Salutare!
Detin de 2saptamani un bmw 316i model e46 de 1895cc si am o 'mica' problema cu apa
Am fost la cativa 'mecanici'(carpaci)adica nu am cea mai mare baza in ei si toti mi-au spus ca ar fi garnitura de chiuloasa.
Ca sa va spun simptomele...masina e adusa din germania, are 300.000 km la bord si cand am achizitionat-o avea un martor in bord aprins...cred ca sonda lambda, am sa postez o imagine ca sa intelegeti...
Bun...toate bune si frumoase, masina arata super bine, nu prea are cine stie ce dotari, dar am mers cu ea vreo 200km si nu am avut nicio problema.
Imediat am facut schimbul de ulei si filtre si asa au inceput sa apara problemele
Face o foarte mare presiune apa...atat de mare incat mi s-a oprit motorul
Deci, am mers cu ea, iar la un moment dat s-a aprins un martor, cel cu un vas cu putina apa si un capac in partea de sus...apoi s-a stins si dupa ceva timp mi s-a ridicat t° la apa...pana la rosu
Ideea e ca nu prea am mai mers cu ea...i-am schimbat radiatorul si termostatul si face la fel
Am mers cu ea si fara termostat si tot imi fierbe foarte rau apa...
Pe joja si capacul de la ulei se observa ceva spuma, dar e de o culoare cream inchis iar nivelul de ulei este ridicat cu toate ca i-am pus doar 3 litri(sintetic)...
Pe sub masina nu se vad urme de picaturi de apa, dar de fiecare data bag cam 500 ml apa in ea...si o cam pierde dar unde nu stiu
Am fost si la cineva cu tester dar mare lucru nu mi-a spus...ceva legat de o plasa de suv scaunul pasagerului, km sunt reali si un senzor de la ulei care se afla jos, sub masina, dar a spus ca motorul nu are nicio problema...
Si ca sa completam lista de probleme...nu pot pleca cu demaraj((cu tot cu asp oprit...se cam ingana si nu se accelereaza cum ar trebui...adica nu are acel zvac...
Va multumesc...astept replay...
Radiatorul vechi era bombat, dar functiona bine...probabil din cauza presiunii...