Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-06-05, 09:51   #1
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Cutia de Nova ...

Stie cineva cum (daca) se poate face 1-a mai lunga ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 20:18   #2
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

vrei sa pierzi aderenta mai mult timp?
daca ai diferenta mica intre 1 si 2 incearca sa pleci cu 2 de pe loc
dar ai grija la ambreiaj.
daca ti se pare prea scurta eu te sfatuiesc sa o lasi asa si sa pleci in ture mai putine....avantaj tu
COObra is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 21:39   #3
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
vrei sa pierzi aderenta mai mult timp?
daca ai diferenta mica intre 1 si 2 incearca sa pleci cu 2 de pe loc
dar ai grija la ambreiaj.
daca ti se pare prea scurta eu te sfatuiesc sa o lasi asa si sa pleci in ture mai putine....avantaj tu
Tu ai dreptate. O sa te iau intr-o zi cu masina sa vezi cum e. Daca nu plec in ture .. cam la 2500 intra turbina si ...urca fantastic in 5500 unde taie. Este extrem de scurta si mai am o belea - turometrul merge cand vrea el si nici nu ma pot baza pe ce arata . Nu e diferenta mica intre 1 si 2 . Nu pot pleca cu 2 ... iese fum din ambreiaj .
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 21:43   #4
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

pai daca crezi ca suporta motorul eu zic ca ar fi bine sa mai urci un pic limitarea aia de la 5500 pe la 6500.
cu turometrul nu cred ca e chiar asa de neagra. cu ala tre sa vezi unde are vreun contact imperfect.
e bine daca nu e diferenta mica intre 1 si 2.
chiar as fi curios sa merg cu bombita ta.
apropo cu telefonul ala s-a rezolvat ceva? eu am dat omului numarul tau ca nu am vrut sa creada ca vreau sa scot io ceva pe spatele lui.
COObra is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 21:51   #5
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
pai daca crezi ca suporta motorul eu zic ca ar fi bine sa mai urci un pic limitarea aia de la 5500 pe la 6500.
cu turometrul nu cred ca e chiar asa de neagra. cu ala tre sa vezi unde are vreun contact imperfect.
e bine daca nu e diferenta mica intre 1 si 2.
chiar as fi curios sa merg cu bombita ta.
apropo cu telefonul ala s-a rezolvat ceva? eu am dat omului numarul tau ca nu am vrut sa creada ca vreau sa scot io ceva pe spatele lui.
Nu m-a sunat cu tel.
Cum sa urc limitarea ? Problema e ca turometrul de dacia gt nu are nici un potentiometru si cred ca trebuie schimbate ceva sigurante la el (pe ghicite) . El a fost facut s aprimeasca semnal de la aprinderea de dacia. Acum e aprindere electronica de renault 9 gt turbo. Cred ca asta nu prea se pupa . Dar ... cum urc limitarea ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 22:22   #6
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

E limitare mecanica sau electronica? E pe carburator?
  Reply With Quote
Old 30-06-05, 22:39   #7
[T3m]b3||
Midnight Racers Member

Stage 5
 
[T3m]b3||'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,570
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
[2 Roti]
Default

Stiam ceva cum k ar fii limitarea din Turbo...
[T3m]b3|| is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 23:48   #8
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Este carburatie .... iar limitare .. dupa comportament cred ca e din scanteie. La 5500 scot flacari pe teava si ... imi taie. Nu stiu cum sa explic .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 01:09   #9
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

S-ar putea sa ai limitare mecanica din turbo, taie din aer si iti scuipa benzina in evacuare, care detoneaza. Carburatorul ma indoiesc sa aiba limitare, poate doar constructiva, care e ceva mai sus de 5500 rpm. Nu prea stiu cum sta treaba cu motorul turbo de pe R5.
  Reply With Quote
Old 01-07-05, 05:31   #10
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Lucian....ai limitare cum am eu la BMW. este in delcou si consta intr-un rahatel de arc cu o contragreutate care se scoate pur si simplu
mergi la cineva care stie de delcoaie si aprinderi
reglajul la turbo de care se zice mai sus ...eu stiu ca e pt altceva...pt a seta la cam la ce ture intra turbo si presiunea.
te sfatuiesc sa vorbesti cu TNos (da sa nu-i dai masina sa o conduca ) el stiu ca parca se pricepe la astea
COObra is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 12:19   #11
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Sa vad daca ii dau de cap .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 16:58   #12
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

in principiu pt cine stie nu e complicat...eu doar am auzit teoria dar nuam vazut niciodata exact cum se face si nu m-as baga.
te sfatuiesc sa apelezi la cineva care stie.
COObra is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 11:11   #13
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

La Master Tuner au spus ca ar putea pune un Uni-chip la aprindere ! Tot incerc sa imi imaginez cum ... eu avand aprindere vacuumatica .
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 12:04   #14
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Luciane, tu chiar vb serios ca te-ai dus la aia de la MAsterT?

pentru aprindere, si banuiesc ca e ceea ce credeti si voi, si anume delcoul nu mai face fata dupa o anumita turatie, du-te in targ duminica, si vezi ca e un mos, care are chiar si carti de vizita, cu aprinderi..ala e taticul electronicii de pe o masina..iti face orice vrei..si cred ca s-ar putea sa aiba rezolvare si la problema ta


PS: dc vrei sa mergem pana acolo, eu oricum duminica asta tre sa merg pana in targ sa ma uit de-o masina, dc vrei sa mergem impreuna, da un msg

PPS: mai multe detalii despre mos s-ar putea sa aiba FordV6, din cate stiu eu el a mai avut de-a face cu el
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 07-07-05, 12:08   #15
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default

Duminica sunt la Craiova si ... da ... chiar am fost la MasterTuner.
Lucian is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -