trabant 601 :
la 500 eur e unul țiplă.
prețuri :
filtru de ulei : nu ai nevoie, că e în 2 timpi, deci merge pe amestec. asta înseamnă că la 2 plinuri bagi cam 1l de ulei special pentru 2 timpi, care costă undeva la 20-30 de lei litrul, unul mai bun.
filtru de aer: 5-10-15 lei.
saboți frână : 17 lei setul de 2. îți trebuiesc 3 seturi să schimbi la toată mașina, că al 4-lea set sunt numai pentru frâna de mână și toate pe care le-am văzut sunt originale de fabrică acolo.
set complet garnituri mașină: 12 lei. asta include garnituri frână, robinet benzină, chiulase și am impresia că e și de la galeria de evacuare acolo în set.
set segmenți (ăștia țin maxim 50k km, chiar mai puțin dacă nu pui ulei cât trebuie în amestec) : 60 ron.
motorul are 7 piese în mișcare, taxa de mediu este 170 eur, suspensia este foarte comodă (modelele pe arcuri pe foi față-spate, pre '88 ), pe de altă parte ia vreo 6-7 în oraș. mie îmi lua 7 pentru că trăgeam tare de el, nu merge prea tare (ai cam 75-85 viteza de croazieră fără să stresezi motorul deloc), dar până pe la 40 demarează foarte bine că e 2 timpi.
e singura mașină pe care o poți cumpăra la prețul pieței, să o și înscrii în 500 eur. evident, mai găsești chilipiruri, gen un prieten și-a luat astra F 1.8 16v în stare foarte bună cu taxa plătită la 700 eur, dar astea nu vin în fiecare zi.