Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 18-04-12, 17:07   #1
Tomi27
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 0
Default Sfat achizitie auto 3000 euro

Salut.
Sunt un student de 22 de ani,care doreste sa isi achizitioneze o masina.Va fii prima masina din familie,si prima masina condusa , fiindca carnetul e in decurs de a fi luat.
Cum sunt student,deci nici bugetul nu e prea mare.M-am gandit la 3000 euro,nu pentru ca am numai atat,dar trebuie pentru transcriere,asigurare,impozit,poate ceva muzica,intretinere si multe alte chesti ce necesita o masina.Sunt student la Cluj,dar masina ar fii folosita mai mult pentru drum acasa si inapoi.Deci in jur de maxim 500 km/luna.
Imi doresc o masina fiabila,care nu are un cosum mare,si mai tanara de 12 ani.
Deci cateva lucruri ce ar trebui sa aiba viitoarea masina:
- construit dupa 2000
- motor maxim 2000 cmc si peste 1400 cmc ( nu cred ca este ceva bun la 1.2 )
- exclus gama Dacia si Deawoo
- consum sub mijlociu ( 7-8 l/100km ) dar prefer sub 7 L / 100 km
- la interior si exterior nu prea pot avea prea mari preferinte ca asa nu ar intra nimic in pret.
- sa aiba destui cai incat daca ma angajez in depasire sa nu imi tremure blugi de frica ( ma gandesc peste 75 cp )
- alte lucruri sa imi ziceti voi ce par importante.

Pentru ca imi plac masinile,si am prieteni care la fel sunt innebuniti dupa masini,am citit pe acest forum si am cautat ce ar intra in acest pret.
Peugeot 206:
+ exterior frumos
+ motorul cred ca acceptabil

- am auzit ca au probleme cu consumul
- interior gen Renault , Dacie , foarte neprietenoase pentru mine

Alfa Romeo 147:
+ interior foarte frumos