Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-06-08, 21:42   #1
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Post un pic de ajutor in legatura cu uleiul

am facut schimbul d ulei etc... la BMW 320i e36 si mecanicul mi-a indicat sa folosesc 5W40 (special pt bmw) . Dar insa dupa schimbul d ulei nu mai trage masina si da o stare d frecare la motor ceva de genul fier p fier asa o simt la mers . ast parerea voastra despre uleiul folosit ( 5W40)
smaily is offline   Reply With Quote
Old 17-06-08, 22:19   #2
Prince_Igor

Stage 3
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 81
Default Re: un pik d ajutor

Nivelul la ulei?
Prince_Igor is offline   Reply With Quote
Old 18-06-08, 19:21   #3
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: un pik d ajutor

Quote:
Originally Posted by Prince_Igor View Post
Nivelul la ulei?
un pik peste nivelul normal si nu mi sa restetat automat calc cand am facut schimbul . inainte foloseam 15W40 sa fie k lam schimbat p 5W40 ??????????????
smaily is offline   Reply With Quote
Old 19-06-08, 21:51   #4
birdan.adrian

Stock
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 4
Default Re: un pik d ajutor

nu se reseteaza automat.....iar despre ulei parerea mea e ca 15w40 e mai bunpt tine
conteaza intradevar si marca uleiului.la noi pe piata a mai ramas castrol... si atat.
birdan.adrian is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 20:17   #5
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: un pik d ajutor

Quote:
Originally Posted by birdan.adrian View Post
nu se reseteaza automat.....iar despre ulei parerea mea e ca 15w40 e mai bunpt tine
conteaza intradevar si marca uleiului.la noi pe piata a mai ramas castrol... si atat.
ok am sa fac schimbul iar k oricum merge si masina k p..
smaily is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 20:23   #6
susp3ctu

Stage 5
 
susp3ctu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 412
Default Re: un pik d ajutor

Quote:
Originally Posted by smaily View Post
ok am sa fac schimbul iar k oricum merge si masina k p..
5w nu prea e bun pentru a ta...totusi e e36,e destul de veche,cel mai recomandat ar fi castrol 15w40,e semisintetic...pentru motoarele de e36 nu`s prea recomandate uleiurile sintetice
susp3ctu is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 23:27   #7
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Talking Re: un pik d ajutor

Quote:
Originally Posted by susp3ctu View Post
5w nu prea e bun pentru a ta...totusi e e36,e destul de veche,cel mai recomandat ar fi castrol 15w40,e semisintetic...pentru motoarele de e36 nu`s prea recomandate uleiurile sintetice
poi vad si eu acuma k nu e bun cred k sa dus si masina asta p ... k da ulei afara pe la galerie alta
smaily is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 23:39   #8
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: un pik d ajutor

Cine a spus ca 15w40 nu-i bun pentru masina lui,ii rog sa MOTIVEZE sau sa TACA !
Multi useri vorbesc ca sa n-adoarma...Pune 0w40 daca-ti permiti ! protejeaza motorul mult mai bine (in special la pornirea la rece ,acolo unde sunt uzurile mari...0,5,10,15,20 -dinaintea lui W este indicele VASCOZITATII la RECE !...intrati va rog la topicurile cu femei sau melodii sau povestea din trei cuvinte....acolo probabil aveti ceva de spus...aici,nu mai ABERATI inducand omul in eroare !
Singurul dezavantal la un ulei cu vascozitate scazuta LA RECE, este faptul ca s-ar putea daca ai pierderi serioase,sa ramai fara el in parcare mai rapid decat ai fi ramas fara un 20w40 !
Problema ta la masina NU are legatura cu uleiul DACA l-ai cumparat tu insuti de la un magazin cat de cat serios si apoi ai stat langa mecanic cat timp l-a schimbat .
Freacre genul fier pe fier la mers??...cum auzi tu asa ceva?!...mergi numai pana-n relanti?....sau cum faci sa auzi asa ceva DE LA MOTOR?...vezi ca ori ceea ce auzi tu e din transmisie(disc/placa/rulment/volanta/cutie) ori nu descrii corect ce auzi....sau cum mergea masina inainte.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 20-06-08, 23:59   #9
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: un pic de ajutor in legatura cu uleiul

zic si eu si daca zic gresit sa mi se stearga postul... la un ulei cu vascozitate (la rece, ca cea la cald e la fel ca si inainte) scazuta, daca piesele motorului au uzura, apare un sunet gen "tacanit"... nu numai la cele cu uzura, sunt motoare care au toleranta pt anumite vascozitati ale uleiului. e posibil ca sunetul asta sa-l auzi tu... tacheti reglati aiurea, segmenti uzati... ai destule variante de interne uzate. la motoare mai vechi se foloseste ulei cu vascozitate la rece mai mare... 10w sau 15w. 10 este semi-sintetic iar 15 este mineral... din cate stiu eu, posibil sa gresesc.
la fel, este posibil ca uleiul sa fie de proasta calitate... eu am folosit la primele 2 schimburi Texaco si motorul suna f bine. dupa ce garantia m-a obligat sa folosesc ulei "original Daewoo", motorul a facut "soricei" are un tacanit aiurea... uleiul in sine e bun, full-sintetic, 5w30 (masina a fost noua), dar nu e tocmai bun pt motor din cate se "aude".
probabil ca motorul tau e uzat si atunci vascozitatea mica nu il ajuta... foloseste din nou 15w40 si pun pariu ca nu vei mai avea probleme... pt un timp. oricum ar trebui verificat si reparat motorul ala, daca zici ca iti arunca ulei pe la galerie.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 00:05   #10
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Unhappy Re: un pik d ajutor

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Cine a spus ca 15w40 nu-i bun pentru masina lui,ii rog sa MOTIVEZE sau sa TACA !
Multi useri vorbesc ca sa n-adoarma...Pune 0w40 daca-ti permiti ! protejeaza motorul mult mai bine (in special la pornirea la rece ,acolo unde sunt uzurile mari...0,5,10,15,20 -dinaintea lui W este indicele VASCOZITATII la RECE !...intrati va rog la topicurile cu femei sau melodii sau povestea din trei cuvinte....acolo probabil aveti ceva de spus...aici,nu mai ABERATI inducand omul in eroare !
Singurul dezavantal la un ulei cu vascozitate scazuta LA RECE, este faptul ca s-ar putea daca ai pierderi serioase,sa ramai fara el in parcare mai rapid decat ai fi ramas fara un 20w40 !
Problema ta la masina NU are legatura cu uleiul DACA l-ai cumparat tu insuti de la un magazin cat de cat serios si apoi ai stat langa mecanic cat timp l-a schimbat .
Freacre genul fier pe fier la mers??...cum auzi tu asa ceva?!...mergi numai pana-n relanti?....sau cum faci sa auzi asa ceva DE LA MOTOR?...vezi ca ori ceea ce auzi tu e din transmisie(disc/placa/rulment/volanta/cutie) ori nu descrii corect ce auzi....sau cum mergea masina inainte.
ms pt indicati .. zgomotul nu se mai aude dar de cand am facut schimbul d ulei (5w40) am pierdere p la evacuare d la doua pistoane ...?/? de ce inainte nu nu aveam pierderi
smaily is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 00:08   #11
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: un pic de ajutor in legatura cu uleiul

probabil ca pierzi ulei numai cand e rece motorul... si vascozitatea uleiului e mica (5w). inainte aveai vascozitate la rece mai mare (15w) si atunci uleiul nu se mai strecura asa usor ca sa "scape" pe la segmenti.
o segmentare la motor probabil ca ar rezolva problemele.
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 00:08   #12
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Unhappy Re: un pic de ajutor in legatura cu uleiul

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
zic si eu si daca zic gresit sa mi se stearga postul... la un ulei cu vascozitate (la rece, ca cea la cald e la fel ca si inainte) scazuta, daca piesele motorului au uzura, apare un sunet gen "tacanit"... nu numai la cele cu uzura, sunt motoare care au toleranta pt anumite vascozitati ale uleiului. e posibil ca sunetul asta sa-l auzi tu... tacheti reglati aiurea, segmenti uzati... ai destule variante de interne uzate. la motoare mai vechi se foloseste ulei cu vascozitate la rece mai mare... 10w sau 15w. 10 este semi-sintetic iar 15 este mineral... din cate stiu eu, posibil sa gresesc.
la fel, este posibil ca uleiul sa fie de proasta calitate... eu am folosit la primele 2 schimburi Texaco si motorul suna f bine. dupa ce garantia m-a obligat sa folosesc ulei "original Daewoo", motorul a facut "soricei" are un tacanit aiurea... uleiul in sine e bun, full-sintetic, 5w30 (masina a fost noua), dar nu e tocmai bun pt motor din cate se "aude".
probabil ca motorul tau e uzat si atunci vascozitatea mica nu il ajuta... foloseste din nou 15w40 si pun pariu ca nu vei mai avea probleme... pt un timp. oricum ar trebui verificat si reparat motorul ala, daca zici ca iti arunca ulei pe la galerie.
acuma a inceput sa arunce ulei p la galerie de cand am facut schimbul
smaily is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 00:11   #13
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: un pic de ajutor in legatura cu uleiul

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
probabil ca pierzi ulei numai cand e rece motorul... si vascozitatea uleiului e mica (5w). inainte aveai vascozitate la rece mai mare (15w) si atunci uleiul nu se mai strecura asa usor ca sa "scape" pe la segmenti.
o segmentare la motor probabil ca ar rezolva problemele.
nu cred k mai are rost sa bag banuti in el pt k si-a scos bani d p curse etc..
smaily is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 00:13   #14
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: un pic de ajutor in legatura cu uleiul

1. citeste ce am scris acum
2. nu mai face 1000 posturi, ca nu-si au rostul... da-i edit ca e mai simplu.
logic ca dupa ce ai schimbat uleiul iti arunca, daca ai vascozitatea la rece mai mica... acum e 5, inainte era 15, deci uleiul mai gros cand e motorul rece si nu se strecoara asa usor pe la segmenti
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 21-06-08, 18:57   #15
smaily

Stage 2
 
smaily's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 54
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: un pic de ajutor in legatura cu uleiul

ok am facut astazi schimbul pe 15W40 nu mai da ulei afara totul e ok ... dar in bord tot 2 patratele am si scrie INSPECTION ?
smaily is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -