Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 19-08-15, 20:44   #1
ZTibi

Stock
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 1
Default Sunet ciudat motor cand cuplez A/C

Masina : VW POLO 9N , 2008 , 1.2 12v 51kw BZG



Acum 2 saptamani , a inceput masina sa trepideze urat cand stateam la semafor ( pe liber ) cu A/C pornit . Trepida si se auzea un zgomot de la motor , ca si cum ar fi motor de diesel . Aceste trepidatii si zgomote se intrerupeau daca calcam ambreajul . Cum il lasam se simteau din nou . Cand plecam la drum , in treptele de viteza nu se auzea nimic si nici nu trepida .

Am fost la service si baietii au zis ca e de schimbat kitul de ambreiaj . Si l am schimbat . Problema nu a fost rezolvata

Am fost din nou la service si am schimbat bujiile si o bobina de inductie si mi au sugerat sa curaj injectoarele ( le am curatat si pe aceasta la un service autorizat ) .

Problema nu a fost rezolvata . Dupa toate acestea sa zicem ca au disparut trepidatiile .... dar cand pornesc A/C motor face urat , are un zgomot ciudat pentru 5-8 secunde dupa care se opreste 10 secunde dupa care zgomotul apare . Am observat ca atunci cand apare acest zgomot , ventilatorul porneste intr o treapta mai mare ( cred ca in ultima treapta ) .

Colac peste pupaza de dimineata , a mi a aparut martorul Engine Cooling System care palpaia dar temperatura nu s a ridicat mai mult de 90 grade ( nivelul optim ) . Am fost la service si am pus vreo 300 ml de antigel cu toate ca era 1mm peste limita minima - Martorul a disparut si nu a reaparut .

Fiind la service si pentru ca asteptam de o ora , am verificat nivelul de ulei care am observat ca era la nivelul minim admis ( schimbul de ulei a fost facut in luna aprilie si de atunci acum facut aproximativ 5000 km ) .

La acest service dupa o ascultare la ureche a motorului + o diagnosticare pe tester , seful de service mi a zis sa citez '' Nu stiu exact ce are dar daca ar fi sa ghicesc este distributia , trebuie schimbat tot kitul )

Masina are 80000 km si are distributie pe lant , am cumparat o in Mai 2014 cu 64000 km din Romania , masina a avut un singur proprietar , domnisoara si nu cred ca au fost km dati inapoi . Si din cate am inteles o distribuie pe lant te tine cel putin 150.000km .

Apelez la cunostintele voastre poate v ati intalnit cu o astfel de problema , pentru ca nu imi permit sa schimb piese dupa ureche si pe banii mei .
ZTibi is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -