Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-07, 14:08   #16
mae

Stage 5
 
mae's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 441
Default Re: Turbo

am gasti si pe la anutzuri la bazar- firma care monteaza turbine pe orice motori orice model orice an. caut . nu mai stiu exact dar e pe perimele pagini
mae is offline   Reply With Quote
Old 08-06-07, 14:26   #17
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Turbo

io am mai gasit asta....http://www.turbonator.com/index.html...ntTurbocharger
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 08-06-07, 16:00   #18
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by Sindrom View Post
De asta gasesti la 2lei si se monteaza sub carburator dacie...

Turbina evident ca se pate pune...una foarte mica...ceva de pe un diesel mic (golf 1.6TD) altfel nu mai va fi presiune destula...

Despre motoare in 2 timpi + turbo...greu fiindca normal motorul nu forteaza gazele arse afara, cel putin nu face presiune cat una in 4 timpi, se vede si pe video ca trebue cam 10 secunde sa tureze turbona. Sunt motorare in 2 timpi cu turbo, dar pentu vapor si sunt diesel.
https://video.google.com/videoplay?do...35400295297703
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 15-06-07, 11:46   #19
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Turbo

Scuzati, cred ca este in afara topic-ului, dar firma ZOCHE fabrica pt. aviatie motoare diesel in 2 timpi cu turbo , presiunea de supraalimentare fiind de 3 bar. Motorul este de 2 cilindrii, racit cu aer, 70hp, 55kg cu demaror si turbo (pornire cu butelie cu aer comprimat). Este remarcabil raportul putere /masa.
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 16-06-07, 16:06   #20
God_Speed

Stage 3
 
God_Speed's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 141
Default Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
Scuzati, cred ca este in afara topic-ului, dar firma ZOCHE fabrica pt. aviatie motoare diesel in 2 timpi cu turbo , presiunea de supraalimentare fiind de 3 bar. Motorul este de 2 cilindrii, racit cu aer, 70hp, 55kg cu demaror si turbo (pornire cu butelie cu aer comprimat). Este remarcabil raportul putere /masa.
Asta e tehnologie mai speciala. Nu stiu de ce se arunca toti sa monteze turbo pe motorase care nu sunt construite sa suporte asa ceva. Spre exemplu, turbo nu face altceva decat sa mareasca volumul de amestec de carburant care arde in camera de ardere. Marind volumul acestui amestec, maresti energia pe care o da, rezulta caldura mai multa. Acum, peste un anumit prag, motorul tau slabut nu suporta temperatura mai mare pentru simplul fapt ca se incalzeste mult mai tare si nu ai instalatie de racire care sa faca fata; supape, pistoane si cilindrii pentru a rezista uzurilor mult mai mari. Dupa cum bine stii, cu cat e mai cald, cu atat se uzeaza mai repede. Cu cat e mai rece cu atat se uzeaza mai repede.deci trebuie sa tii motorul ala intre niste limite. Daca supraincalzesti motorul, e clar, ti se dilata tot, rezulta o foarte proasta functionare a tuturor componentelor. E deosebit de simplu sa pui turbo pe un motor. dar intreaba-te: e necesar? Chiar vrei sa te bucuri prea putin de un motor cu ceva cai in plus ? Bine, daca ai bani, fa-o dar cum trebuie. si vezi ca dupa un anume prag al "modificarii" trebuie reproiectat motorul .
__________________
Vrrrum vrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuummmmmmm...
God_Speed is offline   Reply With Quote
Old 16-06-07, 16:42   #21
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Lightbulb Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by God_Speed View Post
Asta e tehnologie mai speciala. Nu stiu de ce se arunca toti sa monteze turbo pe motorase care nu sunt construite sa suporte asa ceva. Spre exemplu, turbo nu face altceva decat sa mareasca volumul de amestec de carburant care arde in camera de ardere. Marind volumul acestui amestec, maresti energia pe care o da, rezulta caldura mai multa. Acum, peste un anumit prag, motorul tau slabut nu suporta temperatura mai mare pentru simplul fapt ca se incalzeste mult mai tare si nu ai instalatie de racire care sa faca fata; supape, pistoane si cilindrii pentru a rezista uzurilor mult mai mari. Dupa cum bine stii, cu cat e mai cald, cu atat se uzeaza mai repede. Cu cat e mai rece cu atat se uzeaza mai repede.deci trebuie sa tii motorul ala intre niste limite. Daca supraincalzesti motorul, e clar, ti se dilata tot, rezulta o foarte proasta functionare a tuturor componentelor. E deosebit de simplu sa pui turbo pe un motor. dar intreaba-te: e necesar? Chiar vrei sa te bucuri prea putin de un motor cu ceva cai in plus ? Bine, daca ai bani, fa-o dar cum trebuie. si vezi ca dupa un anume prag al "modificarii" trebuie reproiectat motorul .
Suntem in afara topic-ului, nu eu sunt interesat sa montez turbine pe motoare mici ci altcineva de pe acest topic. Motorul de aviatie de care vorbeam este racit cu aer. Turbina se foloseste pt. a mari coeficientul de umplere a cilindrilor si de aici decurge tot ceea ce corect ai descris tu.
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 16-06-07, 18:52   #22
God_Speed

Stage 3
 
God_Speed's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 141
Default Re: Turbo

MerlinSpitfire, scuza-ma, dar m-am exprimat eu gresit. doar prima propozitie era pentru tine. Restul e pentru cel care a deschis topicul. Scuze inca odata daca te-am ofensat cu ceva!
God_Speed is offline   Reply With Quote
Old 17-06-07, 12:01   #23
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by God_Speed View Post
MerlinSpitfire, scuza-ma, dar m-am exprimat eu gresit. doar prima propozitie era pentru tine. Restul e pentru cel care a deschis topicul. Scuze inca odata daca te-am ofensat cu ceva!
Nu m-ai ofensat cu nimic . Observatiile tale au fost absolut pertinente dar m-am gandit sa te fac sa le directionezi spre cel ce avea sau are nevoie de ele. Orice comentariu de bun simt este util tuturor de pe forum ,cred eu ,si nu e cazul sa ne consideram ofensati .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 23-06-07, 11:27   #24
Junior007

Stage 2
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 32
Default Re: Turbo

turbo nu mareste volumul de amestec din camera de ardere...supraalimentarea mareste presiunea la care se face admisia fortata in cilindru a incarcaturii proaspete...(carburant+ aer) si se poate face la orice motor daca se aplica o supraalimentare joasa fara sa afecteze compomentele motorului ( pistoane , arbore cotit..etc)
Junior007 is offline   Reply With Quote
Old 23-06-07, 11:35   #25
God_Speed

Stage 3
 
God_Speed's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 141
Default Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by Junior007 View Post
turbo nu mareste volumul de amestec din camera de ardere...supraalimentarea mareste presiunea la care se face admisia fortata in cilindru a incarcaturii proaspete...(carburant+ aer) si se poate face la orice motor daca se aplica o supraalimentare joasa fara sa afecteze compomentele motorului ( pistoane , arbore cotit..etc)
check again...
God_Speed is offline   Reply With Quote
Old 24-06-07, 18:00   #26
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by Junior007 View Post
turbo nu mareste volumul de amestec din camera de ardere...supraalimentarea mareste presiunea la care se face admisia fortata in cilindru a incarcaturii proaspete...(carburant+ aer) si se poate face la orice motor daca se aplica o supraalimentare joasa fara sa afecteze compomentele motorului ( pistoane , arbore cotit..etc)
vb l;ui godspeed
check again.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 25-06-07, 20:01   #27
Junior007

Stage 2
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 32
Default Re: Turbo

oricum forum e facut ca sa invatam din el nu doar sa postam aiurea, asa ca daca am scris prostii, va rog sa-mi spuneti si unde anume...
Junior007 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-07, 01:11   #28
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Turbo

Quote:
Originally Posted by Junior007 View Post
oricum forum e facut ca sa invatam din el nu doar sa postam aiurea, asa ca daca am scris prostii, va rog sa-mi spuneti si unde anume...
Ai scris foarte corect pina aici : "se poate face la orice motor daca se aplica o supraalimentare joasa fara sa afecteze compomentele motorului ( pistoane , arbore cotit..etc)"\,iar din "incarcatura proaspata" ,scoate carburantul din ecuatie ,deoarece in general este injectie directa.
Chestia cu "orice motor" , este mai mult decit negociabila,nu orice motor se preteaza la montaj de turbo fara modificari interne,cea mai banala interventie fiind cea de decomprimare.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 26-06-07, 08:00   #29
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: Turbo

Mai simplu:ca sa arzi benzina (motorina )mai multa trebuie aer mai mult . De asta e turbina . Nu toate injectiile sunt directe (la benzina se cocheteaza-GDI,FSI) iar la diesel exista si varianta cu antecamere . Numai la benzina se face decomprimare de motor .
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
Old 28-06-07, 23:41   #30
Jogo_Kadett

Stage 3
 
Jogo_Kadett's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 91
Default Re: Turbo

pe un motor de kadett 1.6 55kw.codul motorului c16nz.merge sa pun o turbina?
Jogo_Kadett is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -