Salutare. Sa va explic mai detaliat patania poate ma lamureste si pe mine cineva. Bunnn....lucrez in norvegia, pe 1 august am mers acasa cu gandul sa imi pun la punct masina si sa merg inapoi la munca cu ea. Schimbat brate ,bucse ,arcuri ,telescoape,flanse, egr, plus vopsit total. Vreo 2000€ investiti. Si plec eu la drum...merg pana la Satu Mare normal, 60- 100, pe ungaria o calc mai tare 150-170, jante p 17" ,masina foarte stabila ,frumos de condus... .la granita cu austria coloana de 5 km. Stand in coloana ma claxoneaza un mosulica care era in spatele meu si imi arata spre esapament. Ba si cand ma uit....fum albastru. Da fum nu gluma....si miros de ulei ars... Deci sa mor nu alta....zic ii gata ,turbo crapa... .trec granita si opresc in primul peco . Ridic capota si ma uit la turbo, la imbinarea cu galeria de evacuare era o pata mica de ulei . Am hotarat sa continui drumul... Dau sa pornesc da nu porneste ...porneste din a doua incercare dar s-a zdruncinat din toti dracii. Si de atunci ,la cald , cand apa e la 90 de grade tot asa urat porneste. Daca o las sa se raceasca putin ,ex pe la 80 grade porneste frumos. Am plecat din pecoul ala , am mers vreo 50 km si am oprit iar. Fumul disparuse , nu mai scotea gram, turbo se auzea frumos , dar cum am zis mai sus porneste urat cand motorul e la 90 de grade. Nu imi dau seama de unde a fost uleiul ala la turbo si de ce porneste asa urat. A ...si am ajuns cu bine in norvegia, cu un consum de 5,7l/100km. Si am si calcat-o 140- 170 da nu a mai scos fum.