Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-08, 23:06   #1
KyleXY

Stage 2
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 48
Default Tractiune spate + incepator...

Salut!

A venit vara, si fiindca am reusit sa iau permisul, parintii s-au gandit sa cumpere o masina noua. S-au gandit la un BMW/Merc, iar "castigator" a iesit BMW-ul. Problema e ca eu sunt incepator (am cam ~600 de km, parcursi cu un Matiz) si nu stiu cum ma voi descurca cu tractiunea spate. Nu ma refer la cum o sa se comporte la 200 km/h, nu sunt idiot sa ma omor, ma refer cum se comporta la 100~110 km/h. Tata zice ca daca merg "calm" nu voi avea probleme. Eu oricum am un stil de condus mai linistit, nu ma omor dupa viteza si condus agresiv. Ce parere aveti?
KyleXY is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 23:25   #2
caddylac_slk

Stage 1
 
caddylac_slk's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 12
Default Re: Tractiune spate + incepator...

ioh zic k daca ai un ESP si un ASR se usureaza mult treaba
caddylac_slk is offline   Reply With Quote
Old 06-05-08, 23:28   #3
KyleXY

Stage 2
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 48
Default Re: Tractiune spate + incepator...

Quote:
Originally Posted by caddylac_slk View Post
ioh zic k daca ai un ESP si un ASR se usureaza mult treaba
Asta asa e... dar daca nu sunt? (vorbesc "ipotetic")
KyleXY is offline   Reply With Quote
Old 07-05-08, 00:31   #4
apache

Stage 5
 
apache's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,150
Default Re: Tractiune spate + incepator...