Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 06-02-12, 23:05   #1
MrJudge

Stock
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2
Default VW Passat

sall.....vreau sa imi cumpar un vw passat din 2007-2008-2009.intre anii astia. si vreau cu motorizare de 2.0 TDI....dar am auzit multe vb ca nu are fi bune....ca le'ar pik injectoarele....este adevarat????ptr ca nu vreau sa fac o greseala....va rog sa imi dati niste sfaturi si sa va dati cu parerea....ast parerile voastre
MrJudge is offline   Reply With Quote
Old 12-02-12, 02:46   #2
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: VW Passat

Salutare. Detin un astfel de passat, din 2008, cu "vestita" motorizare problematica, cod motor BKP. Din ce ais cris vrei sa fie intre 2007 si 2009. Pai trebuie sa te hotarasti spre care an vrei sa te indrepti, pt ca, dupa jum lui 2008, motorul 2.0TDI PD a fost inlocuit de cele noi, CR(common-rail) - de ale caror injectoare nu s-a plans nimeni pana acum. Sunt si inca relativ tinerele, nu prea au avut cand sa-si dea arama pe fata.(tot ce stiu e ca au fost sau inca sunt ceva actiuni de rechemare pt cele 2009, pt ceva la motor - ar cauza ceva gen incendiere, nu stiu sigur asa ca nu intru in detalii).

Referitor la cele PD(2005-2008 ) nu pot spune ca e o regula cu injectoarele. Da, e adevarat, au fost foarte multe cazuri in care au picat injectoare, dar stiu si cazuri destule cu masina sarite de 150.000km care nu au avut probleme de genul. a mea e fabricata in 09.2007, deci inclusa in seria celor predispuse la probleme. Am schimbat un injector pe la 50.000km, acum am 85.000 si de atunci nu am mai avut probleme(sper sa fie asa si de acum incolo). Am inteles ca un update la soft la reprezentanta, ar corecta problema. De cand s-a icneput actiunea cu update-ul de soft, cazurile cu injectoare picate s-a redus foarte mult. De ceva luni, s-a dat oricum normativul in reteua VW pt injectoarele problematice, schimbarea lor facandu-se gratis.

Pe langa injectoare mai poti avea probleme cu: Turbosuflanta(sunt fabricate in RO), pompa de motorina din rezervor( e cam 10 mil - am schimbat-o si eu anul trecut), volant, buton frana de mana, consum ulei(conteaza f mult de care bagi - castrol-ul mie mi-l termina in 7000km - cu mobil1 nu am probleme)

Astea sunt oricum probleme ce pot aparea la orice masina. Lumea si-a format o parere despre passatul 2.0 tdi ca fiind o masina execrabila datorita problemelor cu injectoarele(oarecum rezolvata acum datorita actiunii schimbarii lor pe gratis in reprezentante).

In concluzie, daca iti permite bugetul, ti-as recomanda sa mergi pe un Passat de la 2009 in sus, sa fie CR. Sunt mult mai silentioase, vibratii mai reduse, consum ceva mai redus, euro5..

Sper ca ti-am fost de folos. Daca mai ai intrebari, sunt aici. (Stiu 3 masini bune de vanzare. Daca esti interesat, te pot pune in legatura cu vanzatorii.)
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -