Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 06-04-14, 22:27   #16
302v8
 
302v8's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 0
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

eu am un ford focus din 2008 , si merg lejer cu a 5a la 60 km/h in oras...iar din a 3a daca ii dau talpa ajunge imediat la 100...si inafara de consumabile nu am schimbat nimic la ea...recomand , daca gasesti in pret nu ezita! Am uitat sa precizez , este 1.6 benzina 101 cp.
302v8 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-14, 23:53   #17
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Mergi subturat, rezulta ungere slaba si consum mai mare. Nu ai cutie automata sa isi dea seama ce vrei tu sa faci si in momentul in care accelerezi si esti subturat benzina baga din plin si ungere ioc. Mai bine turat decat subturat.
Motorul de 1.6 trebuie sa aiba in mers 2500rot, sub este subturat, risca uzura la accelerare spre viteza mai mare din cauza ungerii precare. La fiecare accelerare din subturat trebuie treapta inferioara adica cea care are turatia la +2500rot.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 05:54   #18
302v8
 
302v8's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 0
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

tin sa te contrazic , un motor subturat este acela care sub acceleratie , in treapta superioara tremura sau vibreaza excesiv , la mine in treapta a 5a la 60 are 1.500-1600 RPM , pe acceleratie nu tremura , nu are nicio problema iar consumul este 5.5 , 6. In Bucuresti daca ti o masina pe benzina in 2.500 de ture iti cade fata cand te uiti la consum...

Last edited by 302v8; 07-04-14 at 05:57.
302v8 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 07:42   #19
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Ce consum ai in Bucuresti, un moment de sinceritate si nu ma astept sa zici 7l, cel real? Vreau sa vad diferenta intre mersul subturat si mersul normal sau chiar putin peste pentru ca din ce am incercat si eu, consumul este tot pe acolo.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 08:53   #20
302v8
 
302v8's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 0
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

9.2 cu aer pornit ,iar stilul de condus mi l-am format dupa indrumarile tatalui meu care este sofer profesionist de 30 de ani si fost mecanic... Masina o am de aproape 3 ani si am pus circa 25 de mii de km pe ea , tot ce am schimbat a fost bateria si placutele de frana.
302v8 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 11:50   #21
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by 302v8 View Post
tin sa te contrazic , un motor subturat este acela care sub acceleratie , in treapta superioara tremura sau vibreaza excesiv , la mine in treapta a 5a la 60 are 1.500-1600 RPM , pe acceleratie nu tremura , nu are nicio problema iar consumul este 5.5 , 6. In Bucuresti daca ti o masina pe benzina in 2.500 de ture iti cade fata cand te uiti la consum...

Prietene la 1500-1600 rpm imi tremura mie dieselul in treapta 4-5 daca vreau sa il ridic in ture ai am cuplu cel putin dublu fata de tine...deci tu nu poti spune ca mergi cu masina aia,poate doar te tarasti cu ea,iar consumul ala poate il scoti mergand doar noaptea cu a 5-a la 60 mers constant...
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 13:09   #22
302v8
 
302v8's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 0
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Prietene la 1500-1600 rpm imi tremura mie dieselul in treapta 4-5 daca vreau sa il ridic in ture ai am cuplu cel putin dublu fata de tine...deci tu nu poti spune ca mergi cu masina aia,poate doar te tarasti cu ea,iar consumul ala poate il scoti mergand doar noaptea cu a 5-a la 60 mers constant...
1.mana nu suntem prieteni 2.vrei sa te urc in masina sa iti dovedesc ca merg cu a 5a cu 60 si nu ma " tarasc" ? 3. Nu ma crezi ca scot 9.2 in oras ? Vino cu o naveta de bere si iti demonstrez 4. Tu compari dieselu cu benzina?!
302v8 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 13:24   #23
ekofresh

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 250
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Mergi cu 1600rot, inseamna 700rot peste relantiu, nu e deloc bine.
De ce, motoarele astea au 16v, doua axe si necesita o turatie mai mare pentru a avea un consum optim.
Dupa parerea mea de habarnist, mergi foarte putin si e normal sa nu ai ce schimba sau ce semne de imbatranire sau eventuale defectiuni sa apara. In timp cu siguranta apar depuneri, frecare marita din cauza ungerii slabe si arderii partiale, ceea ce iar dupa parerea mea de habarnist va duce la consum marit de ulei si directia spre segmentare.
Pentru ce faci si cat chinui masina nu faci economie, iar economia o faci pe cb si nu la pompa. Tind sa cred ca pacalesti cb, adica lasi motorul sa cada doar stabilizand acceleratia si consumul scade pe cb iar cand face media iti da 9.2.
ekofresh is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 15:58   #24
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by 302v8 View Post
1.mana nu suntem prieteni 2.vrei sa te urc in masina sa iti dovedesc ca merg cu a 5a cu 60 si nu ma " tarasc" ? 3. Nu ma crezi ca scot 9.2 in oras ? Vino cu o naveta de bere si iti demonstrez 4. Tu compari dieselu cu benzina?!
Ba baiatule tu ai anumite frustrari la varsta ta si te inteleg...ceea ce numesti tu mers la masina aia de 100 cai si 1.6 benzina se numeste stat...te depasesc si tramvaiele...exact cum spune si colegu te pacaleste computerul....poate cu ocazia asta afli ca masina aia ta care trage de la 1500 rpm are cuplu pe la 4000-5000 rpm...deci nu stiu din ce trage de la 1500 rpm...aer probabil d-aia si consumul de diesel...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 16:36   #25
302v8
 
302v8's Avatar
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 0
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Ba baiatule tu ai anumite frustrari la varsta ta si te inteleg...ceea ce numesti tu mers la masina aia de 100 cai si 1.6 benzina se numeste stat...te depasesc si tramvaiele...exact cum spune si colegu te pacaleste computerul....poate cu ocazia asta afli ca masina aia ta care trage de la 1500 rpm are cuplu pe la 4000-5000 rpm...deci nu stiu din ce trage de la 1500 rpm...aer probabil d-aia si consumul de diesel...
fiecare cu a lui ,daca tu habar n-ai sa mergi la consum este problema ta, dintre noi doi cred ca tu esti cel frustrat . Eu am specificat ca si de la 60 in a5a nu doarme daca ii dau talpa , vrei sa iti demonstrez , ti-am mai zis , esti invitatu meu. Si te rog sa iti revizuiesti vocabularul , pt ca eu nu te-am facut frustrat. Ciao!
302v8 is offline   Reply With Quote
Old 07-04-14, 17:15   #26
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by 302v8 View Post
fiecare cu a lui ,daca tu habar n-ai sa mergi la consum este problema ta, dintre noi doi cred ca tu esti cel frustrat . Eu am specificat ca si de la 60 in a5a nu doarme daca ii dau talpa , vrei sa iti demonstrez , ti-am mai zis , esti invitatu meu. Si te rog sa iti revizuiesti vocabularul , pt ca eu nu te-am facut frustrat. Ciao!
Daca e ca mai puternica masina cu care ai mers sau e prima masina te inteleg...prostii aia care au facut masina aia si au testat-o spun ca are puterea maxima la 6000 rpm adica 100 cai tu la 1500 rpm ai 40 cai...deci trage,dar sa moara la puterea asta...iti merg la consum iti scot si 5,dar ala nu se numeste mers in conditii normale si cu asta am incheiat te las cu avionul tau...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 08-04-14, 00:01   #27
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

te ambalezi degeaba nu ai cu cine toti stim cum sta treaba cu 1.6 aspirat pe o asa caroserie ) cu a 5-a la 60 cand ii dai talpa trec si reclamele de la pro tv pana la 100
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 08-04-14, 01:01   #28
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by itslipfac View Post
................................


Atunci care este propunerea ta de motorizare a unei masini pana in 5000 EUR? Diesel? In plus, avand in vedere experienta mea cu sofatul, care se apropie de 0, nu prea o sa pornesc cu scartait de roti, sa alerg eu cu 80 prin oras sau sa fac intoarceri cu frana de mana. Deocamdata vreau sa ajung la serviciu si sa merg la ăi bătrāni de cateva ori pe an.
Ia-ti linistit un benzinar 1,6 la 100-105 cp e super ok la demaraj, e mai rapid decat TDI de 90cp si cam la fel de rapid ca TDI de 100-110 cp. Avantajul dieselurilor e la consum. Dezavantajul e ca au de obicei rulaj mult mai mare decat un benzinar la acelasi pret, si chiar daca motorul merge bine, o sa apara probleme cu volanta, suspensiile, si alte uzuri care apar la orice masina dupa 200 000 km (chiar 250-280 000 km daca sunt mai vechi).

Eu am avut ocazia sa merg cu multe masini pe benzina si te asigur ca o sa fii foarte multumit de 1,6 la 100-115cp. Nu-ti lua Skoda Octavia 1,6 pe benzina pt ca e mare si grea, din cauza asta e lenta si consuma mai mult decat un Focus, Golf sau Astra cu acelasi fel de motorizare.
Vezi ca masina sa aiba Carte Service ca sa poti sa-ti dai seama ce s-a schjmbat la ea si ce ar urma sa se schimbe in urmatoarea perioada in functie de km (ulei, filtre, curele distributie si transmisie, discuri ambreiaj, freon,etc).

Eu am folosit anul trecut un Focus benzina 1,6/ 101cp, an 2002,109 000km si am fost foarte incantat de el. Acum am un Audi A3 benzina 1,6 /102 cp din 2001 si cu toate ca are 171 000km merge super ok, consumul in oras (Arad) este sub 10l/100 km. E adevarat ca atunci cand l-am adus era mai lent, accelera mai greu, dar cand am verificat bujiile si clapeta de acceleratie am ramas blocat de cum aratau: bujiile erau pline de calamina, cred ca nu fusesera schimbate niciodata, iar clapeta avea o mazga neagra si groasa din cauza ca masina fusese folosita subturat. Dupa ce i-am pus bujii noi si i-am curatat clapeta motorul a revenit la normal si acum e racheta la demaraj

Cauta informatii pe net date de fabricant despre ce masini iti plac. Nu te lua dupa povestile unora mai tari de papagal.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 08-04-14, 02:53   #29
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
te ambalezi degeaba nu ai cu cine toti stim cum sta treaba cu 1.6 aspirat pe o asa caroserie ) cu a 5-a la 60 cand ii dai talpa trec si reclamele de la pro tv pana la 100
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 08-04-14, 12:21   #30
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Sfat masina SH 4-5000 EUR

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Ia-ti linistit un benzinar 1,6 la 100-105 cp e super ok la demaraj, e mai rapid decat TDI de 90cp si cam la fel de rapid ca TDI de 100-110 cp. Avantajul dieselurilor e la consum. Dezavantajul e ca au de obicei rulaj mult mai mare decat un benzinar la acelasi pret, si chiar daca motorul merge bine, o sa apara probleme cu volanta, suspensiile, si alte uzuri care apar la orice masina dupa 200 000 km (chiar 250-280 000 km daca sunt mai vechi).

Eu am avut ocazia sa merg cu multe masini pe benzina si te asigur ca o sa fii foarte multumit de 1,6 la 100-115cp. Nu-ti lua Skoda Octavia 1,6 pe benzina pt ca e mare si grea, din cauza asta e lenta si consuma mai mult decat un Focus, Golf sau Astra cu acelasi fel de motorizare.
Vezi ca masina sa aiba Carte Service ca sa poti sa-ti dai seama ce s-a schjmbat la ea si ce ar urma sa se schimbe in urmatoarea perioada in functie de km (ulei, filtre, curele distributie si transmisie, discuri ambreiaj, freon,etc).

Eu am folosit anul trecut un Focus benzina 1,6/ 101cp, an 2002,109 000km si am fost foarte incantat de el. Acum am un Audi A3 benzina 1,6 /102 cp din 2001 si cu toate ca are 171 000km merge super ok, consumul in oras (Arad) este sub 10l/100 km. E adevarat ca atunci cand l-am adus era mai lent, accelera mai greu, dar cand am verificat bujiile si clapeta de acceleratie am ramas blocat de cum aratau: bujiile erau pline de calamina, cred ca nu fusesera schimbate niciodata, iar clapeta avea o mazga neagra si groasa din cauza ca masina fusese folosita subturat. Dupa ce i-am pus bujii noi si i-am curatat clapeta motorul a revenit la normal si acum e racheta la demaraj

Cauta informatii pe net date de fabricant despre ce masini iti plac. Nu te lua dupa povestile unora mai tari de papagal.
si eu am avut 1.6/116 cai opel astra j si doar te duce din punctul a in punctul b, fara pretentii de depasiri, de graba, consum de 2.0 etc.
steffan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -