Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-05, 12:35   #1
X-PAK

Stage 4
 
X-PAK's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 208
Default Vopsitorie Dacia ?!?

Shtie careva unde se poate vopsi (complet) o Dacia Nova , ceva mai bun la calitate/pretz..adica nici scump, dar nici de mantuiala !

Nishte idei de pretz m-ar ajuta mult !
__________________
*** Vand chestii diverse ***
X-PAK is offline   Reply With Quote
Old 12-04-05, 13:11   #2
ariel

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 969
Default

vrei sa schimbi culoarea?
ariel is offline   Reply With Quote
Old 12-04-05, 21:16   #3
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default

pai....cu demontat/remontat, manopera vopsit, vopsea+alte materiale...in jur de 15mil, vopsea duralchid...te tine garantat 6-7ani.
da...nu stiu cum e la masina ta...dar de obicei daciile cer si o antifonare...daca vrei si asta...mai adauga vreo 4-5mil.

in bucuresti nu stiu...
eu sunt din bihor...da e prea departe pentru tine`
valib is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 03:41   #4
dj05dpx
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"valib\"
antifonare...daca vrei si asta...mai adauga vreo 4-5mil.

in bucuresti nu stiu...
eu sunt din bihor...da e prea departe pentru tine`
4-5 milioane mi se pare enorm pentru o antifonare e o treaba usoara asta...

scuze de offtopic dar nu m-am putut abtine
  Reply With Quote
Old 21-04-05, 08:10   #5
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Quote:
4-5 milioane mi se pare enorm pentru o antifonare e o treaba usoara asta...
daca o faci ca la carte si cureti tot jegul de sub masina pana la metal cu peria de sarma si dai un antifon bun......iti zic eu ca nu e mult de loc. doar curatatul dureaza vreo 2 zile. daca dai un antifon bun cel putin 5 ani nu te intereseaza ce e sub masina (decat daca o lovesti pe dedesubt)
COObra is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 21:15   #6
dj05dpx
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
Quote:
4-5 milioane mi se pare enorm pentru o antifonare e o treaba usoara asta...
daca o faci ca la carte si cureti tot jegul de sub masina pana la metal cu peria de sarma si dai un antifon bun......iti zic eu ca nu e mult de loc. doar curatatul dureaza vreo 2 zile. daca dai un antifon bun cel putin 5 ani nu te intereseaza ce e sub masina (decat daca o lovesti pe dedesubt)
si asa 5milioane pe 2 zile de munca mi-ar placea mie, poate asa sunt preturile la voi la B,la Craiova e mai ieftin
  Reply With Quote
Old 21-04-05, 21:34   #7
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default

pai...
si la noi se fac antifonari cu 2mil...dar si rezultatul e la fel

la 4-5mil...dai jos toata antifonaria, tot jegul, toate porcariile de materiale care au fost puse pe masina de-a lungul anilor.

Se dau jos aripile masinii...si se curata bine de rugina.
Se rastoarna masina pe o parte, se dau jos rotile, se spala foarte bine cu apa(sa iasa tot gunoiul), si dupa ce se usuca....se incepe la dat jos antifonul(ca e de tot rasul, mai ales cel de fabrica care e facut numa` sa fie facut). Toata treaba dureaza cel putin vreo 6ore...si iti f*** toate degetele...
dupa asta se freaca cu peria de sarma toata suprafata...pana se pierde toata rugina. Se da cu deruginol(feruginol), substanta care mananca rugina.
Se aplica 3-4 straturi de grund(din ala maro, sau ceva mai de calitate)
Se lasa sa se usuce 24 ore
Se aplica 3-4 straturi de antifon, cu pistolul de vopsit antifon, sau cu pensula
Se rastoarna masina pe partea cealalta, si se repeta aceste operatiuni
Dupa asta se pun inapoi aripile, fara mastic!!!!
Dupa ce aripile au fost puse la milimetru...se aplica silicon transparent, rezistent la vopsea, in zonele de contact intre caroserie si aripa.
Se da cu mult silicon mai ales in partea din sus a aripii, la contactul intre aripa si caroserie, acolo unde de obicei da rugina...de la apa si noroi.

si cam gata...in mare asta ar fi....

Treaba dureaza 4-5zile...depinde de cat de mult e de lucru...
Manopera pentru antifonat e intre 1,5-2mil....depinde de masina
Garantie 5ani...cel putin

P.s: mai nou se foloseste zincarea...in loc de grund...e mai scump, e mai bun...dar si cu un grund...daca stii cum sa faci...te tine....
valib is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 08:49   #8
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

cam asa e...sau mai poti apela si la metode ceva mai noi..l. dar care bineinteles ca se vor resimti in buzunar...

ex din experienta mea: dupa dezechiparea COMPLETA si TOTALA a masinii, sasiul acesteia se monta pe un cadrul circular autorotativ care iti permite sa intorci masina mai repede in diferite pozitii pentru un acces la curatare/vopsire/antifonare/etc/etc mai usor.

caroseria o poti curata si prin sablare, dar costa mult operatiunea. in cazul asta insa vei avea un rezultat GARANTAT ca pe intreaga suprafata a caroseriei/sasiului/pieselor/etc nu vei mai gasi nici macar 1 mm de vopsea/grund/etc veche... shi cum a zis valib, poti sa aplici zincarea la sfarsit...
dar toate astea se simt in buzunarul tau, asa ca pana la urma tot tu alegi operatiunile pe care le vrei.
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 21:55   #9
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"the_mav\"
ex din experienta mea: dupa dezechiparea COMPLETA si TOTALA a masinii, sasiul acesteia se monta pe un cadrul circular autorotativ care iti permite sa intorci masina mai repede in diferite pozitii pentru un acces la curatare/vopsire/antifonare/etc/etc mai usor.
asa ceva gasesti prin service-uri...dar poti sa gasesti si la un particular, daca ai noroc.
de obicei masina se duce la vopsit...pe roti...ca sa o poti muta cum vrei tu...
la noi manopera pt un vopsit e intre 2,5-5mil...la un service profi....sub 8-10mil sa nu te astepti...
bine...acolo si conditiile sunt mai bune cu ceva ca la un particular...
rezultatele sunt 99%identice, conform buzunarului clientului
valib is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -