Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute > Forumul Participantilor la Curse

View Poll Results: cum vii se pare normal ?
74 kw in talon la A si 96 Kw la B 24 52.17%
74 kw la B si 96 kw la C 22 47.83%
Voters: 46. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-07-06, 07:08   #16
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Quote:
Originally Posted by Hooya1985
Ma tot cert cu Sebastian si mi se spune ca daca am 74 kw in talon reiese rotunjit 101 cp.
La 96 kw nu ar trebui sa se rotunjeasca?96kw = 131cp

Va rog spuneti-mi si mie cum e normal sa raman la A? sau sa ma mut la B?
96 kw in talon in ce grupa ar trebui sa intre daca ar fii normal?La B sau la C?
Astept cu nerabdare parerile voastre
Te certi singur nu cu mine!

------------------------
A1 75cp (max 100cp)
A 100cp (+ 75 pana la 100cp)
B 130cp (+100 pana la 130cp)
C 165cp (+130 pana la 165cp)
D 200cp (+165 pana la 200cp)
E 250cp (+200 pana la 250cp)
F 300cp (+250 pana la 300cp)
G 350cp (+300 pana la 350cp)
J 400cp (+350 fara limitare )
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by lascarica; 22-07-06 at 18:52. Reason: mai usor de urmarit ideile in cadrul threadului;)
SEBASTIAN is offline  
Old 22-07-06, 09:46   #17
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: o problema am si eu

Eu nu stiu ce sa zic ... cert e urmatorul lucru - organizatorul este suveran. El face legile. Daca nu-ti plac legile nu esti obligat sa te inscrii . Cunosc persoane care plang ca Pepy ar trebui mutat la E si asta in situatia in care el are 199,6 cai .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 22-07-06, 11:22   #18
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: o problema am si eu

La Pepi din punctul asta de vedere nici nu se discuta chit ca ramane singur in grupa.
E bun si cu asta basta.
Eu nu vreau sa impun nimic in schimb nu vreau sa mi se reproseze mie treburile astea pe strada.
Sa vina cei care mi-au spus asta pe strada si sa dezbata ei aici eu nu-s avocatul nimanui in cazul asta.
SEBASTIAN is offline  
Old 22-07-06, 11:52   #19
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: o problema am si eu

Dar pana acum cum s-a procedat la asemenea motoare (cele de 74kw)? Erau inscrise direct la A, sau erau inscrise la A dandu-se derogare (precizata in regulament din ce tin eu minte)?

Oricum, ca raspuns la intrebarea topicului eu as zice ca masinile de la limita inferioara a grupei dar care nu au modificari majore (deci cresteri mari de putere) sa fie inscrise in grupa inferioara. Nu de alta... dar o masina cu motorul de 74kw fara modificari nu ar avea nici o sansa in grupa B, iar prin inscrierea la A nu ar da peste cap aceasta grupa (fiindca sunt masini de grupa A care doar din remapare o bat fara probleme). Insa pentru o masina cu modificari majore... nu cred ca ar fi fair-play sa se mai dea derogare....
RoSonic is offline  
Old 22-07-06, 15:28   #20
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

revin si zic, din moment ce exista niste clase, niste reguli, nu mai are sens sa se discute aspectul.... depaseste cu 0.00001... atunci sare in clasa urmatoare.... nu stiu de ce atata vorbe irosite degeaba...unde se cred unii de tot cer derogari?.... in parlament??...

Quote:
Originally Posted by RoSonic
Dar pana acum cum s-a procedat la asemenea motoare (cele de 74kw)? Erau inscrise direct la A, sau erau inscrise la A dandu-se derogare (precizata in regulament din ce tin eu minte)?

Oricum, ca raspuns la intrebarea topicului eu as zice ca masinile de la limita inferioara a grupei dar care nu au modificari majore (deci cresteri mari de putere) sa fie inscrise in grupa inferioara. Nu de alta... dar o masina cu motorul de 74kw fara modificari nu ar avea nici o sansa in grupa B, iar prin inscrierea la A nu ar da peste cap aceasta grupa (fiindca sunt masini de grupa A care doar din remapare o bat fara probleme). Insa pentru o masina cu modificari majore... nu cred ca ar fi fair-play sa se mai dea derogare....
cei fara modificari nu cred ca au importanta.... vii la curse sa castigi, sau macar experienta sa castigi, masinile stock nu prea au multe de zis.
__________________
samurai 4x4

Last edited by lascarica; 22-07-06 at 18:45. Reason: mai usor de umarit ;)
yknot is offline  
Old 22-07-06, 15:37   #21
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

Pai fie el si lamborghini fara modificari mai bine sta acasa.
Ori sunt curse ori ...
SEBASTIAN is offline  
Old 22-07-06, 17:17   #22
Hooya1985
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Hooya1985's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 584
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Pole Position Racers]
Default

Quote:
Originally Posted by Lucian
Eu nu stiu ce sa zic ... cert e urmatorul lucru - organizatorul este suveran. El face legile. Daca nu-ti plac legile nu esti obligat sa te inscrii . Cunosc persoane care plang ca Pepy ar trebui mutat la E si asta in situatia in care el are 199,6 cai .
Eu nu am nimic cu organizatorul ci vreau sa se calculez corect peste tot nu la mine si nu merg pe premiza "sa moara si capra vecinului" dar daca numai eu sunt vazut ca am 0.64 in plus nu mi se pare corect deloc.
Asta ma deranjeaza pe mine.
Iar cu legile si inscrisu mi se pare ca esti cam rautacios

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Te certi singur nu cu mine!
Esti rautacios ca nu ma cert ci doar ne contrazicem pe un lucru .
Si inca o chestie de ce ai tu impresia asta ca am fost singurul cu 74 kw care a participat la A?

Last edited by lascarica; 22-07-06 at 18:47. Reason: mai usor de umarit ;),pentru cei care urmeaza a posta.
Hooya1985 is offline  
Old 22-07-06, 18:16   #23
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

Nici macar eu am espus un punct de vedere doar.
Nu ma cert nu ma contrazic.
SEBASTIAN is offline  
Old 22-07-06, 19:29   #24
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

Quote:
Originally Posted by Hooya1985
Eu nu am nimic cu organizatorul ci vreau sa se calculez corect peste tot nu la mine si nu merg pe premiza "sa moara si capra vecinului" dar daca numai eu sunt vazut ca am 0.64 in plus nu mi se pare corect deloc.
Asta ma deranjeaza pe mine.
Iar cu legile si inscrisu mi se pare ca esti cam rautacios


Esti rautacios ca nu ma cert ci doar ne contrazicem pe un lucru .
Si inca o chestie de ce ai tu impresia asta ca am fost singurul cu 74 kw care a participat la A?
Rautacios eram daca spuneam ca sincer ai putea sa intri la B . Toata lumea stie cum trage masina ta si .... unii stiu chiar si ce modificari ai . Adik hai sa o luam altfel ... cu tine la A ce alte masini mai au sanse ? Eu chiar nu inteleg de ce nu intrii tu la B si sa fortezi acea mutare si a celor cu 131 la C .
Lucian is offline  
Old 22-07-06, 20:30   #25
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

anul trecut la cursa extreme speed show, m-am inscris la grupa A, desi in talon am fix 74 kw, si stiam ca fac 100.64 cp.
chestia a fost la limita pana acum cand s-a pus problema asta.
grupele erau specificate la urmatorul mod :
A1 - pana in 75 cp
A - 76 cp - 100 cp
B - 101 cp - 130 cp
etc.

deci conform acestor grupe anuntate eu eram intre A si B, si am zis sa intru la A deoarece acei 0.64 cp nu mai existau demult (cam imediat dupa ce masina a iesit pe poarta fabricii), plus uzura de 18 ani a motorului mai scade si aia vrei 10-15 cp, iar in starea in care era masina la data acelei curse am alergat cu aproximativ 50-55 cp (probleme la instalatia de injectie), deci sincer nu m-am simtit deloc cum ca as fi fortat grupa, stiam ca nu prea am cum sa bat pe careva dar mi-era dor de o cursa.

e bine ca s-a pus punctul pe i, pentru ca problemele care deranjeaza uneori e bine sa fie discutate si sa se ajunga la o concluzie inainte de a da nastere unor certuri ulterioare.
Bubu_021 is offline  
Old 23-07-06, 00:56   #26
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

Eu sunt curios cat de contestat va deveni masina mea. De la 1 august voi avea nitro si conform spuselor lui Sebastian ... voi ramane tot la B . Cum ? Pai stock x coeficientul mai mare dintre nitro si turbo . Una peste alta contestatii vor fi mereu ... mai ales in cazul lui YDT el castigand mereu grupa si existand acei 0.x cai de care lumea sa se lege .
Lucian is offline  
Old 23-07-06, 01:32   #27
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

Tot ce am spus este valbil atat timp cat regulamentul nu sufera modificari.
Exista totusi o prevedere prin care poti fi contestat.........

..........Sau chiar doua.

Last edited by lascarica; 24-07-06 at 20:43. Reason: mai usor de urmarit ideile in cadrul topicului;)
SEBASTIAN is offline  
Old 23-07-06, 05:26   #28
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

Quote:
Originally Posted by Lucian
cu tine la A ce alte masini mai au sanse ?
pai nici inainte nici o masina nu avea sanse la A impotriva lui ca erau pana-n 100 de cai el are de fabrica 101 + flash deci vreo 130...

geo gresesti...nu conteaza calculele ci conteaza cum declara producatorul masina...din pacate pt tine este declarata peste tot 1.9 tdi 101cp...cel de 130cp nu e declarat nicaieri 131cp, ci 130cp...nu stiu daca asta e un argument pentru LR dar oricum pe mine personal nu ma intereseaza in ce grupa ma baga ca oricum o sa ma dau la B,C si D probabil in cazul in care este posibil sa merg la mai multe grupe
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline  
Old 23-07-06, 06:45   #29
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

La cursele LR masina poate fi inscrisa in grupa minima, mai sus optiunea apartine propietarului insa nu are voie decat intr-o grupa.
SEBASTIAN is offline  
Old 23-07-06, 06:59   #30
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrare grupe - 74 kw si 96 Kw

Quote:
Originally Posted by Lucian
Eu sunt curios cat de contestat va deveni masina mea. De la 1 august voi avea nitro si conform spuselor lui Sebastian ... voi ramane tot la B . Cum ? Pai stock x coeficientul mai mare dintre nitro si turbo . Una peste alta contestatii vor fi mereu ... mai ales in cazul lui YDT el castigand mereu grupa si existand acei 0.x cai de care lumea sa se lege .
asa foarte bine imi pot pune si eu nitro si dupa parerea ta sa raman la grupa b..... dupa cum bine stii motorul meu a fost la baza aspirat!
dar eu nu prea sunt adeptul azotului... deocamdata
yknot is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -