| Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
24-01-09, 21:55
|
|
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [SKODA]
|
octavia 2 vs vectra c facelift
peste 2 saptamani voi pleca in germania, pt a achizitiona o masina. cum bugetul e limitat undeva la 13.000 euro, iar eu doresc o limuzina, diesel, m am orientat catre octavia 2 1.9 tdi si vectra c dupa 2006, 1.9 cdti 120 cp, ambele sub 100.000 km.
initial am dorit un passat, dar preturile sunt ceva mai mari.
acu vine problema. as fi mai incantat de o vectra, dar am tot auzit persoane care sa se planga de masina. bratele am inteles ca ar fi o problema mare.
sunt student, si nu vreau sa cumpar o masina in care sa fiu nevoit sa bag bani, mai ales la cum sunt drumurile in bucuresti.
este vectra o masina fiabila?
astept opinii despre ambele modele, referitoare la intretinere, comfort, consum, stabilitate, etc
Last edited by phaeton; 24-01-09 at 22:00.
|
|
|
24-01-09, 22:10
|
|
|
Opel Driver
 Stage 5
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: octavia 2 vs vectra c facelift
vectra 1.9cdti mai bine de 150cp. sunt motoare extrem de fiabile.
acum depinde si de ce vrei tu mai exact. cum esti un student, nu ai nevoie de masina mare, iar vectra e destul de mare (mai mare ca o2)
treaba cu limuzina e un pic aiurea, adica limuzina nu e pentru cineva de 18-19 ani. pentru tine mai bine un hatchback.