Quote:
Originally Posted by ekofresh
Adevărat, daca nu ia diesel să-i blindeze eghereu si să-i scoată depefeu...nu e roman, nu intra in ceată.
|
Deci tu la 14.000 ti-ai lua un 1.0?
Sunt foarte putine cazurile in care are sens asa ceva.
@Gheorghe77 Ar trebui sa ne dai putin mai multe detalii. Mai ales sa pui suma in context.
Nu exista alegerea perfecta la suma data.
Din faptul ca nu ai diferenta de 3-4000 inteleg ca suma nu este o nimica toata pentru tine, faptu ca te uiti la motoarele alea pe masini noi, ma face sa cred ca nu ai prea multa experienta.
In conditiile astea eu te-as sfatui asa: ia-ti un sh de 3-4 ani, ce vrei tu dar macar de 100 de cai acolo in intervalul 8-10mii.
In relativ scurt timp vei afla ce vrei de fapt de la o masina, daca te intereseaza spatiul, confortul, puterea, stabilitatea sau ce altceva.
Dupa un an cred ca vei stii foarte clar ce vrei, atunci daca masina respectiva te satisface o pastreazi dar cel mai probabil vor fi chestii pe care ti le doresti neaparat si pe care nu le ai, atunci o vinzi cu cat poti, pui restul de bani si iti iei ceva care sa-ti placa.
Sunt 99% sigur ca vei fi dezamagit de o masina noua cheala cu motor de 1.0 - 1.2.
Iar daca tii neaparat sa iei masina noua, ia ceva "non premium" dacia, hyundai, renault etc dar cu ceva optiuni si un motor de macar 100 de cai, eventual diesel daca mai iesi din oras din cand in cand.
Daca te gandesti ca e noua si are garantie, dupa mine asta are sens DOAR daca ai de gand sa o schimbi la scurt timp dupa ce se termnia garantia dar asta inseamna o scadere mare de valoare. O sa gasesti foarte greu cumparator pentru pentru o masina cheala cu motor mic.
De curiozitate cauta unul din modelele alese de tine si vezi ce pret are pe autovit la 3-4 ani vechime (fi atent la optionale), pe urma compara o masina de 3-4 ani si valoare 8-10mi cu acelasi model de 6-7 ani si sa vezi ca pierderea e mult mai mica dar in timpul asta te-ai bucura de o cu totul alta masina.
Ma repet , pune suma in context si da-ne cateva detalii despre tine.