Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 10-09-10, 08:29   #16
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

pe scurt: EGR-ul scuipa ulei la majoritatea ... se poate curata ~300 lei sau schimba 650 lei. (dupa curatarea egr-ului si a galeriei mai trece ~ 20.000 km pana iar scuipa ulei)

bratele de la rotile din fata (datorita drumurilor noastre minunate)
mai sunt probleme la turbo ...
probleme mai sunt la ledurile de la ventilatie ca nu se mai aprind ... se inlocuiesc si apoi totul e ok ...
clima in special compresorul mai cade/defecteaza pe la unele
servodirectia mai e problematica pe la ele ... la unele
amortizoarele tot din cauza drumurilor noastre ...

cam astea-mi vin in minte acum.
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 10-09-10, 08:32   #17
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

A3 nu e o masina tare reusita. Prima varianta nu s-a vandut extraordinar iar ultima, din cate stiu, nu se mai produce, din cauza vanzarilor.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 10-09-10, 13:41   #18
roba_florin
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 0
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by Laptiucu View Post
pe scurt: EGR-ul scuipa ulei la majoritatea ... se poate curata ~300 lei sau schimba 650 lei. (dupa curatarea egr-ului si a galeriei mai trece ~ 20.000 km pana iar scuipa ulei)

bratele de la rotile din fata (datorita drumurilor noastre minunate)
mai sunt probleme la turbo ...
probleme mai sunt la ledurile de la ventilatie ca nu se mai aprind ... se inlocuiesc si apoi totul e ok ...
clima in special compresorul mai cade/defecteaza pe la unele
servodirectia mai e problematica pe la ele ... la unele
amortizoarele tot din cauza drumurilor noastre ...

cam astea-mi vin in minte acum.

sunt cateva chestii care cat de cat ingrijoreaza :P
oricum ms pt aceste specificatii
roba_florin is offline   Reply With Quote
Old 10-09-10, 13:43   #19
roba_florin
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 0
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
A3 nu e o masina tare reusita. Prima varianta nu s-a vandut extraordinar iar ultima, din cate stiu, nu se mai produce, din cauza vanzarilor.
as prefera un a4 vad mai multe avantaje
roba_florin is offline   Reply With Quote
Old 10-09-10, 15:26   #20
VirusicaX

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 31
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by roba_florin View Post
as prefera un a4 vad mai multe avantaje
Ma din cate vad eu tu iti raspunzi singur....
VirusicaX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-10, 23:43   #21
roba_florin
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 0
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by VirusicaX View Post
Ma din cate vad eu tu iti raspunzi singur....
am zis totusi inainte sa cumpar masina ... sa aud si alte pareri
roba_florin is offline   Reply With Quote
Old 11-09-10, 08:22   #22
VirusicaX

Stage 2
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 31
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by roba_florin View Post
am zis totusi inainte sa cumpar masina ... sa aud si alte pareri
Alte pareri, de parca ar mai conta. Tu zici vreau un A3 sau un A4 si lauzi A4-le ala in toate posturile pe care le dai.......Iar la final vi cu replica "[...] sa aud si alte pareri."
VirusicaX is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 09:16   #23
shadow

Presedinte AfterDark Racing

Stage 5
 
shadow's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,876
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by Laptiucu View Post
zane94 ideea lui shadow (daca am ineles bine) este ca decat un audi de 10 ani luat doar ca e audi (desi omu stie ca nu e cea mai ieftina la intretinere vrea una) mai bine o dacie sau matiz cu care sa mergi 4-5 ani fara investitii (ma refer mai degraba la logan decat dacie si matiz dar daca tot le-ai adus in discutie am zis sa continui in aceeasi nota).

Ideea pe scurt ar fi ca decat fudul cu audi in fata blocului pe butuci mai bine "sarac" cu masina sub fund ... Cam asta era ideea de baza (shadow sa ma corectezi daca am inteles gresit).

Apropo ... Nu ar fi primul care si-ar stoarce toate buzunarele sa isi ia masina si mai apoi pentru schimbul de distributie sa se imprumute de la prieteni etc ... Sa nu ne gandim daca mai cadeau si piese ... Deci nu sunt basme din carti sau din filme.
Exact...cunosc f multe cazuri (nu fac nici o referire la cazul de fata) in care persoana respectiva si-a luat o masina mai veche si acum rugineste intr-o parcare...
__________________
De vanzare: Honda Civic Type R FN2 2.0 i-VTEC: https://forum.4tuning.ro/191-bazar-au...ml#post3673736

shadow is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 12:18   #24
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by Laptiucu View Post
pe scurt: EGR-ul scuipa ulei la majoritatea ... se poate curata ~300 lei sau schimba 650 lei. (dupa curatarea egr-ului si a galeriei mai trece ~ 20.000 km pana iar scuipa ulei)

egr-u NU scuipa ulei !!! egr-u e o valva de recirculare a gazelor de esapament. nu are treaba cu uleiul .

la modelele mai vechi se poate scoate foarte usor . si DA masina trece testul ITP la RAR fara spaga cu egr scos.

operatiunea de anulare egr si curatare a galeriei de evacuare nu dureaza mai mult de 3 ore si o poate face oricine are o trusa de tubulare si un pic de indemanare.
+exista zeci de tutoriale pe internet.


eu sunt in aceeasi postura, ma gandesc la un a3 /a4 b5 , 1.8 t sau o mobra noua.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 14:05   #25
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

Quote:
Originally Posted by beck View Post
egr-u NU scuipa ulei !!! egr-u e o valva de recirculare a gazelor de esapament. nu are treaba cu uleiul .

la modelele mai vechi se poate scoate foarte usor . si DA masina trece testul ITP la RAR fara spaga cu egr scos.

operatiunea de anulare egr si curatare a galeriei de evacuare nu dureaza mai mult de 3 ore si o poate face oricine are o trusa de tubulare si un pic de indemanare.
+exista zeci de tutoriale pe internet.


eu sunt in aceeasi postura, ma gandesc la un a3 /a4 b5 , 1.8 t sau o mobra noua.
beck sa-mi fie cu pardon ... vaporii de ulei ce vin de la turbina trec de intercooler si ies pe la EGR.

si ... atata timp cat acel EGR scuipa ulei (da, ulei beck) iti murdareste tot ce este in jur. mie unul aceste scapari/scurgeri de ulei mi se pare un defect. ca nu afecteaza cu nimic e una ... ca se poate elimina EGRul e neimportant ...

Si da, se poate anula EGR-ul dar umbla zvonuri in popor ca acest lucru duce la cresterea consumului, desi iti ies gazele la RAR e putin crescut CO2-ul emis.

Pe scurt mie nu-mi place sa carpesc masina ce sa o am in stare aproape perfecta de aici si obtiunea mea pentru curatare (sunt comod prefer sa platesc sa il curete altcineva decat sa ma ung eu pana`n cap) sau inlocuire.

Ca o concluzie ... DA este un defect.

In poza alaturata se vede anularea EGR.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	noname.JPG
Views:	138
Size:	18.8 KB
ID:	1653119  
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 19:07   #26
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

lol, aia nu-i anulare egr

e un dop pus pe vacumul care actioneaza egr-u.

acolo mai este si o clapeta pt oprirea rapida a motorului dar asta e alta discutie.

ca sa renunti elegant la egr ai nevoie de ceva de genul asta:

http://www.dieselgeek.com/servlet/Detail?no=299

eu am 1,9tdi alh (90cp), 155k km, are unichip de pe la 80k km, pe dyno a scos fix 107 cai dar mult mai mult cuplu , mi s-a spus in mai multe randuri ca turbina este de vina/obosita etc, cert e, ca de la 80 k km pana azi masina functioneaza cu aceeasi turbina si NU consuma mai mult de 100-200ml ulei la 7-8k km (intervalul de schimb) acum merge cu esso 0w30, in Romania mergea pe castrol magnatec si consuma un pic peste 500ml la schimb dar vedea numai talpa zilnica in Bucuresti.

la 150k i-am facut un race pipe si am curatat galeria de admisie, se simte pe toata plaja de turatii. Consumul nu a crescut absolut deloc imi ia in jur de 6l/100 la mers normal, un pic peste limita de viteza, adica 120-130 pe gps, 90% autostrada.
tot atunci i-am pus si un recuperator de ulei, deci singurul ulei care ar putea ajunge in admisie vine de la turbina... dar galeria era curata la154k cind am verificat.

crede-ma un racepipe +recuperator de ulei e cea mai eleganta solutie, acum vreau sa-i montez un radiator de ulei si ceasuri de temp si presiune.

pt amicul cu audiurile.. sincer nu te sfatuiesc sa cumperi audi tdi la pretul asta, sunt foarte rare tdi-urile asa vechi sub 300k km , mai bine iei un 1,6 16v sau un 1,8 5v.
beck is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 20:04   #27
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

de 2 ori lol.

In primul rand eu am prezentat varianta "pe gratis" a anularii EGR. Da ... Asa se anuleaza un EGR ... Imi pare rau ca ai fost indemnat sa pui in practica varianta "eleganta" dar personal prefer varianta "pe gratis" si da ... Dar hai sa nu o mai lungim cu vorba.
Din ce vad ca scrii aici realizez ca nu stii deloc despre ce discutam in concluzie asta e ultimul mesaj pe aceasta tema al meu ...

In al doilea rand "lol" cand am zis ca scuipa ulei nu m-am referit ca e robinet de-a dreptul ... Scuipa/umezeste/pateaza etc etc ... Vorbim de cantitati de cateva grame nu de mililitri/litri. Imi pare rau ca nu am pe nimeni cu egr murdar sa iti fac o poza dar va veni si aceea pentru cunostinta ta generala.

Si ... Permite-mi sa iti zic ca aici nu e topicul de prezentare masini ... Istoria masinii tale o poti pune la topicul dedicat.

Cand am zis ca creste consumul ma refeream la sute de grame nu la litri ... Si nu e universal valabil.

Seara faina si ... Daca vrei sa continuam ddiscutia hai sa o facem pe aria tehnica sau pe pm si sa lasam omu sa isi ia a3 sau a4.
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 20:33   #28
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

si mie imi pare rau, daca nu vrei sa intelegi ca egr-u nu are legatura cu uleiul din admisie ...e bine macar ca esti fudul si imi spui mie ca nu am habar despre ce vorbesc.

cind te-ai dus la servis sa-ti curete admisia le-ai dat si indicatii sau numai aici esti "connaisseur"?

pe pm nu avem ce discuta, este un forum public si cine cauta informatii despre egr-tdi o sa dea de ele.

omu' o sa-si ia "a3 sau a4" indiferent de ce scriem noi aici.
beck is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 21:19   #29
Laptiucu

Stage 5
 
Join Date: May 2007
Posts: 899
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

beck dai in penibil ... Intra pe google ... Scrie "ulei egr" si studiaza primul link care iti apare ... Cel de pe vwforum sa vezi o gramada de persoane la care-i scuipa ulei pe la egr ... Apoi hai inapoi si mai vorbim. Ti-am zis ... Nu stii despre ce e vorba si totusi dai inainte cu o chestie eronata care o stii. Nu am de ce sa incerc sa te conving ca am dreptate ... Dar incerc macar sa "te invat" ca teoriile tale sunt complet gresite. Poti cauta pe vwforum si despre anulare egr sa vezi metoda de care zic eu aici ca e universal valabila si folosita de toti.

Nu inteleg de ce te ataci asa ... Am zis generic vorbind ca mi se pare mai comod sa platesc pe altii sa curete galeria si egr-ul dar ca veni vorba ... In primul rand egr-ul meu nu e nici anulat nici nu scuipa ulei ... Dupa ce citesti topicul spre care te-am indrumat o sa vezi ca sunt printre foarte putinii cu egr NEanulat care nu scuipa ULEI. In al doilea rand desi nu sunt mecanic am curatat mai multe egr-uri si admisii de passat/golf/a4 decat ai avut si poate decat ai vazut tu.

Si in ultimul rand cu ce ajuta problema uleiului in egr initiatorul topicului?

P.s. dupa ce studiezi continuam discutia ... Pana atunci nu mai discutam subiectul pentru ca vorbesti sa te afli in treaba fara sa stii despre ce vorbesti. Mersi de intelegere.
Laptiucu is offline   Reply With Quote
Old 13-09-10, 21:29   #30
roba_florin
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 0
Default Re: Achizite Audi A3 & A4! Pareri!

hai k m-am documentat pe net de problema asta...si iata ce am inteles:P
E ceva normal, defapt asta e boala lor. Vaporii de ulei ce vin de la turbina trec de ntercooler si ies pe acolo. Nu e o problema decat pana cand EGR-ul se va murdari destul de mult incat sa nu mai functioneze corect, iar atunci cel mai simplu este anularea lui
roba_florin is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -