Quote:
Originally Posted by Ciky
io am auzit de la un prieten ca a alimentat de la omv carrera100 si i s-a ars sonda lambda.....are un matiz!io am logan 1.6 mpi,euro4 si am alimentat la mol benzina evo,am pus plin rezervorul aproape ca nu curgea afara am pus capacu, si a trebuit sa insist sa porneasca,apoi mi s-a aprins becul de la catalizator,am mers cu ea vreo 2 km dupa care s-a stins si de atunci tot benzina aia o alimentez tot la pompa si statia aia si nu mi s-a mai aprins becul de la catalizator oare s-a ars sonda lambda?mentionez ca masina rupe pamantul asa merge,pe cuvant.......un raspuns, se poate?
|
nu-i bine deloc sa umpli rezervorul pana la refuz..gandeste-te k tu mai aveai un cativa litri (daca erai pe "rezerva ") in rezervor ..sa zicem vreo 5-10 litri.. si dupa aia tu bagi sa faci plinul..cand faci plinul incearca sa nu il faci "ochi" k nu se supara masina daca nu il ai full full ..ii faci rau cativa km cand mergi cu el plin la maxim , deoarece vaporii de benzina nu pot sa circule in rezervor k nu au loc! ..cam asta e treaba.. si faza cu sonda lambda poate sa fie complet intamplatoare
am vb odata cu unu cu o dacie veche si pretindea k a gasit nisip in carburator k a alimentat la shell si k domle "aia baga nisip in benzina k sa loveasca paletele de la pompa mai tare si sa platesti mai mult.." sa fim seriosi..
putea sa il strice din alte cauze, nu neaparat de la benzina..
dar faza cu "check engine" ti-a aparut de la prea multa benzina in rezervor..
si tu , si toti cei care alimenteaza plinul "pana la ochi", mai ales cei cu GPL , sa aveti grija k vara , cand e canicula, se dilata gazele
si GPL-ul e pericol atunci..la fel si prea multa benzina in rezervor daca lasi masina in amiaza mare la soare.. si nu sunt sigurul de pe forum cu parerea asta
cat despre benzina naspa.. aia de 95 de la petrom mi s-a parut cea mai praf..shell nu am folosit..si in rest.. LUK , OMV ..si niste benzinarii diverse de prin tara..