Stiu ca vine cam tarziu raspunsul meu, dar sper sa te ajute.
La motoarele M50 pt. schimbarea acestor intinzatoare tb. sa faci urm. pasi:
1. Capac, bujii, fise desfaci;
2. Tragi motorul la punct (jos pe vibrochen ai semn)
3. Cu o cheie E10, desfaci cele 8 suruburi ale pinioanelor de la axele cu came, dupa cei ai facut semn pe acestea pt. a sti cum sa le montezi la loc.
4. Cu o cheie de 22 sau 19 inelara, desfaci intinzatorul de la lantul de distributie;
5. Cu o cheie E8, desfaci suportul cu tot cu patina (banuiesc ca vrei sa-l schimbi cu totul, nu doar patina) care e intre axele cu came (intinzatorul)
6. Dupa ce ai ramas cu lantul de distributie liber, ei o sarma si il legi astfel incat sa nu-ti cada in blocul motor.
7. In fata, sub termostat, pe blocul motor, ai niste suruburi de 6, deci iti tb. o cheie de 10 sa desfaci atat patina mobila cat si patina fixa, dar atentie: ele tb. sustinute cumva sa le poti trage afara! Daca aluneca in bloc, e belea!
Pe o parte sunt suruburi pt. patina mobila iar pe cealalta pt. patina fixa.
Montarea invers demontarii.
Oricum, singur, nu poti face acest lucru. Iti mai tb. un ajutor.
In ceea ce priveste rulajul masinii cu patinele uzate, nus' ce sa zic.... Depinde cati km. tb. sa parcurgi pana la destinatia finala.
Foloseste pe cat posibil chei inelare si tubulare.
Bafta si un nou an fara evenimente!