Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Colt Legislativ

Reply
 
Thread Tools
Old 23-06-14, 19:30   #1
Dr.Cross

Stage 1
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 7
Default Întrebare timbru de mediu.

Salutare tuturor! Am și eu o nedumerire și mă întrebam dacă mă puteți ajuta. Eu sunt elev, am 18 ani și am carnet de conducere din decembrie 2013. Dețin o Dacia Solenza 1.4 mPi din anul 2005. Mașina a fost trecută pe numele meu în urma unei moșteniri, nu am avut de ales altceva, eu am fost unicul moștenitor. Mă rog, asta e mai puțin important. Ideea e că mi-a expirat asigurarea pe 20 iunie și, ca să o reînnoiesc, costă enorm! ( ~ 1000 de lei cea mai ieftină și în decembrie am plătit 714 lei, WTF) și, sincer, chiar n-am chef să mai f*t atâția bani degeaba. Mă gândeam să o trec pe numele tatălui meu, printr-un contract de vânzare/cumpărare pentru că, evident, costă mai puțin. Ce vreau eu să știu este dacă trebuie să plătesc rahatul ăla de timbru de mediu (a.k.a. timbru de 'hai să fu*em banii poporului'). Aștept un răspuns! Mulțumesc și o zi bună!

În eventualitatea în care trebuie plătită acea taxă...să zicem că aș fi dispus să o plătesc...se poate recupera ca și taxa de dinainte? (am uitat cum se numea..) .
Dr.Cross is offline   Reply With Quote
Old 23-06-14, 20:12   #2
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Întrebare timbru de mediu.

Quote:
Originally Posted by Dr.Cross View Post