Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
26-03-04, 20:57
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Prea mult fum negru cand o calc!!!
Salut! Am o problema... poate mah ajuta shi pe mine cineva
Am un Audi A4 1.9TDI 110CP din 1996 shi cand o calc scoate CEVA fum NERGRU .Am fost la reprezentantza shi mi`au spuns k trebuie schimbat Computerul de la motor! Voi ce parere avetzi?
Shi ink ceva... Ma poate ajuta cineva sa fac rost de respectivul computer?
__________________
ChipTuning PROFESIONAL Via OBD pentru aproape orice autotursim 1998-2008. SuperCalitate. Super-Pret.
Diagnoza Computerizata AUDI/VW/Skoda/Seat.
!!!tester km!!!
|
|
|
27-03-04, 13:39
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 347
|
pai de obicei la diesel cind da fum negru nu e foarte de speriat. Albastru sau albui sa nu fie. Verifica si tu filtru de aer, ca de obicei se imbicseste si nemaitragind aer suficient motorina nu arde cum trebuie si da fum negru. Alta varianta ar fi injectoarele murdare. Nu ai schimbat o perioada mai lunga filtrul de motorina si s-au murdarit injectoarele. Acum depinde ce intelegi tu prin fum negru si calcat, pentru ca orice diesel aproape cind ii dai mare talpa e cam imposibil sa nu dea \"ceva\" fum negru, problema este cit da si asta numai tu poti sti. Eu am un Peugeot 405 Diesel la 90.000 km, motorul si injectia tzipla, dar in mari forje mai scapa si nitel fum negru, asa ca nu te speria.
|
|
|
27-03-04, 14:09
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
adi...dar aia sigur ti-au spus ca trebuie schimbat calculatorul?adica din cauza fumului...sau ai si alte probleme la ea?
|
|
|
27-03-04, 18:28
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Da! A zis k nu am alte probleme.Scoate mult fum din cauza calculatorui.
ii da prea multa motorina pana intra in functziune turbina.O
Merci mult mms pt. ajutor!
|
|
|
08-02-05, 14:04
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
|
in primul rand astia de la audi sunt niste mari tzepari! nu computerul este de vina ci un anumit senzor de temperatura a motorinei care nu citeste corect si ala trebuie schimbat! acest senzor citeste gresit temperatura motorinei si da prea multa! de aici rezulta:
- consum marit
- ardere insuficienta a combustibilului
- amestec prost aer/combustibil
- parametrii necorespunzatori ai motorului
si o alta problema poate fi sistemul de evacuare care poate fi plin de gaze nearse complet iar la o apasare mai puternica a acceleratiei (logic cantitatea de gaze este mai mare) poate sa mai curete ceva din evacuare
__________________
fel de fel de oameni cu fel de fel de idei: PUTINE SI FIXE!!!
SCUMP doamna SCUMP, dincolo era mai ieftin!
|
|
|
09-02-05, 16:21
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
cati kilometri are masina ? reali ?
e cat de poate de serioasa intrebarea ...
|
|
|
09-02-05, 16:47
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"cioli17\"
cati kilometri are masina ? reali ?
e cat de poate de serioasa intrebarea ...
|
150.000km-160.000km
ashtept rasp...
|
|
|
09-02-05, 18:08
|
#8
|
Guest
|
Si uite cam asa se duce un dieselar forjat mult prea mult pt ce a fost facut...fumul negru nu are cum sa fie de la chip, nu are nimic chip-ul...problema e undeva la nivel de injectoare...fumul ala negru e motorina nearsa insuficient...in momentul in care iti va ceda sonda Lambda, fii sigur ca vor urma injectoarele...care costa enorm...sper, pt binele tau, sa nu fie nimic grav, insa ai mare grija...Cum iti porneste pe cancerul asta de ger?
|
|
|
09-02-05, 18:21
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
Si uite cam asa se duce un dieselar forjat mult prea mult pt ce a fost facut...fumul negru nu are cum sa fie de la chip, nu are nimic chip-ul...problema e undeva la nivel de injectoare...fumul ala negru e motorina nearsa insuficient...in momentul in care iti va ceda sonda Lambda, fii sigur ca vor urma injectoarele...care costa enorm...sper, pt binele tau, sa nu fie nimic grav, insa ai mare grija...Cum iti porneste pe cancerul asta de ger?
|
deci...
1.Mashina nu este forjata pt. k ii shtiu istoria...
A avut un mosh din cartier si acum(de 3-4ani) o are tata! Si in Germania a stat 2ani(1996-199 ....
2.Nu shtiu, pt. k nu circula pe vremea asta cu ea!
|
|
|
14-02-05, 10:36
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE]
|
debitmetru aer -- daca e dus nu mai face amestecu bine si rezulta fum negru ....
ala costa vreo 6-10 milioane
|
|
|
14-02-05, 14:25
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
debitmetru aer -- daca e dus nu mai face amestecu bine si rezulta fum negru ....
ala costa vreo 6-10 milioane
|
Nu cred...
k dak era debitmetru dus nu mai tragea mashina k`lumea, dar ea trage F.B.!
Alte pareri pls...
|
|
|
14-02-05, 14:29
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 563
|
De obicei cand scoate fum negru un diesel este prea bogat in motorina amestecul, deci, dupa cum a spus cineva mai sus, este vb de un sensor si nu de tot compu'.
O solutie ar fi sa faci o curatare a injectoarelor si poate ar merita sa cureti si galeriile de la intercooler si turbina.
__________________
Gratziela te ubim k k tine nu gasim.
|
|
|
14-02-05, 14:34
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 2,687
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"dogarel\"
De obicei cand scoate fum negru un diesel este prea bogat in motorina amestecul, deci, dupa cum a spus cineva mai sus, este vb de un sensor si nu de tot compu'.
O solutie ar fi sa faci o curatare a injectoarelor si poate ar merita sa cureti si galeriile de la intercooler si turbina.
|
O.K. shefu`! Ms pt. raspuns!
Deci... o sa ma apuc de \"curatzenie\" si dupa aia o sa vad dak mai scoate sau nu...
|
|
|
17-02-05, 07:24
|
#14
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"dogarel\"
De obicei cand scoate fum negru un diesel este prea bogat in motorina amestecul, deci, dupa cum a spus cineva mai sus, este vb de un sensor si nu de tot compu'.
O solutie ar fi sa faci o curatare a injectoarelor si poate ar merita sa cureti si galeriile de la intercooler si turbina.
|
Pai daca are prea multa motorina si curata si injectoarele o sa fie si mai multa si o sa scoata si mai mult fum.Poate fi evacuarea extraordinar de murdara,poate chiar si infundata un pic (la mine era plina de rugina) si poate scoate gazele mai in reprize asa daca ma exprim corect.Apoi daca intr-adevar problema este de la calculatorul de bord,si nu iti place consumul,poti schimba injectoarele cu unele mai mici si astfel va intra mai putina benzina.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
|
|
|
03-11-09, 15:01
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 725
Member of: [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by oache81
va intra mai putina benzina.
|
parca era masina diesel ... ma roh... topicul e vechi dar ma bag si eu ... am si eu un golf 1 1,6 D si a stat mult pe loc si ieri am iesit cu el pe strada si iam dat forja liniute mers mult cu el si am prb... la acceleratie scoate fum negru (nu foarte negru) si ies pe toba scantei parca ar fi scrum de tigara... care e treaba? ideii? aaa si cum pot afla daca garnitura de chiuloasa e rea
|
|
|
|
|