SKODA OCTAVIA TOUR.
,,Povestea" noastra a inceput in luna septembrie a anului 2007, cand, in cautarea unui inlocuitor pentru vechiul meu Passat, rasfoiam paginile unui site cu vanzari auto. In acel timp, cautam tot un Passat, cand, intr-o fereastra mai mica si-a facut aparitia actuala "domnisoara". Cum zona unde erau facute fotografiile ce o infatisau imi era cunoscuta, am hotarat sa merg pentru orice eventualitate acolo. In momentul in care am vazut-o, arata de parca ar fi fost calul lui Harap Alb inainte de a primi portia de jaratec, adica o masina acoperita de praf...MULT PRAF.
Domnul ce se ocupa de vanzari mi-a oferit o multime de detalii in putine cuvinte: ,, E buna dom'le..."
Ce e drept, avea numai 24000km, un istoric service la zi si o culoare care mi-a fost intotdeauna pe plac.
Totusi, cuvintele vanzatorului nu au avut puterea de a ma convinge asa ca am cerut sa mi se permita o verificare completa la reprezentanta Skoda din oras, ce urma a fi platita de mine in cazul in care masina era cu adevarat in stare perfecta sau nu, in cazul in care ieseau la iveala probleme. Ulterior am aflat ca masina era adusa in parcul auto de cineva cu o functie destul de mare ce o folosise numai in afara localitatii. De atunci... am ramas impreuna.
O mica descriere ar suna cam asa:
An fabricatie 2006, clasicul motor 1.9Tdi ALH, AC, geamuri electrice fata, si mici alte detalii.
In anii ce au urmat, au aparut si mici modificari, astfel:
Am optat pentru un sistem audio format din RCD Alpine, difuzoare fata Pioneer, spate Alpine cu con de titan, subwoofer si statie LightningAudio.
Jante de aliaj originale care ulterior au fost inlocuite de un set aliaj ICW Indy de 17 inci, cu cauciucuri Goodyear 225/45/17.
Folie neagra pe toate gemurile (exceptand parbrizul).
Senzori parcare in culoarea caroseriei.
Carlig remorcare original Westfalia (sper ca am scris corect)
Ornamente interioare imitatie lemn mahon.
Un set de lumini pa picioare ce provin de la un Golf IV ( luminile plafoniera spate).
Bi- Xenon ( ulterior am renuntat la el fiindca toti colegii din trafic erau deranjati)
O husa din piele cusuta pe volan ( nu e tocmai estetica dar protejeaza)
Nuca schimbator de la un Audi A3
Alarma cu pager.
O inscriptie V6 pe grila ( datorata unei ciupituri in grila).
Un set de proiectoare stroboscop in fata radiatorului.
O statie emisie- receptie, extrem de utila in trafic.
Alte modificari nu imi prea trec momentan prin cap, dar cu siguranta daca mai sunt le veti afla cat de curand. Acum sper ca nu v-am plictisit si va cer cu mare drag pareri referitoare la masina mea.