Vorbind din experienta :
E36 am avut. 320i. Buna masina. Cam mica pentru mine, dar buna. Costuri intretinere scazute, cai putere are, stabila este .... per total o masina OK.
E46 nu am avut dar am mers cu asa ceva : spatiu in interior net superior fata de E36. Dotarile alea FULL de care pomeneste lumea sunt vax si apa de ploaie. Orice BMW cat de cat dotat vine cu geamuri electrice, aer conditionat (nu ma incanta ca e climatronic sau Manual, nu de aia iti iei BMW ca sa ai 1001 butoane. vrei Play Station, ia o asiatica). Linii mai frumoase dar asta e chestie de gust.
AMBELE sunt insa masini depasite.
E90 : am mers destul de mult cu doua modele. Limousine 320i si break 320d X Drive Automat. Ambele au o pozitie la volan net superioara fata de E36 si E46. Ambele au mai mult spatiu. Ambele stau mult mai bine pe drum. Si sa nu uitam ca ambele au o valoare de revanzare mai mare decat E46 care ramane o masina veche. Frumoasa, dar veche. Acum vreo 6 ani parcaa costat undeva la 35mil reparatia la 320i si anume tren rulare fata, spate, frane. Adica brate, bucse, frane si alte prostioare. Piese de origine, nu prostii. Manopera inclusa, Service scump, nu de cartier. Deci, nu e o jale daca te gandesti ca masina era din 2005 si a luat la gropi cate nu am putut eu numara (nu cu mine la volan insa
).
Asa ca daca dpdv al pretului se incadreaza (nu mai stiu cat costa un E90 in RO), atunci E90.
Prostia asta cu masina veche dar FULL ramane o prostie. Geamuri electrice spate nu ajuta pe nimeni, navigatia la E 46 e doar de decor, climatronic sau AC Manual e tot una.
BMW a fost si ramane o masina pentru sofer. Senzatie sportiva, stabilitate, putere. Daca vrea cineva butoane electrice pana si pentru Torpedo ca sa se cheme ca e FULL FULL FULL, atunci nu prea are ce cauta in seria 3