| Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
28-10-05, 10:54
|
|
|
Dacia Driver
 Stage 5
Member of: [DACIA]
|
care merita mai mult?
sal..sunt incepator pe forumul 4tuning..dar am o intrebare pt voi.....de curand mi-am achzitionat un logan si vreau sa il echipez cu un body kit.ma gandeam la cei de la pilot tuning dar am vazut ca au doua modele..unul de 600 euro si unu de 400 si ceva...pe care credeti ca ar fi mai bine sa-l pun...?
|
|
|
28-10-05, 13:42
|
|
 Stage 5
|
Pai mi se pare simpla decizia ...
Cel de 600 isi justifica faptul ca e mai scump prin simplul fapt ca arata muuult mai bine.
Cam asta e sfatul meu ...
Apropo ...BRAVO pt. initiativa !!
|
|
|
28-10-05, 15:00
|
|
|
Dacia Driver
 Stage 5
|
mersi ....nush ce sa zik..la cel de 600 imi place cum arata bara din fata dar nu imi place aia din spate...mi se pare cam exagerata...ma intreb daca mere sa iau numai bara din fatza...si pe cea din spate de la kitul de 400
|
|
|
28-10-05, 21:57
|
|
 Stage 5
|
Eh...la asta nu mai pot sa te ajut...
 Intreaba i pe cei de la Pilot ...au sediul prin pantelimon ...dupa piata delfinului destul de mult...
|
|
|
07-11-05, 19:49
|
|
|
Ford Driver
 Stage 5
Member of: [FORD] [VW] [Street Zone]
|
ala d 600 arata mai bne. da e si asta o varianta. Da'... aripioarele alea d p porbagaj snt incluse in pretz??
|
|
|
26-11-05, 09:10
|
|
|
Dacia Driver
 Stage 5
|
nu stiu ce sa zik....nu cred ca sun tincluse..dar nu cred ca ,costa prea mult..dar mie oricum nu imi place cum vin pe masina
|
|
|
26-11-05, 10:44
|
|
 Stage 5
|
mai, eu din cate stiu, body kiturile, spoilere, si altele, au o \"tema\", adica sunt oarecum \"asortate\". eu asa stiu, deci, nu stiu cat de inteleapta ar fii ideea cu un spoiler asa, si unu altfel.sincer