Numai iarna mi se intampla asa :
Pentru ca am carburatie pe 2000 cmc., am fost la service cu ea si mi-a reglat shock-ul automat la minimum. Adica, atunci cand pornesc, trebuie s-o tin vreo 2-3 minute din acceleratie ca moare. Dar macar nu sta turata. De fapt nu statea...
Cand da frigul, cum o pornesc, la relanti ramane turata ca si cum si-a revenit shock-ul, pe la 1500-2000 rpm. De obicei, cand se incalzeste motorul (dupa ce face primul schimb de apa) isi da drumul si revine la relanti, pe la 950-1000 rpm. Dar in ultima vreme nu vrea sa-si mai revina si ramane turata. Am avut mai demult probleme cu carburatorul, adica nu statea deloc la relanti si murea mereu, dar i-am inversat fisele si am facut mashinutza sa scoata flacari pe jiglere ca sa se desfunde, ca era infundat. Dar vad ca tot am probleme...
Deci, de ce credetzi voi ca mashina ramane turata ???
Am inteles ca ramane cate o supapa blocata, asa o fi, n-o fi asa...
Am carburator cu 2 camere, dar mai mult, nu cunosc despre el.
Multumesc anticipat tuturor celor care ma ajuta.