Quote:
Originally Posted by TheMendacious
Acum cateva zile , in mers , ce-i drept in ture mari sa auzit o trosnitura apoi a inceput sa caraie cutia/ambreiajul ....
am observat dara de ulei (din cutie) la cativa metri in spatele meu iar cand am incercat din nou sa bag in viteze nu face nimic decat sa caraie .
din ce am vazut eu uleiul sa scurs printre cutie si motor ... sa fie semeringul ala ? dar daca e asa de ce crapa odata cu ambreiajul ?
|
Din nou nu stim despre ce masina este vorba.Cea din semnatura?
Un troznet la ambreiaj se intimpla din cauza a ceea ce se vede in poza de jos.Membrana sparta.Cauza :uzura discului ,care va impinge membrana in exterior,rulmentul ramine cuplat permanent pe membrana,uzura ,la supraturatie se sparge,bucatile ajung intre foile membranei si suna rau de tot.
Asta insa nu explica uleiul.
Daca ai avea ambreiaj hidraulic,in cazul prezentat mai sus,rulmentul este facut praf,furca se impinge mai tare decit este normal si pistonul cilindrului de ambreiaj iese afara si pierde lichidul de frina.
Daca insa este ulei de cutie ,in mod cert este cutia de viteze crapata,care se intimpla in cazul pinioanelor sparte (se intimpla in cazul uzurii,supraturarii) up-grade motor cu marire a puterii/cuplului;e normal ,cutia nu este construita pt. aceste suprasolicitari si ceva cedeaza.