Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-01-04, 17:05   #1
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Probleme cu carburatorul

Numai iarna mi se intampla asa :
Pentru ca am carburatie pe 2000 cmc., am fost la service cu ea si mi-a reglat shock-ul automat la minimum. Adica, atunci cand pornesc, trebuie s-o tin vreo 2-3 minute din acceleratie ca moare. Dar macar nu sta turata. De fapt nu statea...
Cand da frigul, cum o pornesc, la relanti ramane turata ca si cum si-a revenit shock-ul, pe la 1500-2000 rpm. De obicei, cand se incalzeste motorul (dupa ce face primul schimb de apa) isi da drumul si revine la relanti, pe la 950-1000 rpm. Dar in ultima vreme nu vrea sa-si mai revina si ramane turata. Am avut mai demult probleme cu carburatorul, adica nu statea deloc la relanti si murea mereu, dar i-am inversat fisele si am facut mashinutza sa scoata flacari pe jiglere ca sa se desfunde, ca era infundat. Dar vad ca tot am probleme...

Deci, de ce credetzi voi ca mashina ramane turata ???

Am inteles ca ramane cate o supapa blocata, asa o fi, n-o fi asa...
Am carburator cu 2 camere, dar mai mult, nu cunosc despre el.

Multumesc anticipat tuturor celor care ma ajuta.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 28-01-04, 18:33   #2
mask2k

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 391
Default

ce masina ai , incearca sa te duci sa-i faci undeva un carbotest
mask2k is offline   Reply With Quote
Old 28-01-04, 19:06   #3
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Honda Accord 2.0 din '86. Carburatorul este ok, dar ceva ii da prea multa benzina si nu stiu ce. Cred ca ramane vreo supapa blocata.
In ce consta carbotestul asta ?
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 28-01-04, 19:59   #4
mask2k

Stage 5
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 391
Default

pai iti ia carburatorul, il curata ,si il pune pe un banc de proba si il regleza la parametrii cu care a venit din fabrica
dar la honda nu stiu unde poti sa-l faci eu am facut la nova si la oltcit si pot sa spun ca mergeau brici dupa
incearca la un service mai mare mai bun ma rog intelegi ce vreau sa zic
mask2k is offline   Reply With Quote
Old 28-01-04, 21:39   #5
LAU-TM

Stage 3
 
LAU-TM's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 75
Default

Incearca sa vezi daca clapeta de shok revine (se deschide) cand motorul sa incalzit,sa nu fi ramas gripata inchis,si mai poti sa incerci sa o deschizi cu mana si daca revine la turatia normala de relantiu poate sa fie gripata ori cineva i-a tensionat arcul prea tare.Shok-ul autonmat are un reglej:se roteste dar fi atent la semne (are semn de pus la punct).
LAU-TM is offline   Reply With Quote
Old 28-01-04, 21:43   #6
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Nu-si revine deloc, nici cand intra in regim normal de lucru (90C) ? Zilele astea a fost foarte frig afara, si e normal ca socul automat sa nu se dezactiveze pana nu se incalzeste motorul la o temperatura rezonabila. Oricum e bine sa duci masina la un service sa iti curete carburatorul, de obicei e suficient ca sa isi revina.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 28-01-04, 21:54   #7
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Sock-ul oricum este dat la minimum, adica clapeta este lasata mai mereu deschisa. Dar acum se comporta ca si cum si-a revenit peste noapte. Dar cred ca cel mai bine o sa vizitez un service, ca Hondele au in general la furtune si furtunashe de-ti prinzi urechile in ele. Mai ales ca mai toate duc la carburator... Am zis, ca de obiei isi revenea, dar acum, nema. O fi si vremea de vina.
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 30-01-04, 07:39   #8
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Si eu am o chestie asemanatoare - adik are \"toane\", cum sa zic eu...2 feluri de functionare a motorului - de vara (normal si bine) si de iarna (trage sa moara). Cum acum e iarna, pornesc mai greu si in + am ridicat ralanti-ul cu vreo 2oo turatii k sa fie \"bine\". Asta e - iarna merge totul mai greu
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 30-01-04, 08:36   #9
B12ZMD

Stage 5
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
Default

Hondare te sfatuiesc sa incerci la pantelimon- granitul acolo mi-am facut carbotestu la oltcit si dupa aia n-am mai avut probleme
se pricep nu numai la carburatoare, te pot sfatui si despre supape
__________________
tractor u650 cu tempomat
B12ZMD is offline   Reply With Quote
Old 30-01-04, 09:33   #10
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Unde la Granitul ? Cat ma costa, stiu aia si despre masini straine ?
Nu de alta, dar carburatorul asta are vreo 15 furtune care ies din el, habar n-am unde duc si e complicat k draqu.
O sa ma duc...
Hondarul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -