Dragi colegi de suferinta si chin,dupa mult timp a venit vremea schimbarii si la mine in sfarsit. Sunt ferm convins sa renuntz la vechiturile altora pe care le-au fotot asa cum au vrut - ca e romanca ca e nemtzoaica - nu mai vreau. CLAR.
Dar ce vreau? Intrebarea de baraj!
Nu va ganditi,prea mult ci va zic asa: vreau o familista combi,break,etc. O familista benzinara, cu un motor nu prea mare in cilindree, maxim 2000, oleak de T daca se poate si ceva optiuni (mai un xenon de fabrica adaptiv,mai o muzica de fabria,mai niste chestii electrice,oleak de climatizare automata bi, mai oleak de sisteme de siguranta ABS-uri , ESP-uri, EBD-uri si alte chestii de genu si ceva AIRBAG-uri,fara piele de fabrica, sa imi ia foc fundu si spatele iarna,cu jante de tabla,o culoare mistocara,etc si altele familiste).
Nu vreau mult nu? Si ceva sa fie EUROPEAN!
Si acu sa va povestesc eu ceva! In 2007 pe cand eram Radactor Auto la o revista de profil am avut ocazia de a sta putin la cioace si un pictorial foto cu un tanar membru al nostru cu o masinutza de familie tare nervoasa: radutzu si octavia sa kombi RS. Ca sa aveti asa un habar de ce am scris,uitati un link aici ->
http://www.informatiiauto.ro/tuning-...s-sid2030.html <-. Acum inca sunt indragostit de dricu lui albastru,benzinar,cu ditamai jantele, inca imi place,inca e frumoasa,inca ma excita cand o vad in trafic si imi da emotii.
Ma gandesc mult la ceva si ma gandesc destul de mult la NOUA SKODA OCTAVIA COMBI cu:
1. tratiune fatza si motorizare 1.8 TSI - 118 kW (160 CP)- cutie DSG7 si 1.8 TSI - 118 kW (160 CP)-cutie M6
2. 4x4 si motorizare 1.8 TSI - 118 kW (160 CP)- cutie M6
Incep sa las motoarele diesel deoparte si ma intorc la o prima dragoste: benzina si nu orice benzina ci turbo. Dar pot lua in calcul si un DIESEL nesimtit: 2.0-TDI 103KW(140CP)-DSG6 si 2.0-TDI 103KW(140CP)-M6 (am vazut un test dyno pentru masina lui Sorin si am ramas oleak "complexat")
Ce ziceti voi, cei care intradevar aveti masini nu gluma si nu masina lui tata sau mama! Astept parerile celor ce detin OPC-uri, RS, VRS-uri, TSI-uri, TFSI-uri, 330i, 335i,etc(si alte benzinare ce impun respect) TDI-uri duse la extrem, masini ce mananca jar si combustibil la o calcare de pedala, la acei oameni ce au experienta in domeniul auto,care stiu ce inseamna o chiuloasa, o cutie de viteze desfacuta, o turbina demontata, a admisie si evacuare facuta bucatele.Ma astept la acei oameni vechi de pe aici dar si noi ce stiu ce inseamna cand schimbi o viteza si se deplaseaza cu masina nu doar pt "FALEZA" ci si pentru alte lucruri mai importante, job,busines,gagici,familie, etc.
E buna alegerea mea? Mai exista si alte variante? Mai am si alte sanse ce sa ma excite atunci cand calc pedala dar sa mai pot pune si sacu de cartofi de la bunica si sania cand merg sa imi rup gatu si multe genti de ale femeilor cand plec in concediu?
P.S. Nu caut masina de fitze,nu caut masina de faleza vreau doar ceva familist,frumos,elegant si sportiv,ce sa ma ajute si on road dar si putin off road (atat pe umezeala cat si pe zapada,atat on si off).
Rog insistent ca acei copii ce au auzit si ei de una de alta sa se abtina pentru ei sau pentru alte forumuri.Dragi pusti e masina mea,nu e masina mamei,nu e 1.0 tdi, nu e 1.0i in valoare de 5 miii SH din Germania. E vorba de o suma de bani,ce vreau sa o investesc si apoi de niste sume de bani in intretinerea ei.
Va multumesc mult pentru ca ati avut timp sa cititi prostiile mele si va multumesc mult pentru ca o sa imi dedicati un timp pentru un raspuns.
In final,nu fac misto, e chiar o discutie cat se poate de reala,cat se poate de normala si fireasca si cat se poate de mult pe subiect.
Drumuri cat mai bune si cu cat mai putine evenimente neplacute si priviri rele ale copoilor!
Dragi moNderatori va rog mult sa fiti pe faza aici.
Numai bine, CRyS`