Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-14, 07:38   #1
ave_eddy

Stage 1
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 12
Default Decizie grea intre AUDI A6 2.0TDI si 3.0 TDI

Buna dimineata.

Sa va prezint putin situatia mea: acum cateva saptamani mi-am vandut vechea masina, un Ford Mondeo 2.5 litri V6 benzina supradotat.
Experienta cu aceasta masina a fost fabuloasa din punct de vedere al facilitatilor (condus, confort, putere, etc.) dar dezastruoasa din punct de vedere al vanzarii.
Mai exact, fiind supramotorizata, plus benzina, si supradotata pentru clasa ei, ca sa o vand, am dat-o la un pret mult sub ceea ce ar fi meritat si rau pentru finantele mele.
Mai exact, in 5 ani si 6 luni am pierdut 10000 EUR la ea, care dupa standardele mele financiare e mult.

Oricum, acum a venit momentul sa imi iau o noua masina si dupa indelungi cautari, m-am decis asupra unui model: AUDI A6.
Dand o cautare pentru Audi A6 in bugetul meu, am gasit ceva superb: http://www. autovit. ro/audi-a6-C32270360. html (scoateti space-urile din jurul punctelor) sau http://www. autovit. ro/audi-a6-C32269674. html cu motoare de 3 litri.
Apoi, am dat si o cautare cu limitare de capacitate la 2 litri si am constatat stupefiat ca abia ma incadrez la una mai veche, fara facelift, fara 4WD, fara perna de aer si cu mult mai putine optiuni si pe deasupra cu mai 600-1000 EUR mai scumpa: http://www. autovit. ro/audi-a6-C32270193. html
Inteleg de ce e asa, motor mare inseamna intretinere mai scumpa, impozit mai mare si asigurare mai costisitoare, deci sa zicem ca am justificat diferenta.
Pana in acest punct, as alege fara sa clipesc variante de 3 litri pentru ca e masina care mi-ar aduce un zambet pe fata cand o conduc si cred ca asta conteaza enorm.

Dar apoi, intervine experienta negativa pe care am avut-o cu vechea mea masina, adica nu pot sa nu ma gandesc la pierderea pe care am avut-o data trecuta si vreau sa o evit de data aceasta.
Deci, dupa mult scris (multumesc celor care au citit), vine si intrebarea mea: daca ma decid sa vand masina peste 1-2 ani, devalorizarea celei de 3 litri va fi cu mult mai mare decat a celei cu 2 litri?

E o dilema la care incerc sa aflu raspuns de la cineva care are poate ceva mai multa experianta decat mine in vanzari-cumparari.

Multumesc anticipat si doresc o zi buna tuturor!
ave_eddy is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 22:02   #2
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Decizie grea intre AUDI A6 2.0TDI si 3.0 TDI

2,0 tdi rezista mai bine pe piata sh nu se devalorizeaza repede in timp adica taxe mai mici consum, o fiabilitate buna a motorului.....in schimb 2,7 si 3,0 tdi consum mare taxe si problem cu lantul de distributie care face galagie foarte repede
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 02-03-14, 02:33   #3
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Decizie grea intre AUDI A6 2.0TDI si 3.0 TDI

iti recomand motorul de 3.0 tdi nu cel de 2.7.....
am prieteni cu audi a6,a5,a4....majoritatea sunt fani audi....
am vazut in service plus ca un prieten foarte bun a lucrat la audi....
din punctul lui de vedere si al celorlalti posesori care au audi de vreo 5-6 ani...recomanda doar motorul de 3.0 tdi si 2.0 tfsi.....
am vazut si auzit de foarte multe probleme la motoarele 2.0 tdi si 2.7 tdi....in schimb la motorul de 3.0 tdi prea rar...am condus audi a5 3.0 tdi Quattro manual si e senzatie masina....am condus si audi a8 3.0 tdi Quattro automata foarte bine mergea in ciuda celor 370.000 km pe care ii avea...intr-adevar avea unele probleme....un electroventilator care nu a mai pornit si o rola care facea zgomot...atat!!!! a mers masina aia si a fost alergata....si inca merge....chiar bine...

deci din punctul meu de vedere merita motorul de 3.0 tdi atat timp cat verifici masina bine inainte de a o cumpara...sa nu aiba probleme si sa nu aiba 300.000 km....cam de acolo incep anumite probleme...acum depinde si ce noroc ai.....

intr-adevar impozit asigurare intretinere un pic mai scumpe.....
am masina cu motor de 3.0 diesel,nu se compara cu audi din nici un punct de vedere e in urma rau.....dar nu imi pare rau o secunda ca am luat-o in timp ce unul si altul imi ziceau sa imi iau cu motor de 1.9......
da am platit impozit,da m-a costat cu 200-300 lei mai mult la revizie,asig nu asa mare pt ca este pe numele mamei mele....dar nu imi pare rau deloc ca am cumparat masina....nici macar acum cand ma chinui sa o vand si am oferte de logan pe ea....

DA in timp va scadea mai mult la pret(depinde cu cat o cumperi tu si cat mai bagi in ea sau nu) motorul de 3.0 tdi,dar daca masina va fi intretinuta si va merge bine fara probleme atunci cand o vei vinde nu vei avea probleme...asta daca vine cineva care stie ce vrea sa cumpere nu nea vasile care a vandut 3 hectare de porumb si vrea audi de 3.0 tdi....sau te vor cauta toti samsarii sa iti dea jumate de pret....

poti sa te duci sa faci o proba cu un 2.0 tdi si dupa aia sa te urci intr-un 3.0 tdi si sa imi spui diferenta...
BAFTA!!!
__________________
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI OPC LINE 2-2008----SOLD!!!
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI-2007--SOLD!!
OPEL ASTRA J 1.7 CDTI-2011--SOLD!!!

Last edited by alex.panciu; 02-03-14 at 02:39.
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 09-03-14, 14:39   #4
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Decizie grea intre AUDI A6 2.0TDI si 3.0 TDI

în general lumea cumpără mașini de genul să facă km mulți cu ele cu tot confortul și în siguranță. sunt mai rare cazurile când așa ceva este cumpărat doar pentru mers sâmbătă seara la plimbare, deci cu km puțini.
cu toată întreținerea corespunzătoare la service-uri audi, după 250k km încep problemele. cu cât ai mai multe dotări (suspensie pe aer etc) cu atât sunt mai multe chestii care inevitabil se strică. la un vw touareg compresorul suspensiei a fost 1800 eur. așa scurt, din start. pe la 270k km a cedat. + alte nebunii...de vezi 4-5000 eur cum se scurg într-o mașină întreținută numai la service VW, toate cele la timp, dar cu 270.000km, km pe care îi au majoritatea mașinilor de genu', chiar și peste 2010 ca an de fabricație.

2.0 este prea leșinat pentru A6, dacă vrei să folosești mașina pentru altceva decât croazieră. cum nu avem autostrăzi prea multe...nu prea merge.

acu' știi schema...dacă ai bani s-o ții...merită luată.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -