Salut, acum 3 zile am achizitionat o Toyota MR-S, proprietarul a avut doua masini, aceasta MR-S si un MR2. Nu ii stiu exact povestea cert este ca masina cu taxa platita a fost recarosata si a rezultat o MR-s cu volan pe stanga. Fiind fan infocat japoneze si primind si ceva bani de la casco de la o dauna totala mai veche am cautat cateva MR2-uri si m-am oprit la asta parea cea mai ok si cea mai bine intretinuta. Ideea e ca dupa o tura la mecanic unde mi-a curatat injectoarele, a schimbat bujiile si a curatat debimetrul am trecut la electrica. Prima problema a aparut cand am cautat mufa OBD si lipsea, urmata de faptul ca acul kilometrajului nu functioneaza. Si la final cireasa de pe tort mi-au ramas pozitiile aprinse fara ca blocul de lumini sa fie comutat pe pozitii.
Acum vin intrebarile mele:
1.Daca mufa OBD a fost taiata sau pur si simplu nu a mai fost montata cand s-a facut recarosarea, am sanse sa gasesc un electrician care sa-mi puna mufa?(nu prea am gasit electricieni si mecanici care sa stie cu ce masina au de a face)
2.Cel la care am fost azi sa-mi curete injectoarele si sa-mi rezolve problemele electrice, mi-a zis ca acul de la kilometraj nu functioneaza cum ca ar fi un senzor de abs ars. Ce alte cauze ar mai putea fi in caz ca nu este acel senzor?
3.Problema cu pozitiile am descoperit-o azi si in momentul de fata am scos bornele ca sa pot inchide farurile si bordu. Aici e vina mea ca azi cautand mufa OBD am tras de toate firele de acolo, posibil sa fie si de la blocul de lumini?
Inafara de Toyota unde urmeaza sa ma duc maine sa vad ce solutii au pentru problemele mele, la ce alte service-uri/electricieni din Bucuresti m-ati putea orienta care sa se ocupe cu japoneze si sa fie cat de cat cunoscatori de acest model.