Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-07, 20:46   #1
Snyder

Stage 2
 
Snyder's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 35
Default Achizitionare Diesel (nou) !

In primul rand salutare tuturor ! Avand in vedere ca sunt cam un "boboc" in materie de auto, vreau sa va cer sfatul in achizitionarea unui autoturism nou, Diesel. M-am oprit la ceva pe motorina, deoarece sunt tanar, student, bani putini, economie ... motive lesne de inteles.
Ultima masina este o Dacie 1310, marca mioritica , asa ca saltul este destul de mare, si nu prea stiu care ar fi varianta optima pentru mine. Variantele sunt urmatoarele :
- Dacia Logan (Diesel)
- Opel Astra
- Renault Megane (1.5 dci - 80CP)
- Skoda Octavia ( cea mai ieftina motorizare diesel)
Mentionez faptul ca vreau sa o cumpar noua, nu sh. Fara a lua in seama diferentele de pret, dintre toate aceste modele, clasa...etc, va rog sa-mi spuneti parerea Dumneavoastra, care ar fi varianta ideala, cateva cuvinte despre fiecare marca in parte ( intretinere, costuri ulerioare) si daca ati putea sa faceti un top dintre aceste modele (sau altele, sunt deschis si la alte pareri). Care ar fi varianta Dumneavoastra si de ce ?!?
Snyder is offline   Reply With Quote
Old 17-01-07, 21:13   #2
fuzzy
Dacia Driver

Stage 5
 
fuzzy's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 786
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: Achizitionare Diesel (nou) !