Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
29-07-08, 17:43
|
#1
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Euro 2 , pana'n 1500e Germania
vreau sa stiu si eu ce masini se incadreaza : euro 2 , consum 8 oras , pana'n 1500e ...fara BMW si Mercedes ...
|
|
|
29-07-08, 17:46
|
#2
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
masina mai mica, mai mare, 2 usi, 4 usi?
|
|
|
29-07-08, 17:51
|
#3
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
dimensiunile unui opel astra F , de oras , dar sa am si loc , sunt mai inalt asa corsa sa zicem ar iesi din calcul 4 usi daca e posibil
|
|
|
29-07-08, 22:36
|
#4
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,680
Member of: [PEUGEOT] [4Rally]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Astra F? Germania bine-nteles
1.4 am inteles ca consuma putin.
|
|
|
29-07-08, 23:30
|
#5
|
Toyota Driver
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 90
Member of: [Toyota]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Quote:
Originally Posted by VaLeX
dimensiunile unui opel astra F , de oras , dar sa am si loc , sunt mai inalt asa corsa sa zicem ar iesi din calcul 4 usi daca e posibil
|
Salut! Eu am avut Astra F 1.6 SI California, hatch. Maşina avea 101 cai putere, consum cam 9% in aglomeriaţie.
Avea 200.000 km cănd am adus-o, şi uleiul nu a fost schimbat de 20.000 km, dar motorul mergea exemplar.
Cānd am ajuns acasă i-am schimbat consumabilele, piesele sunt ieftine.
Era din 1994 şi avea Euro 2, ca dotări era echipată cu: servo-direcţie, scaun şofer reglabil şi pe īnălţime, trapă, airbag şofer, fără ABS.
Probleme am avut la aripa dreapta spate, care a ruginit, a trebuit să schimb termostatul, şi atāt.
Maşina are puţin sprint, nu īţi imagina că ii vreun avion, dar are doar 975 kg, cel puţin aşa scria īn acte.
Eu am 2 m, 1XX kg şi stăteam decent īn ea (īn spatele meu nu mai stătea nimeni ).
O recomand, este o maşină foarte bună, costuri mici de exploatare. Acum īmi pare rău că am vāndut-o.
Mult noroc cu orice ai alege.
|
|
|
30-07-08, 14:45
|
#6
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Quote:
Originally Posted by procos
Salut! Eu am avut Astra F 1.6 SI California, hatch. Maşina avea 101 cai putere, consum cam 9% in aglomeriaţie.
Avea 200.000 km cănd am adus-o, şi uleiul nu a fost schimbat de 20.000 km, dar motorul mergea exemplar.
Cānd am ajuns acasă i-am schimbat consumabilele, piesele sunt ieftine.
Era din 1994 şi avea Euro 2, ca dotări era echipată cu: servo-direcţie, scaun şofer reglabil şi pe īnălţime, trapă, airbag şofer, fără ABS.
Probleme am avut la aripa dreapta spate, care a ruginit, a trebuit să schimb termostatul, şi atāt.
Maşina are puţin sprint, nu īţi imagina că ii vreun avion, dar are doar 975 kg, cel puţin aşa scria īn acte.
Eu am 2 m, 1XX kg şi stăteam decent īn ea (īn spatele meu nu mai stătea nimeni ).
O recomand, este o maşină foarte bună, costuri mici de exploatare. Acum īmi pare rău că am vāndut-o.
Mult noroc cu orice ai alege.
|
Asta a fost prima optiune si a mea , Astra F , insa am mai dat peste : Honda Civic , Vw Golf 3 , Opel Vectra , Nissan Primera , Mazda 323 (gasisem una ff tare , insa s-a vandut ) , Nissan Almera ...alte sugestii ?
|
|
|
30-07-08, 15:07
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
dar nu te itnereseaza si sa o inscrii ? si ca te costa drumul.... sau vrei sa o tii in curte si o aduci prin teleportor?
|
|
|
30-07-08, 15:22
|
#8
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Quote:
Originally Posted by apache
dar nu te itnereseaza si sa o inscrii ? si ca te costa drumul.... sau vrei sa o tii in curte si o aduci prin teleportor?
|
le'am calculat si taxele si drumu si actele'n germania , il am pe fratele meu akolo ...stai linistit tu
|
|
|
30-07-08, 15:29
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
aaa.deci asta era buba..ti-am zis asa ca sa stii ca multi se uita cat costa pe dincolo masinile ..dar nu adauga zecile de taxe si litrii de benzina si tot ce trebuie platit pana sa o ai in fata blocului cu acte in regula
|
|
|
30-07-08, 15:39
|
#10
|
Toyota Driver
Stage 3
Join Date: Dec 2005
Posts: 90
Member of: [Toyota]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
A avut un prieten Civic, a patra generaţie, produsă īntre 1988-1991, 3 uşi, motorizare: 1.5 16v, 90 cp. Este o maşină extraordinară, pot să īţi spun că suportă multe . Nu ştiu dacă acest model se īncadrează īn normele euro 2.
A cincea generaţie de Civic este de asemenea foarte reuşită şi probabil că se īncadrează īn normele euro 2.
Fiabilitatea Civicului, este mai mare decāt cea a Astrei, de fapt este logic acest lucru . Dintre cele enumerate de tine, eu aş alege Honda Civic, dar nu am menţionat-o pentru că am crezut că eşti axat pe maşini nemţeşti. Am văzut că ai dat Vectra ca exemplu, dar la Honda Accord te-ai uitat ?
Dacă doreşti ceva īn 2 uşi poţi să te uiţi şi la Toyota Celica 1.6.
|
|
|
30-07-08, 15:52
|
#11
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Quote:
Originally Posted by apache
aaa.deci asta era buba..ti-am zis asa ca sa stii ca multi se uita cat costa pe dincolo masinile ..dar nu adauga zecile de taxe si litrii de benzina si tot ce trebuie platit pana sa o ai in fata blocului cu acte in regula
|
cu transportu si actele fratele meu ma rezolva si cu adusul acasa, asta nu e o problema
Quote:
Originally Posted by procos
A avut un prieten Civic, a patra generaţie, produsă īntre 1988-1991, 3 uşi, motorizare: 1.5 16v, 90 cp. Este o maşină extraordinară, pot să īţi spun că suportă multe . Nu ştiu dacă acest model se īncadrează īn normele euro 2.
A cincea generaţie de Civic este de asemenea foarte reuşită şi probabil că se īncadrează īn normele euro 2.
Fiabilitatea Civicului, este mai mare decāt cea a Astrei, de fapt este logic acest lucru . Dintre cele enumerate de tine, eu aş alege Honda Civic, dar nu am menţionat-o pentru că am crezut că eşti axat pe maşini nemţeşti. Am văzut că ai dat Vectra ca exemplu, dar la Honda Accord te-ai uitat ?
Dacă doreşti ceva īn 2 uşi poţi să te uiţi şi la Toyota Celica 1.6.
|
problema la civic este ca foarte putine dintre ele (in banii astia) se incadreaza in euro 2 ...am gasit civic din 95 cu euro 1 , asta e o problema la masinile astea , restu , imi plac mult ..la aspect , motor , consum ...e o masina buna am inteles fiabila ...
am sa ma uit si la Honda Accord ms
am gasit un GSI , 116 cai ...'92 , 2L ...un consum URBAN ? cat de cat linistit orasu' , rar aglomerat Piatra Neamt ma refer
Last edited by VaLeX; 30-07-08 at 15:55.
|
|
|
31-07-08, 17:43
|
#12
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 709
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Golf 3 1.4 sau 1.6 . Foarte fiabile motoarele !
|
|
|
01-08-08, 12:17
|
#13
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of: [VW] [2 Roti] [Old School Cars]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
golf III
|
|
|
01-08-08, 17:15
|
#14
|
KATANA TEAM Member
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 8,256
Member of: [Opel] [KATANA TEAM]
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
am auzit ca interiorul la golf III e cam "taiat cu toporu' " ..asa`i ? la bord ma refer ...
|
|
|
01-08-08, 17:49
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
|
Re: Euro 2 , pana'n 1500e Germania
Quote:
Originally Posted by VaLeX
am auzit ca interiorul la golf III e cam "taiat cu toporu' " ..asa`i ? la bord ma refer ...
|
Nu-i taiat cu toporu,e facut cu flex-ul si un pilit un pic. )
|
|
|
|
|