Cartea care tine si de carte si de certificat la ei o iei intreaga doar daca masina e pe numele lui, a vanzatorului pe adresa in uk
Documentul se numeste v5 .
Daca nu e pe numele lui in uk , adresa etc, vei avea o foita rupta din acel v5 ce tine de certificat . Asta e provizoriu pana ii vine acasa v5 ul pe numele si adresa lui. E posibil sa aibe si doar o foita, care se completeaza pentru export cand se scoate masina din tara si se declara ca export permanent.
MOT mai nou de cativa ani in UK este o foaie a4 scoasa la imprimanta, semnata si stampilata de service-ul care a emiso. Usor de falsificat, dar adaca ai actele in fata usor de verificat .
http://motinfo.direct.gov.uk/interne...us-Request.jsp
Mai are road tax, asta e valabil doar pe teritoriul angliei, e un disc ce se pune in geam .
Asigurarea, daca masina e in Ro, mai mult ca sigur nu mai e valabila.
Putini sunt cei care mai platesc dupa ce au ajuns in tara.
Majoritatea fac asigurare pe 3 zile acolo, o aduc in tara si fac acte false aici asa ca ai grija. Asigurarea e scumpa acolo, nu e nimeni nebun sa plateasca la ea sa mergi tu cu masina, si de altfel e valabila doar pe numele celui care a facut-o. Eu de exemplu nu am voie sa conduc masina lui x in UK decat daca sunt trecut pe polita lui, altfel este considerata infractiune. In tara pur si simplu nu va fi valabila
Am impresia ca poate fi verificata si asta dar nu mai tin minte cum
Se incheie contract de vanzare cumparare normal .
Unde e masina, in ro sau in uk?
Later edit. Din ce am gasit eu pe net masina apare ca scoasa din circulatie din 01.02.2014 , de atunci nu mai are taxa de drum in uk cel putin deci acolo de atunci nu a mai fost folosita, implicit masina nu are cum sa aibe asigurare ca nu se poate face fara taxa de drum valabila si mot valabil....
Mai apare cu export marker N deci nu au fost trimise acte pentru a declara masina ca export
O sa mai caut poate gasesc mai multe chestii