Quote:
Originally Posted by aleks
Eu nu am menajat deloc maşina, nu fac asta cu niciuna din maşinile mele, dar e īn minţile ei tare de tot, chiar nu dă semne de oboseală prematură.
|
Nici nu va face. Nici eu nu sunt ala care sa schimbe tot timpul la 2500-3000rpm sau care sa tina un set de cauciucuri 100mii km. Singurele probleme care vor aparea sunt cele cauzate de o calitate a constructiei mai slaba (deh, fabricate numai pt Europa de Est si Centrala, in Polonia), probleme mici care nu afecteaza nicidecum functionalitatea masinii. In astia 4 ani de cand o am intotdeauna a pornit in fiecare dimineata, o singura data mi s-a aprins un martor de emisii de noxe mari, care a stat asa vreo 5-10 minute si nici ca a mai aparut; niciodata n-am dus-o in service pentru probleme legate de motor, cutie de viteze etc. Dar am si ingrijit-o, reviziile au fost facute la timp, iar dupa ce a iesit din garantie, consumabilele folosite au fost dpdv calitativ mult peste cele folosite in reprezentanta.
Ce imi place la masina asta: nimic nu este complex. Totul e gandit cat sa fie extrem de accesibila o reparatie, inlocuire sau modificare. Ori la Astra H de exemplu n-am fost capabil sa schimb un biet bec, pentru ca pur si simplu nu ai loc si nici cum.
Probabil de-asta a fost si atat de fiabila seria Astra G - Golf 4 - Ford Focus, pentru faptul ca au fost gandite ca niste masini, nu calculatoare/roboti.
Un ultim aspect: e aproape imposibil sa nu gasesti 1000 variante pentru orice piesa; sunt fabricate de atati producatori incat chiar ai de unde alege.