Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-06, 14:53   #16
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

[quote=GTA]sunt baieti prin Anglia si Germania care fac cutii de trasfer pentru Cali Turbo sa reziste si la +450HP....[quote]

un pret asa informativ
200SX is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 15:20   #17
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Quote:
Originally Posted by 200SX
as alege 3000GT, doar o parere personala (nu am condus nici una dintre masini)

calibra turbo doar daca o gasesti pe cea 4x4
Nu exista sefu' decat 4x4 calibra turbo.
Acuma',legat de fiabilitate la caly, - Turbojack,eu stiu vreo 3 4x4 in ro,si niciuna n-are cutia de transfer in mintile ei,din pacate.Chiar eram pe punctul de a lua una din ploiesti ,dar problemele respective m-au pus pe ganduri...pana am pierdut-o...era '96, full ,la vreo 4500e.Acum imi pare un pic rau.
La capitolul costuri,3000GT este exploziv. Dar merita. Motorul ala e briliant,daca s-ar gasi o solutie pentru reducerea substantiala a greutatii,chiar si SL-ul ar face treaba buna.Eventual sa inlocuiesti puntea autoviratoare cu una normala,de pe SL,in cazul cand s-ar "impaca" cu planetarele si diferentialul...zic si eu.
Alternative la cele doua,cred ca ar fi (mai ales in italia sau ...nu in Ro), inca cel putin doua care se incadreaza: Mitsubishi Eclipse GS-T 4WD sau Mazda 323GT-R (care poate cam schioapata la capitolul design de sportiva...dar e foarte usoara)
Oricum,succes.
PS: Posibil sa intru eu in posesia unui 3000gt dar SL,curand
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 15:36   #18
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Wink Re: Calibra turbo vs.3000 GT

asa o fi cum zici tu dar eu imi mentin afirmatia, "numai daca e 4x4 "(sa te uiti la anunturile de vanzari cate calibre turbo gasesti fara 4x4, ca s-a stricat, ca e decuplat, ca a fost facut swap de motor..... asta nu stiu dar eu am vazut multe calibre cu motorul turbo la vanzare si cu tractiune doar pe fatza)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 15:48   #19
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Sunt de acord cu tine la aspectul asta.Eu ma gandeam la cele in firea lor...dac-or mai fi pe la noi.Mai sunt si unele cu implant de C20LET.
Turbojack -vezi ca stiu si eu una cu motorul de 320CP in romania de vanzare. 4 roti drectoare+tractoare (nu U650..) ). Costa undeva la 11.000eur. Inscrisa aici.Functioneaza tot pe ea,nu are tuning.Are si trapa d-aia mare(aproape un fel de targa).
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 20:06   #20
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Quote:
Originally Posted by lascarica
La capitolul costuri,3000GT este exploziv. Dar merita.


Ai putea da citeva lamuriri legate de asta?

Nu stiam ca este si Eclipse 4WD.S-ar putea sa o am in vedere.
323 e scoasa din calcul.Nu vreau sportiva cu 4 usi.Desi arat excelent ,tunabila etc,totusi nu e ceea ce vreau.
Linia mea preferata de masina sport este Camaro (modelul cu patru faruri rectangulare)si Corvette.Deci ceva sa aduca cu ele as vrea sa-mi iau.
Porsche de asemenea il scot din calcul deoarece nu mi-a placut niciodata.Si la ala ,intretinerea chiar ca ma va seca.
La Calibra T m-am gindit ,nu pt. ca ma omor dupa ea, ci doar pt. ca as gasi piese pe toate gardurile, chiar si de tuning.Insa decit sa tunez motorul si sa-mi crape transmisia ,mai bine imi iau una din start ce are 260 de cai din fabrica.La capitolul greutate nici ea nu sta prea bine.


ps. inmatricularea se va face in IT
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 31-07-06, 00:25   #21
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Quote:
Originally Posted by lascarica
Nu exista sefu' decat 4x4 calibra turbo.
Acuma',legat de fiabilitate la caly, - Turbojack,eu stiu vreo 3 4x4 in ro,si niciuna n-are cutia de transfer in mintile ei

Inseamna ca nu o stii si pe a mea.......
GTA is offline   Reply With Quote
Old 01-08-06, 13:15   #22
mexicanu

Stage 2
 
Join Date: May 2006
Posts: 41
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

de ce nu te orientezi si spre un 300zx.gasesti piese mult mai usor,e foarte performanta si acolo unde esti se gasesc usor.si cutia rezista foarte bine la aceasta masina
mexicanu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-06, 15:11   #23
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

3000 GT - vr-4 asta e masina pe care eu as alege-o inca odata. senzatiile sunt foarte mari in ea iar cu putini bani poti sa mai scoti cate ceva din ea. daca ai nevoie de sfaturi in ceea ce priveste mitsu 3kgt te pot ajuta.
este o masina rara, chiar destul de rara in varianta vr-4. este aceeasi masina cu dodge stealth r/t tt, acesta fiind un pic mai eftin.
toate vr-4 sunt AWD si AWS(directie pe 4 roti), mai putin anii 95-96 la dodge stealth r/t tt. toate vr-4 au climatronic din 90 pana in 2000 (btw an 1999 ultimaul an de fabricatie la 3kgt -2000 este data la care au fost inmatriculate), reglaj suspensie -suspensie activa din 90 pana in 99, ABS pe 4 roti, active spoiler - fata -spate - se schimba pozitia spoilerului de pe portbagaj si a unui deflector de sub bara fata la o anumita viteza, toate vr-4 au active exhaust- prin intermediul unui buton se actioneaza o valva din toba finala si astfel se evacueaza gaze si prin partea dreapta la acelasi nivel cu partea stanga. costuri de intretinere- normale zic eu pentru o masina sport
eclipse 4wd - exista dar nu in varianta de caroserie la care speri tu si eu am sperat la fel.
__________________
www.ToolMan.ro

Vanzari si Service la standarde ridicate
Husqvarna|Makita|Benza|Oregon|Fronius|Unior

tel: 0244 347414 / 0721 991892
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 05-08-06, 19:58   #24
Compus San

Stage 2
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 30
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Am avut Calibra cu motorul de 2000 16 V fara turbo insa modificata. Puterea era udeva pe la 230hp.Era super, piesele destul de ieftine dar dupa aceea mi-am luat un Dodge Stealth R/T Twin Turbo. Nici nu se compara cele doua. Motorul de pe Dodge trage intr-a 6 de la 60 kmh ca un taur. Stabilitatea pe ploaie este un real pericol la Calibra dar la Dodge poti sa uiti ca ploua. Suspensia controlata electronic este un deliciu.Cand mergi pe drum nu tocmai ok alegi optiunea tour si se comporta ca o masina normala iar cand pui pe sport iti rupe rinichii.Piesele nu sunt scumpe ex. distributia in totalitate costa undeva la 16-18 mil mai ieftin ca la un A6 2,5TDI.In lkocul tau as alege 3000GT cu toate ca nu este twin turbo dar este o masina la un alt nivel.Din pacate trebuie sa vand Dodge-ul pentru ca sunt familist acum.Alege oricand ceva pe care scrie Made in Japan nu un GM.
Compus San is offline   Reply With Quote
Old 08-08-06, 22:24   #25
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Thumbs down Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Quote:
Originally Posted by Compus San
Am avut Calibra cu motorul de 2000 16 V fara turbo insa modificata. Puterea era udeva pe la 230hp.Era super, piesele destul de ieftine dar dupa aceea mi-am luat un Dodge Stealth R/T Twin Turbo. Nici nu se compara cele doua. Motorul de pe Dodge trage intr-a 6 de la 60 kmh ca un taur. Stabilitatea pe ploaie este un real pericol la Calibra dar la Dodge poti sa uiti ca ploua. Suspensia controlata electronic este un deliciu.Cand mergi pe drum nu tocmai ok alegi optiunea tour si se comporta ca o masina normala iar cand pui pe sport iti rupe rinichii.Piesele nu sunt scumpe ex. distributia in totalitate costa undeva la 16-18 mil mai ieftin ca la un A6 2,5TDI.In lkocul tau as alege 3000GT cu toate ca nu este twin turbo dar este o masina la un alt nivel.Din pacate trebuie sa vand Dodge-ul pentru ca sunt familist acum.Alege oricand ceva pe care scrie Made in Japan nu un GM.

Ai uitat sa specifici pretul de vanzare al fiarei!!!!
GTA is offline   Reply With Quote
Old 09-08-06, 21:39   #26
Compus San

Stage 2
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 30
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Pretul este de 13mii neg
Compus San is offline   Reply With Quote
Old 10-08-06, 01:31   #27
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Quote:
Originally Posted by Compus San
Pretul este de 13mii neg
Se pare ca nu prea i-ti functioneaza RAM-ul..........autorul topicului cere sfaturi,pareri pertinente pro si contra legate de 3000GT si Opel Calibra Turbo......Calibra care in afara de asemanarea exterioara nu are nici o legatura,in ceea ce priveste stabilitatea si performantele, cu SFI-ul tau modificat care zici tu ca avea 230CP...masurati cu rigla poate....crede-ma ca stiu ce vorbesc.....mai mult de 200CP nu poti scoate dintr-un SFI.........

Si ca sa revin la ideea de la care a plecat acest post......omul nu cere preturi si oferte ......pentru asta exista sectiunea "BAZAR".......
__________________
GTA is offline   Reply With Quote
Old 10-08-06, 01:56   #28
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Quote:
Originally Posted by GTA
Se pare ca nu prea i-ti functioneaza RAM-ul..........autorul topicului cere sfaturi,pareri pertinente pro si contra legate de 3000GT si Opel Calibra Turbo......Calibra care in afara de asemanarea exterioara nu are nici o legatura,in ceea ce priveste stabilitatea si performantele, cu SFI-ul tau modificat care zici tu ca avea 230CP...masurati cu rigla poate....crede-ma ca stiu ce vorbesc.....mai mult de 200CP nu poti scoate dintr-un SFI.........

Si ca sa revin la ideea de la care a plecat acest post......omul nu cere preturi si oferte ......pentru asta exista sectiunea "BAZAR".......
GTA,esti mare bre,....nu stiu cine a postat mai sus,ca respuns la postul lui Compus_San unde acesta afirma printre randuri ca va trebui sa-si vanda una dintre masinile ce au legatura cu subiectul topicului: - "Ai uitat sa specifici pretul de vanzare al fiarei!!!!"
Poate erai doar obosit...sau daca te-a suparat cu ceva,spune-i si cu ce anume,macar sa stie omul..
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 10-08-06, 09:43   #29
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Lascarica succes la achizitionarea 3kgt-ului. Daca ai nevoie de ajutor anunta-ma. Cat despre ce ai spus tu cu directia pe spate sa o anulezi - se poate - masina mea este 4x4 twinturbo fara AWS-. este ceva mai usoara decat una normala.se poate si mai bine dar pentru asta trebuie ceva bani- capota motor+portbagaj carbon, usi din carbon, etc...
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 10-08-06, 10:00   #30
maryo

Stage 5
 
maryo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,480
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Calibra turbo vs.3000 GT

Am avut masini japoneze.Sunt foarte tari ca masini dar din pacate costurile de intretinere in Romania sunt destul de mari.
Acum am o calibra turbo de care sunt ft multumit.Nu stiu daca ajunge la performantele unei 3000 GT twin turbo dar va spun ca se comporta remarcabil...Un 3000 GT costa destuld e mult comparativ cu o calibra- e adevarat ca sunt si ceva avantaje in plus.Dar iti spun ca sunt si calibre care ofera satisfactii maxime.
Bafta cu oricare din cele 2 masini- sunt ft tari ambele din punctul meu de vedere.
__________________
C 20 Let - Turbo POwer
maryo is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -