Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
19-09-07, 10:52
|
#16
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
am fost la mecanic...si mi-au zis exact aceeasi kesti ca si voi,atunci cand se accelereaza e din cauza la ulei care ramane in camera de ardere...si mi-a mai zis sa posibil sa "buseze" blocu motor...din cate am inteles e monobloc motoru fara cilindri. deocamdata nu a desfact-o ca nu au timp...:-< Si mecanici astia(uni) sunt mai rau ca doctori
Respect,bafta
|
|
|
19-09-07, 11:15
|
#17
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 62
|
Re: nu trage deloc
@g0rdy ai vrut sa spui sa bucseze motorul... sa-i spui acelui mecanic ca aceste motoare nu se "bucseaza" ci se alezeaza, rectifica si la final se honuiesc la o cota de reparatie specificata de producator si echivalenta cu gradul de uzura al motorului. motorul are cilindri... nu are camasi ca la motoarele indigene...in cazul aducerii motorului la o cota de reparatie r1 sau r2 trebuie avut in vedere ca ai nevoie de set complet (pistoane, segmenti, cuzineti) asta pe langa ce ti-am enumerat in postul anterior... un motor sh cu garantie cred ca te va scuti de multe batai de cap... take care
sa ne spui ce ai mai facut...
__________________
'02 citroen xsara coupe 1.9 D
'78 ford granada 2.0 V6 (intrat in reparatie capitala)
zambeste maine va fi mai rau...
|
|
|
19-09-07, 12:53
|
#18
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
aha...sorry am scris gresit.. kesti e ca daca trebuie facut si aceea inlocuire de pistoane si cuzineti si ce o mai trebui...o sa ma ajunga f departe,acuma tot ce astept e sa il desfaca sa vedem ce zice :-ss sper sa nu fie nici kiar asa grav..ultima daca dupa ce a fost segmentat nu avea uzura deloc in cilindri.(asta acum vro 2 ani,atunci fiind prima data cand motorul a fost desfacut)Si apropo daca e sa il si alezeze,teoretic s-ar marit volumul cilindrului...asta ar insemna ca ar creste si putin puterea sau e nesimnificativ?
Respect
Last edited by G0rdy; 19-09-07 at 12:56.
|
|
|
19-09-07, 19:10
|
#19
|
Stage 2
Join Date: Aug 2007
Posts: 62
|
Re: nu trage deloc
cota de reparatie difera foarte putin fata de cea stock. ce este sigur este presiunea maxima atinsa in camera de ardere este un pic mai mica (camera de ardere mai mare aceeasi cursa de piston), dar parametrii per ansamblu ai motorului nu cred ca vor suferi modificari semnificative... dar toate acestea le discutam terotic pentru ca motorul tau a suferit nenumarate "schingiuri"... sunt foarte curios ce o sa iasa din reparatia lui... mai da-ne cate un semnal despre ce ai mai facut...
numai bine...
|
|
|
19-09-07, 19:18
|
#20
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
acum am fost la mecanic..si mi-au spus ca abea luni o 'opereaza' pana atunci sta in perfuzi
respect
|
|
|
26-09-07, 11:34
|
#21
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
off..de luni ma tin nemnorociti aia acolo au tot zis ca se apuca..si pauza..abia ieri sa apucat de demonteze pentru a putea da motoru jos...nuhs...mai bine o lasam asa..decat sa satu dupa astia cu saptamanile sa o faca.. (
|
|
|
27-09-07, 13:03
|
#22
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
azi au reusit sa dea morotu jos...urmeaza sa il desfaca...da deja am descoperit o problema...un joc foarte mare la axu turbinei. Se poate repara si cam la ce costuri??? sau sa caut alta?
|
|
|
30-09-07, 15:55
|
#23
|
Stage 2
Join Date: Aug 2006
Posts: 39
|
Re: nu trage deloc
este normal sa aiba joc mare axul turbinei. Nu are lagare fixe, el se invarte pe pelicula de ulei.
Ai ulei la paletii turbinei care intra in admisie ? daca nu ai ulei acolo inseamna ca nu are nimic turbina
|
|
|
30-09-07, 17:34
|
#24
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
Quote:
Originally Posted by dany_cta
este normal sa aiba joc mare axul turbinei. Nu are lagare fixe, el se invarte pe pelicula de ulei.
Ai ulei la paletii turbinei care intra in admisie ? daca nu ai ulei acolo inseamna ca nu are nimic turbina
|
nuhs ce sa zic..nu prea ma pricem asa de bine..da din cate am auzit si am vazut nu ar trebuie sa aiba jocu ala....am luat acuma un nou motor..care nu are joc deloc la axu de la turbo...si merge perfect. kestia este ca "manca " foarte mult ulei...si prin spate la turbo era f mult ulei urmeaza sa ii fac un transplant de motor si gata e ca noua
|
|
|
06-10-07, 19:57
|
#25
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of: [VW]
|
Re: nu trage deloc
Quote:
Originally Posted by dany_cta
este normal sa aiba joc mare axul turbinei. Nu are lagare fixe, el se invarte pe pelicula de ulei.
Ai ulei la paletii turbinei care intra in admisie ? daca nu ai ulei acolo inseamna ca nu are nimic turbina
|
Unde ai auzit, nene, chestia asta. Cine ti-a spus chestia asta e un mare tzepar. Teoretic lagarele turbinei trebuie sa fie de argint, iar toleranta pe care trebuie sa o aiba axul in lagar este extraordinar de mica (intr-o documentatie pe care am citit-o acum cativa ani, referior la turbinele GARRET se spunea ca doar de la caldura degetelor tinute pe ax se produce o "asa mare dilatatzie", incat acesta nu ar mai trebui sa intre in lagar). Intradevar axul se invarte pe o pelicula de ulei. Etansarea axului nu se poate face cu simeringuri ci printr-un labirint de etansare si asta datorita temperaturilor mari si a turatiei la care lucreaza turbina. Datorita acestui labirint o parte foarte mica de ulei se pierde (partea de admisie a turbinei, atunci cand apar urme de ulei pe furtun) sau se arde (partea care vine la evacuare) pt ca din cauza temperaturii uleiul se transforma in vapori care trec totusi prin acesta. Asa ca jocul mare al axului turbinei nu demonstreaza altceva decat o turbina "VARZA".
|
|
|
28-10-07, 18:22
|
#26
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
in sfarsit am refacut masina..pana la urma am inlocui motorul vechi..facut praf..cu unul...bunicel..chiar bun. Acuma problema e alta am mers cu el...merge...porneste bine..nu pierde ulei..nu consuma in fine,am o boala sa ma uit mereu la nivelul uleiului... in primele 3 zile a fost acelas dupa aia cand ma nivelul scazuse cu vro 3mm fata de nivelul initia pe joja...m-am speriat,m-am dus la mecanic...ala a zis ca pana se aseaza asa face(si acel motor a fost desfacut skimnbata distributia garnituri etc)a 2 zi cand ma uit era la fel ca in primile zile...si azi m-am uitat si era la fel..putin nivelu scazut..pe urma am pornit-o a mers ceva pana sa incalzit si nivelul si-a revenit....tin sa mentionez ca nu scade apa in vas si nu pierde ulei(uleiul este un Mobil 1 10W40 semi-sintetic) care ar fi problema... mereu ma uit in acelas loc..adik in fata blocui..nu e sa zici ca e locul denivelat....Asteptet parerile voastre
Bafta
|
|
|
29-10-07, 12:53
|
#27
|
Banned
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 478
|
Re: nu trage deloc
|
|
|
30-10-07, 20:03
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Sep 2007
Posts: 136
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: nu trage deloc
am patit si eu asta cu un peugeot 406 2.0 Turbo Benzina 147 cai cand ieseam cu ea pe strada parca eram de la SWAT zici ca deadeam cu fumigene odata am oprit circulatia in centrul orasului ..cu fumul meu..au aprins aia farurile ..nu e gluma..si am duso la peugeot si i-am schimbat turbo elicea aceia din turbo era blocata..am inteles..sau daca nu ghidurile de la supape....
io le-am avut pe ambele duse.. iar fara turbo era lesinata masina mai avea vreo 50-60 cai
)
|
|
|
26-11-07, 17:37
|
#29
|
Stage 2
Join Date: Oct 2007
Posts: 63
|
Re: nu trage deloc
Quote:
Originally Posted by primejdie_06
... o mica lectie de chimie (aviz pentru posturile de mai sus)
cifra octanica(sau indice octanic) - Număr care măsoară rezistenţa unei benzine la detonaţie (aprindere prematură) īn comparaţie cu un etalon. Cifra octanică reprezintă procentul, īn volume de izooctan, dintr-un amestec de izooctan şi pentan ce detonează la fel ca benzina cercetată, īn aceleaşi condiţii de īncercare. Cu cāt este mai mare cifra octanică, cu atāt mai mică este probabilitatea unei detonaţii. O cifra octanică mare (peste 91) este utilă doar dacă producătorul maşinii o recomandă īn mod expres. Octanul este de fapt o hidrocarbură ( C8H18 ).
Cifră cetanică (sau cifra Cet) - Număr care exprimă procentul de cetan, īn greutate, dintr-un amestec de cetan şi α-metil-naftalină, care se aprinde īn aceleaşi condiţii cu un anumit combustibil de studiat. Valoarea cifrei cetanice caracterizează calitatea de ardere a motorinelor īn motoare cu autoaprindere. Pentru a se aprinde cu siguranţă, motoarele Diesel de azi au o cifra Cet de 50. Valoarea 0 corespunde α-metil-naftalinei (combustibilului ce se aprinde cel mai greu).
uleiul mineral nu este caracterizat de nici una din cifre. pur si simplu "arde" in conditii similare cu motorina.
sursa informatii ro.wikipedia.org
|
nota 10 ..........
|
|
|
|
|