Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-07, 22:18   #1
Shimmy

Stock
 
Shimmy's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 8
Angry Probleme cu Calibra HELP!!!

Cand e fierbinte motorul, incepe sa tusheasca de parca merge in 2-3 pistoane, da inapoi in filtru de aer, se opreste si .... gata. Cred ca nu se alimenteaza. Cred. Am dus-o la 4 service-uri si nimeni nu mi-a spus nimic. Ba ca pompa (am schimbat 5 bucati), ba ca releul (am pus altul) ba ca nu stiu ce motorash de avans (l-am schimbat si pe ala) ba ca debitmetrul de aer (am schimbat si ala). Nimic. Daca o las sa mearga in fata blocului, merge cat are benzina. Cum ies cu ea in oras pe sosea..... se incinge si moare. Nu mai pot porni, Ma scoate din minti..... gama-line@artelecom.net Scrieti ceva. Orice, unde sa-i dau un ciocan sau macar sa stiu unde e buba. Merci.
Shimmy is offline   Reply With Quote
Old 30-07-07, 22:32   #2
calin stefanescu

Stage 2
 
calin stefanescu's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 26
Wink Re: Probleme cu Calibra HELP!!!

sal...fratele meu a avut o calibra si cu aceeasi probl sa confruntat si el...a fost p la mecanici,au pus testere p ea...nu au gasit probl...cineva ia zis sa schimba sonda lampda,dak am scris bine si sa rezolv totul..sper sa t ajute cu ceva c am scris aici...

bafta
calin stefanescu is offline   Reply With Quote
Old 30-07-07, 23:57   #3
Shimmy

Stock
 
Shimmy's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 8
Default Re: Probleme cu Calibra HELP!!!

Multumesc. O sa incerc.
Shimmy is offline   Reply With Quote
Old 02-08-07, 17:19   #4
TheMendacious

Stage 5
 
TheMendacious's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of:
[VW]
Default Re: Probleme cu Calibra HELP!!!

Verifica lambda , debitmetru si senzorul de turatie .

Sa vezi daca e lambda , te uiti la motor in stanga sub plasticul de la baza capotei si vezi ca e o mufa cu 3 pini , o scoti si daca mere bine inseamna ca lambda e de vina dar daca o lasi scoasa o sa ai consumul marit .

Curata si regulatorul de relanti daca e c20ne il scoti si il cureti cu benzina pe interior .

Daca e senzorul de turatie o sa cedeze pana la urma si nu o sa mai porneasca .
__________________
TheMendacious is offline   Reply With Quote
Old 21-05-08, 21:29   #5
Shimmy

Stock
 
Shimmy's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 8
Default Re: Probleme cu Calibra HELP!!!

A revenit problema. Toata iarna n-am avut treaba cu ea. Cum a dat caldura...... Are simtome ca "pana prostului". Culmea, la bord indica cel putin 15-20 de litri. Ideea e ca atunci cand ma lasa-n drum, daca bag nu mai mult de 1 (un) litru PORNESTE!!!. Nu mai inteleg nimic. Nu indica bine la bord? OK. Atunci cum se face ca iarna merg pana la limita "roshu". Am mers cu ea pana n-a mai ramas nici strop de benzina. Sa vad. Indica bine. Nu mai inteleg....
Shimmy is offline   Reply With Quote
Old 13-09-08, 12:55   #6
Papay
Audi Driver

Stage 3
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 117
Member of:
[Opel]
[AUDI]
Default Re: Probleme cu Calibra HELP!!!

fra cred ca problema asta am avut-o si eu ... posibil sa fie pompa de benzina pe duk .....
dak e ce cred eu e usor de verifica ...scoti pompa din rezervor .... pui cablu de curent ... scufunzi in benz ..... si pui cheia....nu dai contact k ineci masina sau tragi aer .... dak baga benz e jum ok acu mai trebe sa masori presiunea cu care baga si asta e dak imi aduc minte tre sa fie pe la 0.9 bar km asta e a mea a murit de tot dupa vreo 2 luni .....alta 250 ron ... de cielo ..... incearca poate asta e ....
__________________
.: Audi 80 B4 2.0 abt 66Kw '94 :.
Papay is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 12:14   #7
the_max20

Stock
 
Join Date: May 2009
Posts: 2
Default Re: Probleme cu Calibra HELP!!!

iti spun eu ce are masina ta in cazul in care nu ai reparato inca..desfa frumos rezervoru,dai jos capacu de plastic de deasupra unde se afla plutitorul de benzina,si vezi ca pe teava de plastic de la plutitor se afla un arc lung,sub acel arc este o bucsa de plastic si dupa ea o bucsa de cauciuc.schimba bucsa de cauciuc(o sa iti dai tu seama cum se desface) dar cu o bucsa din cauciuc care rezista la benzina,apoi verifica etanseitatea bucsei,adica :scoti frumos sita de la sorb de jos,pui o palma acolo si de sus tragi cu gura,daca tine vidu perfect montezi totul la loc,strangi bine toate furtunele(sa ai grija la furtunasele alea subtiri sa fie la locul lor toate,te uiti cand desfaci)si apoi pornesti si gata...am 2 calibra c20ne si mi-au mancat nervii problema asta si nimeni nu le-a dat de cap...pt mai multe detalii in caz ca nu te descurci the_max20 sau 0767223515.bafta
the_max20 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -