Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-03-07, 11:32   #1
TheMendacious

Stage 5
 
TheMendacious's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of:
[VW]
Unhappy Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

Am patito destul de urat si nu mai am rabdare pana marti cand se va ocupa mecanicul de ea asa ca va cer voua parerea despre problema mea ...

Acum cateva zile , in mers , ce-i drept in ture mari sa auzit o trosnitura apoi a inceput sa caraie cutia/ambreiajul ....

am observat dara de ulei (din cutie) la cativa metri in spatele meu iar cand am incercat din nou sa bag in viteze nu face nimic decat sa caraie .

din ce am vazut eu uleiul sa scurs printre cutie si motor ... sa fie semeringul ala ? dar daca e asa de ce crapa odata cu ambreiajul ?
__________________
TheMendacious is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 14:07   #2
geti

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,121
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

Daca e sa crape impreuna.Fie placa fie rulmentul(mult mai probabil).Nu prea cedeaza cutia la forja ci mai mult la schimbari bruste.Nu ti mai intra in viteza ca nu mai ai ulei,despre ce masina e vorba,e posibil sa aiba ambreaj hidraulic
geti is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 14:38   #3
TheMendacious

Stage 5
 
TheMendacious's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of:
[VW]
Default Re: Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

E vorba despre un golf 3 GTi (2000 8v) ...

de intrat intra in orice viteza dar nu cupleaza se aude decat un fasait/carait ...

faza e ca mi-a curs uleiul din cutie printre cutie si motor
TheMendacious is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 14:41   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

Quote:
Originally Posted by TheMendacious View Post
Acum cateva zile , in mers , ce-i drept in ture mari sa auzit o trosnitura apoi a inceput sa caraie cutia/ambreiajul ....

am observat dara de ulei (din cutie) la cativa metri in spatele meu iar cand am incercat din nou sa bag in viteze nu face nimic decat sa caraie .

din ce am vazut eu uleiul sa scurs printre cutie si motor ... sa fie semeringul ala ? dar daca e asa de ce crapa odata cu ambreiajul ?


Din nou nu stim despre ce masina este vorba.Cea din semnatura?
Un troznet la ambreiaj se intimpla din cauza a ceea ce se vede in poza de jos.Membrana sparta.Cauza :uzura discului ,care va impinge membrana in exterior,rulmentul ramine cuplat permanent pe membrana,uzura ,la supraturatie se sparge,bucatile ajung intre foile membranei si suna rau de tot.
Asta insa nu explica uleiul.
Daca ai avea ambreiaj hidraulic,in cazul prezentat mai sus,rulmentul este facut praf,furca se impinge mai tare decit este normal si pistonul cilindrului de ambreiaj iese afara si pierde lichidul de frina.
Daca insa este ulei de cutie ,in mod cert este cutia de viteze crapata,care se intimpla in cazul pinioanelor sparte (se intimpla in cazul uzurii,supraturarii) up-grade motor cu marire a puterii/cuplului;e normal ,cutia nu este construita pt. aceste suprasolicitari si ceva cedeaza.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_1869.1.jpg
Views:	133
Size:	79.5 KB
ID:	236649  
__________________

Last edited by turbojack; 25-03-07 at 14:45.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 20:15   #5
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

Domnilor mecanici,ce ziceti dak ar fi priza rupta??Trosnitura,curge ulei,intra in viteza dar nu se aude decat un scartzait......Dak s-a rupt priza sigur pierde ulei pe la simering:d.Dak ar fi problema de ambreaj(arc sarit din disc,placa rupta)nu ar curge ulei si nu ar intra in viteza:d Modelul lui de cutie nush unde are rulmentul de presiune,in fatza si actioneaza pe placa,sau in spatele cutiei si apasa pe placa prin intermediul unei tije din capatul cutiei pana in fatza in mijlocul placii.Acest model l-am avut pe un Golf 2 1.6 diesel.Dak ar fi spart rulmentul de presiune nu ar intra in viteza,si saracul om zice ca intra dar nu se intampla nimik.Sa fie retezat complet partea din mijloc a discului,unde intra priza?sa fi sarit complet arcurile si miezul discului sa se invarta in gol?asta ar explica trosnitura ,dar de ce sa curga ulei??Dati cu parerea sa il ajutam pe om sa isi faca un monetar pentru "surpriza"de martzi ca am inteles ca asteapta cu nerbdare:P
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 23:04   #6
TheMendacious

Stage 5
 
TheMendacious's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of:
[VW]
Default Re: Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

Quote:
Originally Posted by pasbogdan View Post
Domnilor mecanici,ce ziceti dak ar fi priza rupta??Trosnitura,curge ulei,intra in viteza dar nu se aude decat un scartzait......Dak s-a rupt priza sigur pierde ulei pe la simering:d.Dak ar fi problema de ambreaj(arc sarit din disc,placa rupta)nu ar curge ulei si nu ar intra in viteza:d Modelul lui de cutie nush unde are rulmentul de presiune,in fatza si actioneaza pe placa,sau in spatele cutiei si apasa pe placa prin intermediul unei tije din capatul cutiei pana in fatza in mijlocul placii.Acest model l-am avut pe un Golf 2 1.6 diesel.Dak ar fi spart rulmentul de presiune nu ar intra in viteza,si saracul om zice ca intra dar nu se intampla nimik.Sa fie retezat complet partea din mijloc a discului,unde intra priza?sa fi sarit complet arcurile si miezul discului sa se invarta in gol?asta ar explica trosnitura ,dar de ce sa curga ulei??Dati cu parerea sa il ajutam pe om sa isi faca un monetar pentru "surpriza"de martzi ca am inteles ca asteapta cu nerbdare:P
10x man :P ... dar cred ca am cam "puso" ... am gasit sub masina bucatele de aluminiu
TheMendacious is offline   Reply With Quote
Old 25-03-07, 23:33   #7
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Problema Cutie Sau Ambreiaj ?

Quote:
Originally Posted by pasbogdan View Post
Domnilor mecanici,ce ziceti dak ar fi priza rupta??Trosnitura,curge ulei,intra in viteza dar nu se aude decat un scartzait......P


Datele sint prea putine,intra in viteze la rece sau la cald si in plus in postul initial nu se specifica nici macar masina.
Priza rupta este un fenomen rar intilnit dar posibil;in cazul in care pinionul de atac este cu conexiune ,posibil sa se fi forfecat canelurile din conexiune,asta ar da caraitul,simeringul distrus,in mod cert trebuie demontata cutia de pe motor.
La G III furca este in carcasa ambreiaj.
Bucati de aluminiu in exterior inseamna carcasa sparta,ceea ce inseamna ca e mai mult decit o priza rupta...
O cutie de golf nu e asa scumpa si se gasesc destule.
E clar ca e de schimbat cutia si eventual chiar ambreiajul.
turbojack is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -