Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme autoSpuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.
nu stiu ce rol are, cert e ca membrana e sparta. ce face acesta, daca este necesar inlocuirea sa si daca are cineva asa ceva.
masina Golf II Sky, an de fabricatie 1987
motorul e GX 1.8i, injectie mecanica multipunct, 8 valve.
valva din imagine o aveam si eu pe un audi 100 cu injectie k Jetronic si era conectata la sistemul de vacum care ajusta parametrii in care lucra warm up regulator-ul.Nu stiu daca iti este familiar termenul si nici nu cred ca ar fi nevoie sa te documentezi referitor la injectia mecanica fiindca eu am muncit destul la intelegerea acestui sistem si crede-ma ca e foarte complex si acum constat ca inutil,ca masini cu injectie de asta cam rar mai vezi.Ce iti e tie de ajutor este faptul ca masina mea a functionat la fel de bine si fara mufa pe valva si fara furtun de vacum.Cauta in dezmembrari valve ca gasesti de audi,golf,cred ca si BMW care are injectie de asta are si valva.
ms de informatie. cert e ca dimineata, cand e motorul rece, turatia variaza intre 500 - 1200 rmp pana se incalzeste putzin. daca in acest moment accelerez putin mai tare si o las apoi la ralanti, se opreste. in tot timpul asta de mers neregulat se mai aude o electrovalva facand scandal (ceva de genul cupleaza - decupleaza). Firele de la valva de pe corpul de injectie pleaca spre aceasta vana. Nush ce sa mai zic.