Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 31-05-05, 12:00   #1
kickbox

Stage 2
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 34
Default variatie de turatii la relanti !! help

salut...problema e urmatoarea : am un cielo si de vreo 2 luni incoace are la relanti niste variatii de turatie..adica sta pe 1000 rpm si deodata urca pana in 1500-1800 si coboara imediat la loc..aveti idee de la ce poate fi ? oare sa fie vreun gunoi ceva printr-un injector? n-am nici cea mai vaga idee...
kickbox is offline   Reply With Quote
Old 31-05-05, 12:34   #2
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

poate fi o pierdere de vacuum pe undeva
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 31-05-05, 20:25   #3
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default

vezi ca e senzorul de temperatura pt socul automat... si mie mi s-a mai intamplat.
Swat-Cat is offline   Reply With Quote
Old 01-06-05, 21:48   #4
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Swat-Cat\"
vezi ca e senzorul de temperatura pt socul automat... si mie mi s-a mai intamplat.
ori e ce zice omu .. ori ti s-a dus shoclul automat ... o asemenea problema a mai avut`o si cineva la o nova p[reten d`al meu si cineva de aici de pe forum cu o berlina .. ideeea e urmatoar e.. shoclul ala automat e actzionat de un motorash .. si cate`odat o mai ia si el razna .. ori ramane turat .. ori intra si iese .. cauzand acele variatzii de turatzie .. mergi si verifica`l .. la nova / solenza / logan .. motoarele renault e in jur de 100 de $
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand

Psycho is offline   Reply With Quote
Old 01-06-05, 21:55   #5
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default

sau mai e o varianta .. acu m`am gandit ... Benzina .. daca bagi de groapa s`ar putea sa iti faca fitze .. dace e cielo pe carburatzie si bagi fara plumb k totzi taranii care baga p carburatzie benzina fara plumb iar e o problema ...


vezi care din variante e ... si care e de asemenea cea mai ieftina :P
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 03-06-05, 14:17   #6
KaiseR

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 89
Default

Trebuie sa te duci la un service Daewoo si sa le zici sa iti curete YAC-ul si clapeta de acceleratie.
KaiseR is offline   Reply With Quote
Old 03-06-05, 21:20   #7
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Psycho\"
...bagi fara plumb k totzi taranii care baga p carburatzie benzina fara plumb iar e o problema ...
eu stiam ca benzina fara plumb e mai buna ca cea cu plumb, produce ardere mai completa
si mai stiam ca nu prea se mai fabrica benzina cu plumb....
valib is offline   Reply With Quote
Old 03-06-05, 22:36   #8
Grecu

Stage 5
 
Grecu's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 353
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Swat-Cat\"
vezi ca e senzorul de temperatura pt socul automat... si mie mi s-a mai intamplat.
De la socul automat mi s-a intamplat si mie, conform mecanicului. Du-te cu ea la o constatare si o sa-ti zica aia clar
Grecu is offline   Reply With Quote
Old 15-06-05, 22:32   #9
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"valib\"
Quote:
Originally Posted by \"Psycho\"
...bagi fara plumb k totzi taranii care baga p carburatzie benzina fara plumb iar e o problema ...
eu stiam ca benzina fara plumb e mai buna ca cea cu plumb, produce ardere mai completa
si mai stiam ca nu prea se mai fabrica benzina cu plumb....

nu se mai fabrica .. benian cu plumb ... dar plumbul are un inlocuitor facut in laborator ... in fine nu asta conteaza ..

treaba e in felul urmator .. benzina fara plumb .. nu are acel aditiv .. care ... il are cea cu plumb .. motorul tau fiind facut ptr benzina fara plumb ... daca ii bagi cu plumb .. sa zicem .. merge dar ... ii infunzi catalizatorul si intr`o buna zi nu iti va mai pornii ...

motoarele care functioneaza pe benzina cu plumb .. cum sunt berline .. cielo tico .. espero .. etc ... asa .. sunt facute in asa fel incat o parte din ungerea supapelor si intretinerea lor .. se face cu ajutorul acestui aditiv sau plumb .. cum zice lumea ... de asemenea .. nu se poate elimina din benzina ... sulful ... ptr k daca s`ar elimina ar fii ideal .. nu ar mai exista bujii calaminate .. motoare infindate .. injectoare alea alea ...



so parerea mea .. dacai ai cu pumb baga cu plumb oi sa mearga mai bine .. plusz k .. iti ami zic o jmecherie .. benzina fara plumb pe motoarele facute ptr plumb se consuma mai rpd .. incearka si o sa vezi
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 20-06-05, 02:34   #10
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

asta asa e, de exemplu la Sierra in manuale tehnice se dau instructiuni cum sa devansezi ..sau avansezi aprinderea cu vre-o 4 grade pt a putea folosi benzina fara Pb pe motoarele cu Pb, dar la 4 plinuri de \"fara\" se recomanda un plin \"cu\" Pb
Eu cred ca am stricat V6-le meu de Consul(bate motorul ca naiba si l-am pensionat), datorita OMV power ma-sa si altele, pt ca nu mai este benzol cu Pb si am bagat ce am gasit.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-07-05, 18:38   #11
MEGAHertz

Stage 1
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 10
Default Re:

nu neaparat,daca are clima,sorryy ca deviez dee la subiect dar pe passatu' meu am avut aprox aceleasi problema dar nu cu dev asa mari,
in comp motor is 2 ventilatoare,1 act de motor si unu electric pt supra incalzire cand merge la relantiu (cu/fara clima aprinsa)acesta porne ,pana la urma s-a ars,si \"motoru\" de la clima se stingea si se oprea ca motoru se supraincalzea ; si produce deviatii de turatue si sonore
Attached Images
 
MEGAHertz is offline   Reply With Quote
Old 03-07-05, 19:00   #12
Catalyn
Renault Driver

Stage 5
 
Catalyn's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,698
Member of:
[Moderators]
[Nissan]
[RENAULT]
Default Re:

[quote=\"Psycho\"]sau mai e o varianta .. acu m`am gandit ... Benzina .. daca bagi de groapa s`ar putea sa iti faca fitze .. dace e cielo pe carburatzie si bagi fara plumb k totzi taranii care baga p carburatzie benzina fara plumb iar e o problema ...


cielo pe carburatie????
__________________
I like the Power.
Catalyn is offline   Reply With Quote
Old 04-07-05, 11:47   #13
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default

nu carburatzie sorry .. ma gandeam la dacii ... fara catalizator .. plm .. intelegetzi voi
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 04-07-05, 20:26   #14
rossi_upb4

Stage 2
 
rossi_upb4's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 49
Default Re: variatie de turatii la relanti !! help

Quote:
Originally Posted by \"kickbox\"
variatii de turatie..adica sta pe 1000 rpm si deodata urca pana in 1500-1800 si coboara imediat la loc..
am avut si eu problema asta,dar nu numai la relanti...si in mers se tura singura.m-am dus cu ea la ford la reprezentanta si n-au stiut aia ce sa ii faca.(am un ford escort) i-am cumparat si alt debitmetru masic ca zicea un mecanic minune ca de la ala e si tot nu s-a rezolvat...totul a durat pana intr-o zi cand am vazut ca firele da la senzorul de temperatura al aerului aspirat(pe adisie,dupa debitmetru),erau rupte.le-am lipit la loc si de atunci nu mai am probleme.(dar am ramas cu debitmetrul ,si am mai dat si o gramada de bani). debitmetrul ala are 2 filamente.unul dintre ele are temp.aerului ambiant, iar dif.de temp.dintre ele este mereu de 200grd.daca unul dintre ele se rupe,nu mai are cu ce sa compare si nu mai stie calc cat aer intra si cata benzina sa-i dea,si se poate tura sau subtura.senzorul de temp a aerului e pus dupa debitmetru si compara temp.inregistrata de acesta cu temp.inreg de debitmetru si daca exista diferenta iarasi ii \"comunica\" calculatorului.asigura-te ca functioneaza debitmetrul si senzorul de temp. ar mai putea fi si senzorul de temp al lichidului de racire.cand motorul este rece,datorita lui, calc. stie si baga mai multa benzina,pana se incalzesta motorul.(cand e rece motorul e putin turat)sper ca nu te-am zapacit si mai rau
rossi_upb4 is offline   Reply With Quote
Old 28-07-05, 18:46   #15
kickbox

Stage 2
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 34
Default

gata fratilor...am rezolvat problema...era o fisa de-aia de la bujii in alternator intrerupta...si cica mergea in 3 pistoane..cand prindea scanteie prin fisa pornea pt un timp f scurt si celalalt piston...si asta era toata problema! multumesc mult pt sugestii si pt ajutor!!!
kickbox is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -