Quote:
Originally Posted by cavaliere
cu 10 k euro audi mercedes bmw nu iei decat cu peste 300 k km reali si birjarite. volvo sunt bune pana se strica, piesele sunt scumpe.
impozitul pe an la 2.2 e 9 milioane, in timp ce
a 2 litri e 2 milioane. pentru unii conteaza si asta.
asta cu piesele la japoneze e relativa, depinde de ce piese se strica si ai nevoie. unii inteleg prin piese filtre si placute.
Anumite piese se gasesc doar pe original. la coreene de ex kia hyundai e scumput serviceul.
pana la urma orice masina costa sa o repari sau intretii asa ca se reduce la a lua o masina cu km cat mai putini si verificata amanuntit. si evident cars sa iti placa tie, nu ca zice x si y ca e misto, ca o iei pt tine nu pt altii.
|
Volvo e Ford , mecanica , sasiu .Caroseria e scumpa si multe vin doar pe origine , ii faci casco si aia e . Si la un Passat care este ieftin la caroserie tot ii faci casco . Saab la fel , e de fapt Opel , aceasi poveste ca la Volvo cu caroseria .
Asta cu 2.2 la diesel e doar la Accord , Avensis are 2.0 Mazda 6 la fel , si 2.2 cilindree nu i un capat de tara, decat daca ai 10k euro toti banii si nu produci nimic lunar . Oricum moda cu motoare mici economice si putere ridicata nu a plecat de la nemti . Nemtii o copiaza si o fac prost ex: 1.2 1.4 1.8 tsi sunt niste esecuri .
Revenind la japoneze , fara sa intram in detalii , vorbiti multi din auzite , fara sa fi avut , fara sa stiti cu ce costuri se intretin , ce se gaseste ce nu se gaseste .Stiti de ani de zile ca sunt scumpe la intretinere si cu atat ati ramas si in 2015 .
Quote:
Originally Posted by cavaliere
pana la urma orice masina costa sa o repari sau intretii asa ca se reduce la a lua o masina cu km cat mai putini si verificata amanuntit. si evident cars sa iti placa tie, nu ca zice x si y ca e misto, ca o iei pt tine nu pt altii
|
Asa e pana la urma orice marca ai alege daca nu are multi km si a fost ingrijita nu ar trebui sa faca probleme , doar ca sansele sa gasesti o masina corecta sunt mai mici la o masina nemteasca decat la o japoneza .Cred ca mai mult de 60% din ce e pe piata la nemtesti dai de intermediari .Asiaticile nu prea le baga in seama samsarii
. Si un mic pont testat de mine : Nissan , Honda , Mazda si Toyota daca suni la dealer afli foarte repede istoricu masinii fara sa cunosti pe cineva .