Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-09, 15:28   #31
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

LAZ`u intradevar golf vezi la fiecare colt de strada cu toate ca pretul lor este mai mare ca la un 206 sau 307. oare de ce? poate ca sunt mai bune si mai fiabile ? cred ca stii raspunsul.
Am auzit mituri cu TDI mancator de ulei, dar ramane la stadiu de mit. Poate au fost astfel de cazuri cand mai scapa cate un taran la el si il tureaza ca pe benzinar sau eu stiu ce altceva, cel putin eu nu am vazut cazuri.
johhny is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 16:57   #32
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
peugeot are tot din 2003 ca si vw . Masina la fiecare colt de strada?... cred ca ai omis 206 si 307 care sunt PRETUTINDENI ! fiecare femeie sau om mai fara bani, isi ia 206 sau 307. E un fel de kia dar cu mai multa calitate .
tu chiar continui sa crezi ca ai cine stie ce masina de vorbesti asa...))))

fiecare om mai fara bani isi cumpara 307? haha...pai puteam sa imi cumpar passat, golf, a6 si e39 cu banii aia....numai zic daca vindeam opel-ul si puneam diferenta....dar nu toti suferim ca tine....cel putin cu un amarat de golf tdi nu se sufera....porma te plangi pe net ca iti consuma mult masina, ca iti consuma ulei, ca ti s-a stricat x sau y, n-ai bani nici de revizii,...stai te plangi pe net mai mare rasul, repet mai bine ramaneai la opel, inca erai om, si nici nu sufereai aiurea....

PS: Peugeot are din 2000

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
LAZ`u intradevar golf vezi la fiecare colt de strada cu toate ca pretul lor este mai mare ca la un 206 sau 307. oare de ce? poate ca sunt mai bune si mai fiabile ? cred ca stii raspunsul.
Am auzit mituri cu TDI mancator de ulei, dar ramane la stadiu de mit. Poate au fost astfel de cazuri cand mai scapa cate un taran la el si il tureaza ca pe benzinar sau eu stiu ce altceva, cel putin eu nu am vazut cazuri.
eu pe tine te inteleg, ai trecut de la clio la a6, inca nu ti-a trecut euforia....dar daca esti in necunostinta de cauza mai bine taci....toata lumea stie ca vw-urile mananca ulei, si daca ai ceva de zis despre hdi vs tdi dute la topicul cele mai bune motoare diesel....spune ce ai zis aici....sa vedem ce replici primesti....daca si tdi-urile sunt motoare....sa fim seriosi....

Last edited by ~ EWN ~; 12-02-09 at 21:59.
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 12-02-09, 17:18   #33
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by ~ EWN ~ View Post
eu pe tine te inteleg, ai trecut de la clio la a6, inca nu ti-a trecut euforia....dar daca esti in necunostinta de cauza mai bine taci....toata lumea stie ca vw-urile mananca ulei, si daca ai ceva de zis despre hdi vs tdi dute la topicul cele mai bune motoare diesel....spune ce ai zis aici....sa vedem ce replici primesti....daca si tdi-urile sunt motoare....sa fim seriosi....
Buna asta, chiar mai facut sa rad aici..
VW toate mananca ulei, gata vw nu mai este masina, ce este vw ? un animal ceva Peugeot masina suprema de acuma si HDI power.
johhny is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 19:03   #34
LAZ'u

Stage 4
 
LAZ'u's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 286
Member of:
[PEUGEOT]
[2 Roti]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
LAZ`u intradevar golf vezi la fiecare colt de strada cu toate ca pretul lor este mai mare ca la un 206 sau 307. oare de ce? poate ca sunt mai bune si mai fiabile ? cred ca stii raspunsul.
Am auzit mituri cu TDI mancator de ulei, dar ramane la stadiu de mit. Poate au fost astfel de cazuri cand mai scapa cate un taran la el si il tureaza ca pe benzinar sau eu stiu ce altceva, cel putin eu nu am vazut cazuri.
Bai baiete cand eu scoteam 307-3l3 nou din reprezentanta in 2003 tu nu stiai ce masina era aia si toti intorceau capu dupa ea uita-te si tu cat e una noua si mai vorbim ,maine ridic 308-u asa ca va rog frumos nu imi iau 308 ca nu am bani.
__________________
Dacia 4 fun!!!
BMW 4 speed!!!
Peugeot 4 ever!!!
LAZ'u is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 21:20   #35
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
Buna asta, chiar mai facut sa rad aici..
VW toate mananca ulei, gata vw nu mai este masina, ce este vw ? un animal ceva Peugeot masina suprema de acuma si HDI power.
scuza-ma, dar hdi este peste tdi si orice cunoscator auto cu mintea putin deschisa stie si recunoaste asta. era in care nemtii erau "asii" la motoare a cam apus...
si faza cu mancatul de ulei nu e mare scofala, dar e putin incomod sa completezi cu ulei. mie imi convine ca pana la urmatoarea revizie nici nu ma gandesc la ulei. dar daca masina nu mananca in exces, juma' de litru in plus n-a omorat pe nimeni
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 22:49   #36
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

in fine... eu imi sterg posturile ca vad ca deranjez fanaticii de pejosuri ca vreau si eu sa imi vand masina, si vine unu sa zica " ceee .. vinzi aia care consuma 3 litri de ulei la suta de km ? " oameni fara cap si mai ales fara bun simt !
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 23:19   #37
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
scuza-ma, dar hdi este peste tdi si orice cunoscator auto cu mintea putin deschisa stie si recunoaste asta. era in care nemtii erau "asii" la motoare a cam apus...
si faza cu mancatul de ulei nu e mare scofala, dar e putin incomod sa completezi cu ulei. mie imi convine ca pana la urmatoarea revizie nici nu ma gandesc la ulei. dar daca masina nu mananca in exces, juma' de litru in plus n-a omorat pe nimeni
nu e mare lucru...dar e penibil sa dai 20 si ceva de mii pe un passat nou si sa iti manance ulei ca o Dacie din 80-90....
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 16-02-09, 23:39   #38
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
scuza-ma, dar hdi este peste tdi si orice cunoscator auto cu mintea putin deschisa stie si recunoaste asta. era in care nemtii erau "asii" la motoare a cam apus...
si faza cu mancatul de ulei nu e mare scofala, dar e putin incomod sa completezi cu ulei. mie imi convine ca pana la urmatoarea revizie nici nu ma gandesc la ulei. dar daca masina nu mananca in exces, juma' de litru in plus n-a omorat pe nimeni
Amphetamine eu nu am facut comparatia intre tdi si hdi, nu am zis ca tdi e mai bun ca hdi si nici ca hdi e mai bun ca tdi, nu am avut hdi si nu ma bag sa comentez despre el. Singurul lucru care am vrut sa-l comentez este legat de postul lui EWN care face comparatia in legatura cu TDI ca si cum ar fi ceva ce trebuie aruncat, si aici vorbesc in cunostinta de cauza, eu la al meu TDI nu am completat un gram de ulei intre schimburi si mai am prieteni care au tdi-uri si nu-mi amintesc ca ei sa fi avut problema cu uleiul, ceia ce spun este strict legat de punctul meu de vedere, nu vreau sa justific unele lucruri pe baza ca am auzit la cutare x ca tdi mananca ulei sau stiu eu ce altceva, cum de altfel fac multi de aici.
Si nu e vorba de ,,mintea deschisa'' degeaba poti sa ai mintea deschisa daca nu ai avut acel motor si nu sti despre el si te ei doar despre auzite, de asta nu vreau sa comentez nimic despre hdi chiar daca din auzite am auzit multe si asta de la mecanici doar intr-o singura propozitie ,,fereste-te de masinile franceze'' Cand o sa am hdi o sa fiu in masura sa comentez despre el, dar deocamdata nu am de gand sa ascult asa prostii spuse despre motorul tdi..

LAZ-u lasa-ma cu cu impresi cu ,,bai baiete'' ca nu ma impresionezi deloc, daca ridici maine 308 sa-l conduci sanatos si sa ai parte de el..
johhny is offline   Reply With Quote
Old 17-02-09, 00:01   #39
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
Amphetamine eu nu am facut comparatia intre tdi si hdi, nu am zis ca tdi e mai bun ca hdi si nici ca hdi e mai bun ca tdi, nu am avut hdi si nu ma bag sa comentez despre el. Singurul lucru care am vrut sa-l comentez este legat de postul lui EWN care face comparatia in legatura cu TDI ca si cum ar fi ceva ce trebuie aruncat, si aici vorbesc in cunostinta de cauza, eu la al meu TDI nu am completat un gram de ulei intre schimburi si mai am prieteni care au tdi-uri si nu-mi amintesc ca ei sa fi avut problema cu uleiul, ceia ce spun este strict legat de punctul meu de vedere, nu vreau sa justific unele lucruri pe baza ca am auzit la cutare x ca tdi mananca ulei sau stiu eu ce altceva, cum de altfel fac multi de aici.
Si nu e vorba de ,,mintea deschisa'' degeaba poti sa ai mintea deschisa daca nu ai avut acel motor si nu sti despre el si te ei doar despre auzite, de asta nu vreau sa comentez nimic despre hdi chiar daca din auzite am auzit multe si asta de la mecanici doar intr-o singura propozitie ,,fereste-te de masinile franceze'' Cand o sa am hdi o sa fiu in masura sa comentez despre el, dar deocamdata nu am de gand sa ascult asa prostii spuse despre motorul tdi..

LAZ-u lasa-ma cu cu impresi cu ,,bai baiete'' ca nu ma impresionezi deloc, daca ridici maine 308 sa-l conduci sanatos si sa ai parte de el..

pai ce sa completezi frate daca ai masina de o luna doua.....or fi ele proaste dar nici chiar asa....ai rabdare, mai mergi 5-10 mii de km porma o sa ajungi la vorba mea....si la vorba ta (cu masinile supreme)

cat despre mecanicii romani.....ma abtin
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 17-02-09, 00:08   #40
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

EWN sincer am in jur de 9000 km facuti cu masina, si o sa mai fac inca foarte multi si te asigur ca nu pun niciun gram de ulei intre schimburi..
Cat despre afirmatia ta ca o fi ele masini proaste, daca tu asa consideri despre audi a6 ca e masina proasta nu mai spun nimic, inseamna ca ai avut si vorbesti din experienta.
johhny is offline   Reply With Quote
Old 17-02-09, 00:12   #41
~ EWN ~

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 811
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

ma refeream la motoare (tdi) nu la masina per total

LE: am uitat sa precizez....am avut un a6 2.4 180 cp in familie....

Last edited by ~ EWN ~; 17-02-09 at 00:15.
~ EWN ~ is offline   Reply With Quote
Old 17-02-09, 09:55   #42
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Quote:
Originally Posted by johhny View Post
am auzit multe si asta de la mecanici doar intr-o singura propozitie ,,fereste-te de masinile franceze''
lasa-i de mecanici... deja m-am saturat sa-i aud pe toti: "am auzit eu de la mecanicii x ca trebuie sa te feresti de masina y". in ziua de azi, circula multe povesti nemuritoare printre asa-zisii "mecanici". nici una adevarata.
cred ca toti ne-am lamurit de marii mecanici de azi... cred ca daca as lua eu o surubelnita si o cheie in mana as face treaba mai buna. eu unul m-am saturat sa-mi duc masina la service si s-o iau mai rau decat era.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 17-02-09, 11:48   #43
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

A dracu si mecanicii aia, parca au diplome de excelenta intr-o marca sau alta. Parerea mea e ca mecanicii sunt cam ultimii care trebuie ascultati.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 17-02-09, 12:13   #44
Lecca

Stage 5
 
Lecca's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 389
Member of:
[KIA]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

am prieteni care au hdi si il lauda, am prieteni care au tdi si il lauda, am tdi in familie si il laud, pt ca n-a avut absolut nici o problema la motor in 50.000 de km, si n-a fost niciodata cazul de vreo completare sau mai stiu eu ce. la revizii a mers foarte bine, fara costuri exagerate *cam 5 mil per revizie* , de fiecare data o ducem la Tess Brasov, de unde am si luat masina, un service foarte modern si profesionist , spre deosebire de cardinal motors ploiesti unde a dus-o tata o data, dar mecanicii sunt varza, profesional si uman. (a durat o gramada, i-au pus cel mai prost ulei posibil, computerul de bord i-a semnalizat probleme la motor si a dus-o la brasov unde i-au schimbat uleiul si n-a mai avut nici o problema...) daca e vreun motiv pentru care tdi-urile au probleme acela sunt service-urile foarte proaste si soferii tarani care le cocarjeaza in ultimul hal.
__________________
ProCeed 1.6 126hp
Golf 5 1.9TDI DSG
Lecca is offline   Reply With Quote
Old 18-02-09, 13:14   #45
Rapier
Audi Driver

Stock
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 8
Member of:
[AUDI]
Default Re: Buget 9000E - Ce recomandati intre....

Ca sa ma bag un pic in discutia cu "masina de 9000", stiu ca motorul HDI de la Peugeot este FOARTE performant. A primit numeroase premii si a fost aclamat la vremea respectiva (cand a aparut), cam cum a fost si cel de la Honda. Recunosc ca de atunci a trecut ceva vreme si nu stiu cum s-a pastrat pana acum. Dupa reactia posesorilor de Peugeot, inclin sa cred ca este foarte bun si performant.

Acum ca sa trec la cealalta marca cu care ma "inrudesc", are si ea avantajele sale. Motoarele TDi VAG, chiar daca de tehnologie mai veche decat ale suratelor frantuzesti (care aveau common rail de ceva vreme), au fost totusi mentinute in productie pana de curand. Motivul? Hai, sa vedem...lasand la o parte "antipatia" intre posesorii diverselor marci. Totusi, de ce au tinut cei de la grupul VAG atata timp aceste motoare in productie? Pentru ca nu aveau bani sau tehnologie pentru unele mai noi? NU de asta. Le-au mentinut pentru ca se vindeau. Si pt ca, cu toata concurenta si motoarele de generatii mai noi de la alte marci, masinile cu motoare TDI se vindeau si faceau fata concurentei. Unul dintre motivele trecerii la common rail este faptul ca era mai ieftin sa scoata motoare EURO 5 common rail decat TDI...a fost o socoteala ca oricare alta. Nu ca ar fi mai proaste sau mai putin fiabile.
Chestia cu "papatul uleiului" este interpretabila...al meu nu papa...si nici la multi alti prieteni sau cunoscuti cu acelasi gen de motor. Exista intr-adevar un motor mai "problematic" din acest punct de vederea dar nici asta nu este in mod general si absolut stabilit. Motorul 2.0 TDI 140 CP...in rest cam toate motoarele VAG Diesel, nu au mancat ulei mai mult decat altele.

Si in final, poate mai degraba am ajuta omul sa aleaga ceva de banii aia, decat sa ne inversunam a cui masina este mai scumpa si care e mai smechera...oricat de smechera masina ai avea...tot se gaseste una SI MAI smechera.

Last edited by aleks; 18-02-09 at 16:13.
Rapier is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -