Salut , tatal meu e acum in Belgia si acum ceva timp a cumparat de acolo un Seat Cordoba 2003 1.4 16V Euro 4 , e mai putin important asta.
Mi-a zis ca a schimbat un bec de la stopul pe frana stanga [ se arsese] ,iar peste putin timp i s-a aprins in bord EPC + robinetul acela check engine [cred ca asa ii zice ] ,masina merge perfect normal ,inafara de faptul ca dupa ce s-au aprins alea acum cand calca frana se aprind pozitiile , iar daca da faza scurta / lunga cand pune frana in spate nici nu se vede ca franezi practic intensitatea luminii de la stopurile pe frana ramane aceeasi.
A pus becuri cu 1 filament daca are vreo relevanta, eu stiam ca pe stop frana iti trebuie becuri cu 2 filamente , nu ?
Am mai cautat pe net si am vazut ca e posibil sa se fi dus switch-ul acela de la pedala de frana ,dar mai astept pareri daca a mai patit cineva.
Multumesc anticipat , stima !