Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 14-12-12, 11:16   #1
Liviu Stefan
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 0
Exclamation Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Pentru cei care se grăbesc și pe care îi interesează doar concluzia, încep cu aceasta:
Cumpărând o mașină Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație să nu fie reparate de service, iar Renault România să spună că "nu s-au constatat neconformități".

Detaliind:
Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la început, la acționarea sistemului de spălare a parbrizului, întâi pornesc ștergătoarele, fac o mișcare completă pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de spălare. Astfel, pe lângă zgomotul foarte neplăcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgârieturi fine.

Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo că într-adevăr este ceva în neregulă (insistau că este normal, că așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, că așa se întâmplă când este acționat sistemul de spălare după mult timp - deși problema este aceeași și când îl acționez la interval de câteva secunde).

Au spus că este necesară o pompă de lichid nouă, astfel am lăsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat că s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e în regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg că la ei nu se întâmplă așa.

Am reclamat situația la Renault România și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am întâlnit în faza aceasta a recunoscut că nu e normal cum funcționează. După câteva zile, am primit de la Renaul România următorul răspuns:
"Nu s-au constatat neconformități în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației."

Am făcut o reclamație pe Renault.com și în prezent aștept răspunsul lor. Dacă nu se rezolvă, urmează ANPC.

A fost prima și ultima dată când achiziționez un autoturism Renault.
Liviu Stefan is offline   Reply With Quote
Old 14-12-12, 11:45   #2
jemis90
Opel Driver

Stage 5
 
jemis90's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of:
[Opel]
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Nu fi suparat...taica-miu a cumparat in noiembrie 2011 un seat ibiza break , nou.

Face taxi asa ca garantia- kaput. Are o luna de cand a comandat un maner pentru usa - pe care il plateste cand il aduc baietii- si tot nu a venit piesa...

Dar daca se strica o cutie de viteze, sau alta bazaconie de mii de euro, sa vezi ce repede se misca sa-ti manance banu'.
__________________
Renault Megane2 Actual

Corsa b-sold / Rover 25-sold /Clio Mk1 sold
Family - /Logan 2005,Ibiza 2012,MCV 2013\
jemis90 is offline   Reply With Quote
Old 14-12-12, 13:47   #3
cautamapenet

Stage 5
 
cautamapenet's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 378
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Nu esti singurul care are probleme cu marca Renault .
Eu de 2 luni detin un renault symbol si dupa prima saptamana de utilizare deja a inceput sa scartaie scaunul de la sofer , un scartait se mai aude si cand eliberez frana , am auzit ca asta e de la pistonasele de la tamburi , se aude un zgomot ciudat cand apropii maneta de viteze in treapta 2-a , ca si cum ar merge ceva in gol , carcasa filtrului de aer i-au zburat 2 picioruse de sustinere , usita torpedoului sta stramb de cand am luat masina si ar mai fi dar nu-mi mai vin in minte acum , concluzia e ca renault nu e o afacere buna , intradevar costurile de intretinere sunt mici dar sti cum e , cati bani dai atat primesti , asta-i romania ...
cautamapenet is offline   Reply With Quote
Old 21-12-12, 09:16   #4
Liviu Stefan
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 0
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

În urma reclamației la entitatea centrală a Renault (din FRA), am primit răspuns... de la Renault România, mai exact de la aceeași persoană care îmi spusese înainte că totul e în regulă (deși chiar și mecanicii de la service au spus că nu e normal). Astfel, sunt anunțat că "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".

I-am contactat din nou, rugându-i să nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care îi reclam, ci să citească problema. Am primit un răspuns automat identic cu cel aferent primei sesizări, în care sunt anunțat că au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adică tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, să citească înainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a răspuns (tot automat) că, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. Să vedem ce spune expertul.

Totodată, ca să economisim timp, am făcut ieri reclamație la ANPC.
Liviu Stefan is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 19:01   #5
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Quote:
Originally Posted by cautamapenet View Post
Nu esti singurul care are probleme cu marca Renault .
Eu de 2 luni detin un renault symbol si dupa prima saptamana de utilizare deja a inceput sa scartaie scaunul de la sofer , un scartait se mai aude si cand eliberez frana , am auzit ca asta e de la pistonasele de la tamburi , se aude un zgomot ciudat cand apropii maneta de viteze in treapta 2-a , ca si cum ar merge ceva in gol , carcasa filtrului de aer i-au zburat 2 picioruse de sustinere , usita torpedoului sta stramb de cand am luat masina si ar mai fi dar nu-mi mai vin in minte acum , concluzia e ca renault nu e o afacere buna , intradevar costurile de intretinere sunt mici dar sti cum e , cati bani dai atat primesti , asta-i romania ...
Trebuia sa stii de la inceput in ce te bagi Ai luat o masina low-cost chiar daca aceasta e mai scumpa ca un logan. Asta nu inseamna insa ca toate au problemele respective. Scartzaitul de pe pedala de frana e datorat unui "carlig" actionat de un arc care misca sabotii. Acest "carlig" freca pe taler-asa e sistemul, e problema comuna si veche din moment ce respectivul taler are o intaritura ca sa aiba unde "roade" mult timp. Cand prinzi un drum de tara sau praf iti intra granule de nisip si auzi acel zgomot mai tare. Nu iti fa griji ca dispare de la sine ai apare la fel Poti rezolva la service la urmatoarea revizie, o sa iti dea cu putina vaselina, o sa curete, sau cu solutie de suruburi sau mai stiu eu ce, dar dupa o vreme o sa apara iar.
PS: ziceai ceva de intretinere mica, stai sa vezi la revizie cum te duci la pret dublu fata de Dacia logan ca doar vorba aia ai Renault nu Dacia
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 24-12-12, 17:43   #6
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

luati-va renault
steffan is offline   Reply With Quote
Old 24-12-12, 17:48   #7
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Sau polo chel tot la banii aia, alegrea va apartine
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 25-12-12, 01:50   #8
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

de obicei toate reprezentantele fac figuri, cam d'asta nu am incredere in ele
steffan is offline   Reply With Quote
Old 25-12-12, 02:57   #9
jemis90
Opel Driver

Stage 5
 
jemis90's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 361
Member of:
[Opel]
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Hmm ca sa gandim ca niste pasionati...

Ce-i asa de greu sa schimbi niste filtre? benzina(2 suruburi), aer, polen. Iar la ulei sunt magazine care au schimbul "gratis" daca'cumperi produsele de la ei.
Daca ai garaj, se rezolva si placute + cablu de frana, cu un minim de cunostinte.

Sa nu imi ziceti ca la masini moderne e diferit, ca va dau exemplu de 2011.

Nu vad rostul sa dai milioane, poate chiar peste 10 la reprezentanta pentru 3 filtre si 4l de ulei.
jemis90 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-12, 14:22   #10
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Esti prins de garantie, nu ai ce face indiferent ca mergi la Reprezentanta sau la service agreat. Poti renunta la garantie, dar atunci ce rost mai are sa iti iei masina noua? Si daca renunti la garantie si la 50.000km iti cade caseta de directie sau alternatorul sau pompa de servo nu iti dai cu tesla?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 25-12-12, 19:13   #11
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Esti prins de garantie, nu ai ce face indiferent ca mergi la Reprezentanta sau la service agreat. Poti renunta la garantie, dar atunci ce rost mai are sa iti iei masina noua? Si daca renunti la garantie si la 50.000km iti cade caseta de directie sau alternatorul sau pompa de servo nu iti dai cu tesla?
si daca ai garantie si ei spun ca masina merge perfect si ca totul este in imaginatia ta ce ai castigat? In Romania este bine sa cumperi masina dupa cum ai sau nu reprezentanta in orasul tau, ca in caz de probleme sa mergi toata ziua la ei pana se rezolva cat de cat, apoi sa ai rude sau amici acolo care sa te ajute in caz de probleme mai serioase.
Cu ANPC slaba baza ca sunt vai de mama lor nu au nici chef si nici personal cu care sa te ajute cu ceva, or sa faca o adresa la renault si astia au sa spuna ce ti-au spus deja si tie si pana la urma nu se va intampla nimic deosebit, tu vei ramane cu problema si ei cu ideile lor de comert, clientul nostru fraierul nostru.




caz real cu o reprezentanta vine clientul cu o problema de zgomot la ambreiaj, masina in garantie, toti mecanicii spun ca este normal, tot asa la fiecare revizie si apoi dupa ce iese din garantie vinde omul masina si vine cu cumparatorul la service sa verifice profi masina iar mecanicul ala ii spune vanzatorului ca este totul ok cu exceptia acelui zgomot de la ambreiaj, pe care cand era masina in garantie nu il auzea niciunul dintre ei.
ce sa mai spui?
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 25-12-12, 21:29   #12
RD-Woo

Stage 5
 
RD-Woo's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Si daca renunti la garantie si la 50.000km iti cade caseta de directie sau alternatorul sau pompa de servo nu iti dai cu tesla?
Si daca aveai garantie iti bagau faza cu utilizare defectuoasa a autovehiculului
(cunosc caz concret)
iar daca asta nu tine livrau sintagma bine-cunoscuta: "asa face toate"
RD-Woo is offline   Reply With Quote
Old 27-12-12, 03:52   #13
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Quote:
Originally Posted by jemis90 View Post
Hmm ca sa gandim ca niste pasionati...

Ce-i asa de greu sa schimbi niste filtre? benzina(2 suruburi), aer, polen. Iar la ulei sunt magazine care au schimbul "gratis" daca'cumperi produsele de la ei.
Daca ai garaj, se rezolva si placute + cablu de frana, cu un minim de cunostinte.

Sa nu imi ziceti ca la masini moderne e diferit, ca va dau exemplu de 2011.

Nu vad rostul sa dai milioane, poate chiar peste 10 la reprezentanta pentru 3 filtre si 4l de ulei.
Nu toata lumea are timp sa fie pasionata.
Cand mi-am luat masina asta, in 2009 am schimbat singur placute fata/sapate si un brat fata, bucsi mari. Am pierdut ceva timp din putinul pe care-l aveam. Cand mi-am facut iar timp sa schimb si celalat brat, am fost asa, intr-o doara, sa intreb la un service (unde imi faceam geometria) cat ar costa, cand mi-a raspuns , mi-a cazut fata: 35RON
De atunci nu mai schimb decat ocazional filtre, inafara de ala de motorina care e durere fara elevator.
Cu atat mai mult nu as renunta la garantie pentru 100-200 ron in plus si ceva din timpul meu in minus, dar nici nu i-as lasa sa scape cu replici de genu "asa face"
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 27-12-12, 09:28   #14
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

Topicul a inceput de la ceva si a ajuns, inevitabil, la "mama lor, cu reprezentantele lor cu tot"...
Neajunsul cu spalatorul de geam nu va putea fi remediat de reprezentanta sau constructor daca asa este logica de functionare a sistemului respectiv! Nu zic ca e cea mai buna, probabil e compromisul facut de Renault pt modelul respectiv. Atata timp cat asa e gandit sa functioneze, asa va ramane. De aici si raspunsurile primite. Inainte de achizitionarea unei masini aceasta poate fi pipaita, testata, inclusiv in ceea ce priveste unele dispozitive mai putin importante. Inteleg ca e frustrant, dar nu prea ai ce face.
In tari cu traditie lumea se uita inainte sa cumpere si la costurile de intretinere si isi ia masina pe care si-o permite. La noi din pacate, daca ti-ai permite un Logan iti iei minim Golf, iar daca ai bani de Golf deja iti iei BMW. Dupa aia incep discutiile: ca e scumpa revizia, ca de ce costa placutele x lei etc. Si mai rau e ca incep carpelile, piese de calitate incerta, "inventii" etc. Sa fiu eu sanatos cate intrebari de ganul "da' ceva mai ieftin nu exista?" cnd e vorba de piese pt masini de 3-4 ani care au costat noi cat un apartament...
Nu iau apararea reprezentantelor, multe au costuri mari si din pricina locatiilor grandioase construite pe vreme cand se vindeau masini cu toptanul si primea lumea credit pe baza copiei de pe buletinul strabunicii, multe au gasit ca solutie reducerea salariilor personalului si astfel au pierdut specialisti si au ramas cu "tamplari" pe post de montatori demontatori etc., garantat insa nici una nu se simte bine in perioada asta. Dar in loc sa umpleti forumul ar trebui sa va documentati, ati afla astfel ca, in conformitate cu o directive europeana, nu vi se poate refuza garantia daca ati facut intretinerea la un atelier autorizat RAR pt tipul respectiv de vehicul si s-au folosit piese de calitate echivalenta cu cele originale (aici se poate specula, nu-mi propun insa sa o fac). De asemenea, atunci cand masina intra intr-un service - reprezentanta sau nu, mai putin atelierul lui Gigel din fundul curtii - se completeaza un contract de repratie unde exista rubrica "defectiuni reclamate de client". E, daca aici apare la fiecare revizie reclamatia "zgomot ambreiaj" si rezolutia atelierului, oricare ar fi ea, atunci cand, dupa expirarea garantiei, vi se spune ca trebuie inlocuit sau mai stiu eu ce, punandu-le in brate acele contracte si dovedind ca defectul a fost reclamat in garantie, aveti toate sansele sa se rezolve favorabil! Dar nu confundati garantia cu ceva mai tare dacet full casco, am vazut si cazuri cand utilizatorul "i-a dat in gura" masinii pana a faramat-o pe principiul "e in garantie, sa mi-o repare gratis!". Nici casco nu acopera daca spargi baia de ulei si mergi pana se gripeaza turbina sau motorul decat paguba initiala - baia de ulei! Conceptul de garantie in sine se refera la defecte de fabricatie, imputabile fabricantului. Ca mai este aplicat si pe baza bunului plac e adevarat, dar un client care isi cunoaste drepturile si pune corect problema are mari sanse de succes, nu o data primind chair si "good will", adica reducere sau chiar gratuitate la interventii care in mod normal nu ar fi justificat sa se acopere in garantie. Cititi si acel "carnet de garantie", daca se poate inainte de a cumpara! De asemenea solicitati planul si costurile de intretinere pentru a sti dinainte ce cheltuieli va asteapta. Intr-un cuvant informati-va cat mai bine.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 27-12-12, 09:50   #15
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

@John
Cred ca ti-a scapat urmatorul fragment
Quote:
Originally Posted by Liviu Stefan
După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e în regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg că la ei nu se întâmplă așa.
In rest, marea parte a sfaturilor sunt corecte.
run_forest is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -